Jos verrataan sinkkuuteen ja jos yleensä haluat suhteen, niin mitkä ne asiat seksin lisäksi ovat, joiden takia haluaisit olla parisuhteessa?
Miten parisuhde parantaisi miehen elämää?
11
407
Vastaukset
Kumppanuus, ystävyys ja asioiden jakaminen.
- Gypsie catcher
"mitkä ne asiat seksin lisäksi ovat, joiden takia haluaisit olla parisuhteessa? "
Ei mitään muita syitä. Kauníin nuoren naisen pillu on päällimmäisenä mielessä. - joka,,,
pääsee niin lähelle, että pystyy kyseenalaistamaan ajatuksiani ennen kuin telon itseni.
- Gypsie catcher
Voi hellan lettas
- vein,,,
Gypsie catcher kirjoitti:
Voi hellan lettas
yöunesi.
Gypsie catcher kirjoitti:
Voi hellan lettas
*sytyttää ACME-raketin sytytyslangan*
Pitäis jonkun vähän kattoo sunkin perääs.
- niitä samoja
nainen pystyisi tarjoamaan samoja asioita kuin mitkä miehessä naista viehättävät, niin hyvä olisi. Haluaisin vaurautta (eli naisella pitäisi olla rahaa ja sen pitäis haluta ostaa mulle lahjoja) ja sosiaalisen statuksen nousua (haluaisin tutustua maailman huippupoliitikkoihin, päämiehiin ja viihdetaivaan tähtiin). Eli en mäkään paljoa halua, perusjuttuja vaan.
- vili
sitä paranna...jos tulee tylsää, niin onhan tapa kuluttaa aikaa.
- Eremenko
Mieshän menettää vapautensa ja rahansa parisuhteen seurauksena. Lapsien syntyminen on viimeinen niitti. Siihen loppuu myös seksi.
- kodinhoitaja..
kuten joku on kirjoittanut, niin nainen on miehelle piika ja pillu. Sellainen on mies.
- Ananasvakuuttaja
Rakkaus, läheisyys, yhdessäolo ja sielunkumppaneina sitä keksittäisiin kaiken näköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622