Olen tänä kesänä uuden kaasupullon vaihdon jälkeen huomannut, että grillin kaasun tulo on heikentynyt huomattavasti. Polttimia saa pitää täysillä, ja silti teho on melkeimpä sähkögrillin luokkaa. Sama ongelma kaikissa kolmessa valurautapolttimessa sekä sivupolttimessa. Pari kertaa kaasu on tullut kovemmin kun on tarpeeksi monta kertaa sulkenut ja avannut alipainesäätimen. Vaihdoin vielä uuden Primuksen alipainesäätimen ja letkun (vanha oli Hong Kongin Deutzer), mutta sen jälkeen en ole saanut enää kertaakaan grilliä toimimaan normaalisti. Onko mahdollista, että 6 kg komposiittipullon täytössä tai suuttimessa on jotain vikaa? Tuskimpa huoltoasema korvaa puolillaan olevasta pullosta mitään vaikka olisikin viallinen. Näillä muutamalla onnistuneella kerralla ja viime kesänä grilli tuli niin kuumaksi, että polttimia sai pitää niin pienellä kuin mahdollista.
Viallinen kaasupullo?
4
5759
Vastaukset
Se pullon venttiili voi olla tukossa. Palauta pullo ostopaikkaan pikimmiten, koska viallinen venttiili on kaasusäiliöissä todella vaarallinen.
- rehellinen kansalainen
Sauli Niinistö tai sitte Lipposen Puavo vois tietää asiasta jtn kysyppä niiltä:)
- viallinen..
Oireet viittaa pikemminkin vialliseen paineensäätimeen, kuin vialliseen pulloon.
Kaasupulloissa esiintyy kyllä sitä, kun kaasua poistataan tehokkaasti pullosta, niin se alkaa kuurettua ja kylmä kaasu höyrystyy huonosti.
Pakkasella kaasupullot antaa alitehoisesti kaasua.
Näistä jutuista tuskin on nyt kysymys.
Vaihda säädin. Itse pidän kierteellistä sivuventtiiliä päältäpainettavaa parempana... makukymysys.
Kaasun suurkuluttajana en ole tavannut viallista pulloa.- vielä..
Tarkista vielä grillin kaasusuuttimet, että ne on auki ja riittävä ( sopinva ilman saanti ).
Punainen liekki tarkoittaa riittämätöntä ilman saantia, nokeaa ja vaaleansininen liikaa ilmaa.
Nokeava punainen liekki ei lämmitä tehokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241