Saatiin yksi paketti Nan jauhekorviketta 0-6kk:n ikäiselle ja mietin että voiko sitä käyttää niin että sekoittaa jauheen kylmään keitettyyn veteen ja lämmittää sit mikrossa kun vauvalla nälkä. meillä vauva on niin malttamaton ettei meinaa malttaa odottaa edes valmiin korvikkeen lämmitystä saati sit jos alkaa jauheesta väsäämään. Haluan tietää että onko noin kukaan tehnyt ja jos on niin onko hyvin maistunut eikä ole tullut vatsan puruja.
Nan jauhekorvike
3
1325
Vastaukset
- qwerty++
Kirjoitin isolla, sillä ennen noin on tehty, mutta silloin käytetty jauhe oli erilaista ja kesti tuon "seisottamisen" jääkaapissa. Vanhemmilta naisilta voi vieläkin saada neuvoksi tehdä noin, mutta se vie nykyisillä jauheilla lapselta hengen pahimmassa tapauksessa. Nan-korviketta käyttäneenä suosittelen, että keität ja jäähdytät vedet valmiiksi pulloihin, jotka laitat jääkaappiin ja otat sieltä aina kun tarvitset. Me teimme kaksi satsia vuorokaudessa; vettä keitettiin aamulla ja iltapäivällä. Nan liukenee kylmäänkin veteen, mutta koska pienen vauvan lämmönsäätely on heikkoa, on suositeltavaa että maito olisi edes haalean lämpöistä.
Aterialta jäänyttä maitoa EI saa säästää tuntia kauempaa, pienellä vauvalla ja näillä ilmoilla en säilyttäisi huoneenlämmössä edes puolta tuntia. Erikseen ovat Nannin valmiit maidot, jotka säilyvät päivän jääkaapissa avattuna. - nii kauan kestä
Keität veden valmiiksi. Ja kun ruoka-aika tulee lämmität veden mikrossa ja kippaat jauheet sekaan, pullo kiinni ja ravistus, aikaa ei mee yhtään sen enempää. Ja kun vauvasi kasvaa, osaat ennakoida ruoka-ajat, eikä vauvakaan ole enää niin kärsimätön.
Tuo jauhe on aivan ehdoton puuron teossa ja matkoilla (vesi pulloon ja valmiiksi mitattu jauhe pikku purkkiin, kummatkin säilyy hyvin) (tai limppapulloon paljon vettä, jauheet tuttipulloihin valmiiksi). - sanottu
että voi tehää jauhoista koko päivän satsin ja säilyttä jääkaapissa ja lämmittä vaa sen määrän mitä laps syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685