Steroidien käytöstä

Roina-Reino

Kelpuuttaisitteko miesystäväksi kundin joka roinaa? Onko roinaus mielestänne ok vai huono juttu?

16

2919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patas, olipa mies tai nainen.

• Aiheuttaa gynekomastiaa (rintarauhasten kasvua), kivesten surkastumista, sisäelinkasvannaisia, maksavaurioita, haitallisia muutoksia sydämeen, itsehillinnän puutetta ja iho-ongelmia. Tämä lista oli ulkomuistista ja on pahasti vajavainen.

Mitä luulet, millaisessa tilanteessa nuo asiat voisivat olla hyvä juttu.

• haluaa..

kuolla nuorena?

• naiset?

Monet naiset kuitenkin haluavat mieheltään mielellään jonkun hunks-kropan, vaikka samalla tietävät ettei sellaista ilman roinaa hommata.

• Useimmat naiset pitävät bodareita luonnottoman näköisinä. Ne naiset jotka pitävät treenatuista miehistä haluavat sopusuhtaisen näköisiä lihaksia, eikä mitään "nyljettyjä oravia".

Omat hormonit riittävät terveillä yksilöillä täysin.

• Roina-Reino
        buddy-love kirjoitti:

Useimmat naiset pitävät bodareita luonnottoman näköisinä. Ne naiset jotka pitävät treenatuista miehistä haluavat sopusuhtaisen näköisiä lihaksia, eikä mitään "nyljettyjä oravia".

"sopusuhtaisen näköisiä lihaksia" Mitä tarkoitat tolla?

• random_N
        Roina-Reino kirjoitti:

"sopusuhtaisen näköisiä lihaksia" Mitä tarkoitat tolla?

Minulle sopusuhtaisuus miesvartalossa tarkoittaa esimerkiksi sitä että jos treenataan niin myös venytellään ja että treenataan tasapuolisesti lihaksia.

Siis se perinteinen penkkiä, ei venyttelyä ja ei juuri yläselkää tuottaa etukumaraisen, epätasapainoisen kokonaisuuden.

Samoin jalkojen treenaus ja lihashuollon laiminlyönti.

Ei sillä että miehen täytyisi olla jotenkin erityisen treenattu. Mutta jos treenaa niin tolkulla, se ois suotavaa.

• joka on muuten...
        buddy-love kirjoitti:

Useimmat naiset pitävät bodareita luonnottoman näköisinä. Ne naiset jotka pitävät treenatuista miehistä haluavat sopusuhtaisen näköisiä lihaksia, eikä mitään "nyljettyjä oravia".

nainen?! mielipidettä kysyessäni ko asiasta sanoi ettei ainakaan vielä ole vastaan tullut liian podattua miestä eikä liioin naistakaan?! henkilökohtaiseen tuttavapiiriimme kuitenkin kuuluu esim seuraavat henkilöt: juha kanervisto, mikko käyhty, reiska iso paha pasanen, jouko jokke kourumäki, puuki mustonen, jussi forskren...?! jokainen on ollut suomen mestaruus tasolla ja osa jopa voittanutkin kisat monestikkin!!!

• kenestään,
        joka on muuten... kirjoitti:

nainen?! mielipidettä kysyessäni ko asiasta sanoi ettei ainakaan vielä ole vastaan tullut liian podattua miestä eikä liioin naistakaan?! henkilökohtaiseen tuttavapiiriimme kuitenkin kuuluu esim seuraavat henkilöt: juha kanervisto, mikko käyhty, reiska iso paha pasanen, jouko jokke kourumäki, puuki mustonen, jussi forskren...?! jokainen on ollut suomen mestaruus tasolla ja osa jopa voittanutkin kisat monestikkin!!!

mutta jos ne jotain kilpailijoita on niin sitten ovat mun makuuni ainakin liian isoja. En ole sellaista voimamiestä vielä nähnytkään, joka olisi "normaaleissa" mitoissa kauniine ja vartaloon sopusoinnussa olevine lihaksineen.

Ja nainen olen.

• ole..
        kenestään, kirjoitti:

mutta jos ne jotain kilpailijoita on niin sitten ovat mun makuuni ainakin liian isoja. En ole sellaista voimamiestä vielä nähnytkään, joka olisi "normaaleissa" mitoissa kauniine ja vartaloon sopusoinnussa olevine lihaksineen.

Ja nainen olen.

heistä kuullut mitään niin etpä myöskään tiedä kehonrakennuksesta yhtään mitään!!!

• vänkyrä-nainen

pelottavalta koska se mielikuva mikä itselläni noista käyttäjistä on, on se että lihakset on ihan liian isot ja sillä ihmisellä on pakkoliikkeitä, kaikkia nykimisiä ja kaikkea.

En usko, että tunnistaisin varmaan kaikkia, jotka tollasia käyttää, mutta toivoisin et mun mahdollinen tuleva mies keksisi mielummin jotain muita paheita, kuin tota. En muuten kovin tuomitseva ole, mut nuo menee jo hiukan yli ainakin pitkäaikaisessa käytössä.

• -mies-

ymmärrä miksi pitää jotain "roinia" käyttää,minä olen ainakin lihakset hankkinut ilman mitään proteiineja sun muita mömmöjä.

• Miehen suusta

Lol! Milläs hankit ne lihakset ilman proteiineja? Aika taikuri saat olla.. Taas joku 12v pentu innoissaan pölisemässä kun ei tiedä mistään mitään.

Harvalle tulee noita edellämainittuja sivareita. Eikä mitään nykimistä tms :D Leffoissa vaan pahennettu asiaa ja peloteltu. Ei ne lihakset kuurillakaan kasva kaikilla isoiksi. Riippuu niin paljon geeneistä. Nopeammin sitä löytää itsensä haudasta jos polttaa askin norttia päivässä ja juo joka viikonloppu (tyypillinen suomalainen mies). Kaikilla on paheensa. Kerran täällä eletään ja nautitaan siitä mitä tehdään. Kyllä se harmittaa vanhempana sitten, kun nuorena haaveili isosta kropasta useita vuosia, mutta ei ollut munaa toteuttaa haavettaan. Minä kuolen isona ja tyytyväisenä ennen vanhuuskotia kun paskat ovat housussa ja silmät kattoo seinään, mutta ajatus ei enää kulje. Unelmista totta!

• Miehen suusta kirjoitti:

Lol! Milläs hankit ne lihakset ilman proteiineja? Aika taikuri saat olla.. Taas joku 12v pentu innoissaan pölisemässä kun ei tiedä mistään mitään.

Harvalle tulee noita edellämainittuja sivareita. Eikä mitään nykimistä tms :D Leffoissa vaan pahennettu asiaa ja peloteltu. Ei ne lihakset kuurillakaan kasva kaikilla isoiksi. Riippuu niin paljon geeneistä. Nopeammin sitä löytää itsensä haudasta jos polttaa askin norttia päivässä ja juo joka viikonloppu (tyypillinen suomalainen mies). Kaikilla on paheensa. Kerran täällä eletään ja nautitaan siitä mitä tehdään. Kyllä se harmittaa vanhempana sitten, kun nuorena haaveili isosta kropasta useita vuosia, mutta ei ollut munaa toteuttaa haavettaan. Minä kuolen isona ja tyytyväisenä ennen vanhuuskotia kun paskat ovat housussa ja silmät kattoo seinään, mutta ajatus ei enää kulje. Unelmista totta!

Eipä ole elokuvakeksintöjä vaan tutkittuja haittoja:
        http://www.sportsci.org/encyc/anabstereff/anabstereff.html
        http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic_steroid

Lääketieteen käytössä noita aineita käytetään vain pieniä määriä ja niilläkin on haittoja. Bodaajat käyttävät noita täysin harkitsematta ja valtavia määriä. Mitä luulet miten silloin käy?

Lisäksi ne itäiset aineet tehdään kuolleiden aivolisäkkeistä ja siitä saa tauteja.

• harvat...
        buddy-love kirjoitti:

Eipä ole elokuvakeksintöjä vaan tutkittuja haittoja:
        http://www.sportsci.org/encyc/anabstereff/anabstereff.html
        http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic_steroid

Lääketieteen käytössä noita aineita käytetään vain pieniä määriä ja niilläkin on haittoja. Bodaajat käyttävät noita täysin harkitsematta ja valtavia määriä. Mitä luulet miten silloin käy?

Lisäksi ne itäiset aineet tehdään kuolleiden aivolisäkkeistä ja siitä saa tauteja.

idänaineistakaan tehdään kuolleiden aivolisäkkeestä!!! joskus muinoin kasvuhormonia tehtiin näin mutta nykyään sekin on synteettistä!!!!

• Femme 33

Eipä tuolla ennen ollut mitään väliä, mutta nyt kun on takana kolme vuotta kokemusta kyseisenlaisia harrastaneen avokkina, niin sanon vaan että ei kiitos enää ikinä!

Kuurin aikana sitä aina tapahtui jos jonkinlaista. Miehellä kasvoi ego niin valtavasti ettei välittänyt vaikka loukkasi mua vaikka milla tavalla (sekä henkisesti ja fyysisesti). Sekin fiksu ihminen muuttui todella kusipäiseksi joka ainoa kerta! Ja kaikki sitten seliteltiin aina kuurittamisella ja mun olis siks pitänyt antaa anteeksi törkeimmätkin temput.

Eli nyt kun oon päässyt kyseisestä herrast eroon, niin en kyllä huoli enää koskaan samanlaista harrastajaa tilalle! Eli mulle ei ollut sen arvoista saada timmimpi mies. Tiedä sitten mitä mahtoi mies itse ajatella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1194
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      623
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      554
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe