Saatiin yksi paketti Nan jauhekorviketta 0-6kk:n ikäiselle ja mietin että voiko sitä käyttää niin että sekoittaa jauheen kylmään keitettyyn veteen ja lämmittää sit mikrossa kun vauvalla nälkä. meillä vauva on niin malttamaton ettei meinaa malttaa odottaa edes valmiin korvikkeen lämmitystä saati sit jos alkaa jauheesta väsäämään. Haluan tietää että onko noin kukaan tehnyt ja jos on niin onko hyvin maistunut eikä ole tullut vatsan puruja.
Nan jauhekorvike
3
1461
Vastaukset
- qwerty++
Kirjoitin isolla, sillä ennen noin on tehty, mutta silloin käytetty jauhe oli erilaista ja kesti tuon "seisottamisen" jääkaapissa. Vanhemmilta naisilta voi vieläkin saada neuvoksi tehdä noin, mutta se vie nykyisillä jauheilla lapselta hengen pahimmassa tapauksessa. Nan-korviketta käyttäneenä suosittelen, että keität ja jäähdytät vedet valmiiksi pulloihin, jotka laitat jääkaappiin ja otat sieltä aina kun tarvitset. Me teimme kaksi satsia vuorokaudessa; vettä keitettiin aamulla ja iltapäivällä. Nan liukenee kylmäänkin veteen, mutta koska pienen vauvan lämmönsäätely on heikkoa, on suositeltavaa että maito olisi edes haalean lämpöistä.
Aterialta jäänyttä maitoa EI saa säästää tuntia kauempaa, pienellä vauvalla ja näillä ilmoilla en säilyttäisi huoneenlämmössä edes puolta tuntia. Erikseen ovat Nannin valmiit maidot, jotka säilyvät päivän jääkaapissa avattuna. - nii kauan kestä
Keität veden valmiiksi. Ja kun ruoka-aika tulee lämmität veden mikrossa ja kippaat jauheet sekaan, pullo kiinni ja ravistus, aikaa ei mee yhtään sen enempää. Ja kun vauvasi kasvaa, osaat ennakoida ruoka-ajat, eikä vauvakaan ole enää niin kärsimätön.
Tuo jauhe on aivan ehdoton puuron teossa ja matkoilla (vesi pulloon ja valmiiksi mitattu jauhe pikku purkkiin, kummatkin säilyy hyvin) (tai limppapulloon paljon vettä, jauheet tuttipulloihin valmiiksi). - sanottu
että voi tehää jauhoista koko päivän satsin ja säilyttä jääkaapissa ja lämmittä vaa sen määrän mitä laps syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406