Ahteri edellä puuhun

Enrique_Lister

Tossapa pisti miettimään eräs Papeeten kommentti, että häneltä ei onnistu nukkuminen vieraan ihmisen kanssa, sen sijaan villi seksi onnistuu vaikka heti. Kuulemma pitää tuntea vähintään kuukausi ennen kuin nukkuminen onnistuu.

Kysymys herää, mitä helv****ä? Eiks tää ole vähän takaperonen homma. Eikös se kuuluis mennä niin, että vähintään kuukausi tunnetaan ennen kuin seksiä on valmis harrastamaan ja ensin opetellaan nukkumaan kahdestaan?

Väliillä tulee mieleeni, että olenkohan mä ihminen ollenkaan. Joteskin ulkopuolisena kattelee muitten touhuilua.

Luulin, että palstan miesten vihaajalla oli ruuvi löysällä, mutta huomasinkin että se ruuvi mikä hänellä on löysällä puuttuu minulta kokonaan.
Väliillä tekis mieli vetää verhot eteen ja korkata se viime viikonloppuna irish coffee tarpeista yli jäänyt viski pullo. Antais ton omituisen maailman vaan pyöriä omineen tuolla ulkona.

Noh, ehkäpä sitä vanhemmiten munkin arvomaailmat muuttuu ja opin elämään niin kuin muut.

45

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko maailma mielestäsi parempi tai huonompi paikka, jos kaikki tuntisivat ja tekisivät kuten sinä?

• Enrique_Lister

Tääl vallitsis maailman rauha. :P

• Enrique_Lister kirjoitti:

Tääl vallitsis maailman rauha. :P

Eikös tästä asiasta voitaisi tehdä demokraattinen enemmistöpäätös ja sinäkin alkaisit enemmistön tavoin juomaan viinaa baarissa ja vonkaamaan ämpärirumia yhdenyönpokia? Säilyisi tuo yksituumaisuus ja maailmanrauhakin paremmin...

• Enrique_Lister
        Ratikkakuski kirjoitti:

Eikös tästä asiasta voitaisi tehdä demokraattinen enemmistöpäätös ja sinäkin alkaisit enemmistön tavoin juomaan viinaa baarissa ja vonkaamaan ämpärirumia yhdenyönpokia? Säilyisi tuo yksituumaisuus ja maailmanrauhakin paremmin...

Vois kait tota yrittää.

• naisena

kylläkin nyt sinun kanssasi samoilla linjoilla, joten et ole yksin mielipiteinesi.

• Papeete1

Siis menee varmaan kuukausi enenkuin tottuu nukkuun toisen vieressä. Mä ainakin olen aina heräilly sata kertaa yössä, kun toinen kääntää kylkeä tms.

Itse puhuit yhden yön jutuista.. ei siinä keritä kuukautta tunteen, nukkumisesta puhumattakaan :)

• Kiva nähdä (lukea). Miten menee?

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Kiva nähdä (lukea). Miten menee?

Sadetta pidellessä :D Vielä tarvis yksi pikainen reissu pihalle tehdä ja sitten saa riittää tältä viikonlopulta. En nokkaani ulkona näytä sitten koko viikonloppuna :D

• Enrique_Lister

Jotenkin jää semmonen kuva, että nukkuminen on intiimimpää puuhaa, kuin seksi.
        Ohan se hyvä, jos olet onnellinen noin. Se vaan kummastuttaa minua ahdasmielisenä ihmisenä.

Mulla on niin hyvät unenlahjat, että nukun varmasti vaikka toinen vähän kääntyiliskin. Jos vaan on riittävän iso peitto (tai kaks peittoa) ja kaveri ei kuorsaa.

Ihmiset on yksilöitä.

• Papeete1 kirjoitti:

Sadetta pidellessä :D Vielä tarvis yksi pikainen reissu pihalle tehdä ja sitten saa riittää tältä viikonlopulta. En nokkaani ulkona näytä sitten koko viikonloppuna :D

Olisi hommia ulkona, mutta ei sinne viitsi mennä.
        Minulla oli show päällä viimeyönä, mutta deletin sen kun meni hiukan villiksi. Ihan kivaa oli, mutta hämäsin siellä viestien varrella sen verran raskaasti, ettei viitsinyt jättää näkyviin. Siis kun ne vieläkin kuvittelevat minua Kukkomieheksi ja nyt meni sukupuolikin taas sekaisin (ilmoitettiin että olen ihan varmasti nainen ja että ammattini on joko kampaaja tai kosmetologi). : )
        En ole varma kuka siellä oli (miespuolinen kuitenkin), mutta kiusasin sitä väittämällä että se teeskentelee heikosti miestä sanoin että sen täytyy olla oikeasti eihienohelma tai myytikki. Sen piti lähteä sitten jo tupakalle.

Mää oon niin ilkee joillekin (mutta tais silläkin olla oikeesti hauskaa).

• Papeete1
        Enrique_Lister kirjoitti:

Jotenkin jää semmonen kuva, että nukkuminen on intiimimpää puuhaa, kuin seksi.
        Ohan se hyvä, jos olet onnellinen noin. Se vaan kummastuttaa minua ahdasmielisenä ihmisenä.

Mulla on niin hyvät unenlahjat, että nukun varmasti vaikka toinen vähän kääntyiliskin. Jos vaan on riittävän iso peitto (tai kaks peittoa) ja kaveri ei kuorsaa.

Ihmiset on yksilöitä.

Ei mulla nyt niin kauheasti ole kokemusta yhden yön jutuista. Eron jälkeen oli heti yksi mutta siitä olisin halunnut enemmän. Toinen oli sitten 1,5 vuoden kuivan kauden jälkeen tehty pakko_päästä_ takaisin "satulaan" juttu. Sitten on yksi nuoruudessa tehty sähellys, ja pari vuotta sitten oli ihan pakko kokeilla Mr.Eurooppaa kun se oli niiiin komea :D

Nyt syksyllä niitä voikin sitten tulla hurjasti lisää, jos oikein intoutuu :)

Toi puhehan lähti siitä kun puhuit että pokataan baarista yhden yön juttu olisi pelkän nukkumisen takia. Itse en osaa nukkua kunnolla vieraan kanssa vaan tottuminen ottaa aikansa. Seksi taas.. kun siinä nyt hyvässä lykyssä jo monta tuntia ollut ihastumisen kourissa, niin hyvinhän se sujuu. Nukkuminen ei kyllä suju ihan niin hyvin. Että en nyt niin kauhea baarihaukka ole mutta jos yhden yön pokan otan niin se on taatusti seksin takia, koska nukun paremmin yksin eli yhden yön pokaa ei tarvita sitä varten :D

Joo, mä olen tyytyväinen toimintaani. En nyt niin maailman pahin jakorasia ole mutten myöskään mikään tiukkis. Välillä saatan jopa antaa kanssaveljillesi onnistumisen iloa.

Rauhaa ja rakkautta vaan maailmaan :DDD

• vähän sitä ja vähän tätä
        buddy-love kirjoitti:

Minulla oli show päällä viimeyönä, mutta deletin sen kun meni hiukan villiksi. Ihan kivaa oli, mutta hämäsin siellä viestien varrella sen verran raskaasti, ettei viitsinyt jättää näkyviin. Siis kun ne vieläkin kuvittelevat minua Kukkomieheksi ja nyt meni sukupuolikin taas sekaisin (ilmoitettiin että olen ihan varmasti nainen ja että ammattini on joko kampaaja tai kosmetologi). : )
        En ole varma kuka siellä oli (miespuolinen kuitenkin), mutta kiusasin sitä väittämällä että se teeskentelee heikosti miestä sanoin että sen täytyy olla oikeasti eihienohelma tai myytikki. Sen piti lähteä sitten jo tupakalle.

konkretisoituu tälle palstalle...

• vähän sitä ja vähän tätä kirjoitti:

konkretisoituu tälle palstalle...

Minähän olenkin täysin teoreettinen olento.

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Halua mennä mutta on pakko vielä kerran kastautua. Vai semmoiset kekkerit on ollut, ne onkin jäänyt multa taas näkemättä. Provot oikeasti tykkää kun ne huomataan :)

• Enrique_Lister
        Papeete1 kirjoitti:

Ei mulla nyt niin kauheasti ole kokemusta yhden yön jutuista. Eron jälkeen oli heti yksi mutta siitä olisin halunnut enemmän. Toinen oli sitten 1,5 vuoden kuivan kauden jälkeen tehty pakko_päästä_ takaisin "satulaan" juttu. Sitten on yksi nuoruudessa tehty sähellys, ja pari vuotta sitten oli ihan pakko kokeilla Mr.Eurooppaa kun se oli niiiin komea :D

Nyt syksyllä niitä voikin sitten tulla hurjasti lisää, jos oikein intoutuu :)

Toi puhehan lähti siitä kun puhuit että pokataan baarista yhden yön juttu olisi pelkän nukkumisen takia. Itse en osaa nukkua kunnolla vieraan kanssa vaan tottuminen ottaa aikansa. Seksi taas.. kun siinä nyt hyvässä lykyssä jo monta tuntia ollut ihastumisen kourissa, niin hyvinhän se sujuu. Nukkuminen ei kyllä suju ihan niin hyvin. Että en nyt niin kauhea baarihaukka ole mutta jos yhden yön pokan otan niin se on taatusti seksin takia, koska nukun paremmin yksin eli yhden yön pokaa ei tarvita sitä varten :D

Joo, mä olen tyytyväinen toimintaani. En nyt niin maailman pahin jakorasia ole mutten myöskään mikään tiukkis. Välillä saatan jopa antaa kanssaveljillesi onnistumisen iloa.

Rauhaa ja rakkautta vaan maailmaan :DDD

Okei... Ei täs nyt auta kun monttu auki ihmetellä ihmisten erilaisuutta. Vaikka onhan tuo nyt tiedostettavaa, mutta silti se jaksaa hämmentää.
        Jännää, kun itelle ei tule edes mieleeni tehdä mitään tuommoista vaik Angelina Jolie tulis kiehnäämään. Toinen on sitte suorastaan ylpeä Mr.Eurooppa kokeilustaan.

Minkälainen on paha jakorasia?
        Mun exäkin haukku jotain jakorasiaks ja heti kun erottiin, niin se pani kaikkea mitä kiinni sai (herra tietää mitä se teki kun viellä seurusteltiin). Et jäi vähän epäselväks mikä se pointti oli.

Joo Rokki, rauha ja rakkaus...

• Papeete1 kirjoitti:

Halua mennä mutta on pakko vielä kerran kastautua. Vai semmoiset kekkerit on ollut, ne onkin jäänyt multa taas näkemättä. Provot oikeasti tykkää kun ne huomataan :)

Sillä oli kova yritys päällä, mutta kaivoin sille tuubilinkkejä sarjana, eikä se pysynyt enää perässä ja raukka viimein väsyi.

Minkähänlainen tyyppi sitä olisi seuraavalle (ettei niillä käy arvaillessa aika pitkäksi).

• buddy-love kirjoitti:

Sillä oli kova yritys päällä, mutta kaivoin sille tuubilinkkejä sarjana, eikä se pysynyt enää perässä ja raukka viimein väsyi.

Minkähänlainen tyyppi sitä olisi seuraavalle (ettei niillä käy arvaillessa aika pitkäksi).

Sataa vähemmän, eli menen ulos kastumaan.

• Papeete1

Okei... Ei täs nyt auta kun monttu auki ihmetellä ihmisten erilaisuutta. Vaikka onhan tuo nyt tiedostettavaa, mutta silti se jaksaa hämmentää.
        Jännää, kun itelle ei tule edes mieleeni tehdä mitään tuommoista vaik Angelina Jolie tulis kiehnäämään. Toinen on sitte suorastaan ylpeä Mr.Eurooppa kokeilustaan.

Minkälainen on paha jakorasia?
        Mun exäkin haukku jotain jakorasiaks ja heti kun erottiin, niin se pani kaikkea mitä kiinni sai (herra tietää mitä se teki kun viellä seurusteltiin). Et jäi vähän epäselväks mikä se pointti oli.

Joo Rokki, rauha ja rakkaus...

Erilaisia ollaan. Se on miten asian ottaa.. mä yritän nyt epätoivon vimmalla muuttaa itseeni tässä asiassa suuntaan "älä ota sitä niin vakavasti" :)

Toi Mr. Eurooppa oli vaan sanonta.. ihan tavallinen paperitehtaan raksamies se oli. Mister Eurooppatason ulkomuoto sillä kyllä oli. Joo, mä olen tosi ylpeä että sain sellaisen pokattua aikani kuluksi. Toi eka yhden yön juttu onkin sitten universumin komein ja ihanin mutta ei siitä sen enempää :D

Mä voisin pitää pahana jakorasiana sellaista joka on vähän joka viikonloppu eri äijän kanssa. Mutta mitäpä se muille kuuluu ellei nyt ihan nenille hypi.

Exäs pointtia ei tiedä kukaan muu kuin exäs.

• sen päättää

miten jokin asia "kuuluis mennä"?

• Enrique_Lister

Ei kukaan, tai asian omainen itse. Sehän tässä kaikkein eniten pyllystä, just on kun ite ei ymmärrä miks toiset tekee tollasia valintoja.

• Kyllä tuo Papun systeemi on ilmeisesti ollut äärimmäisen karsiva, ettei tuo arvio selvästikään ole ihan noin.

Ilmoitan myös itse nukkuvani hyvin vain tutussa seurassa.

• Levemir

muutenkin sopivan/ihailtavan vanhanaikaisesti,jos kommenttisi ovat "aitoja", ja meillä jokaisella on omat arvomaailmamme.

Lisäksi ajattelisin Papeeten tarkoittavan sitä samaa tunnetta, kun nukkuu vieraassa paikassa, eli "pyörii" koko yön ja koittaa olla herättämättä muita.

Toivottavasti sun arvomaailma ei muutu paljoa vanhemmiten :)

• Enrique_Lister

Mä oon aatellu muuttaa luostariin.

Joo, mut sentäs mieti! Vieraan ihmisen kanssa voi harrastaa seksiä, mutta vieraassa paikassa ei voi nukkua.
        Eiks kuulosta yhtään oudolle?

• plipPlopp

Joo, mut sentäs mieti! Vieraan ihmisen kanssa voi harrastaa seksiä, mutta vieraassa paikassa ei voi nukkua.

nainen ettei kukaan rekattu täällä uskalla sitä arvostella. buddy yrittää tehdä itseään tärkeäksi hyökkäämällä paikalle välittömästi kun papun nimi jossain vilahtaa. murkkumeininkiä.

• plipPlopp kirjoitti:

nainen ettei kukaan rekattu täällä uskalla sitä arvostella. buddy yrittää tehdä itseään tärkeäksi hyökkäämällä paikalle välittömästi kun papun nimi jossain vilahtaa. murkkumeininkiä.

Eli n0-|1f3 tyypille tiedoksi että Papu on paras.

• Levemir

ite olen pohtinut joskus murhevaiheessa samaa, ja auttajaksi-afrikkaan -linjaa...
        Mut etkö ite ole ikinä-milloinkaan-koskaan munannu? Paikannu haavaa tai jtkn? Vaikkakin katunu typeryyttä jälkikäteen?
        Joo, kylhän se kuulostaa...oudolle. Mut me ollaan ihmisiä, ja ihminen on erehtyväinen. Ainakin minä.

• Enrique_Lister
        Levemir kirjoitti:

ite olen pohtinut joskus murhevaiheessa samaa, ja auttajaksi-afrikkaan -linjaa...
        Mut etkö ite ole ikinä-milloinkaan-koskaan munannu? Paikannu haavaa tai jtkn? Vaikkakin katunu typeryyttä jälkikäteen?
        Joo, kylhän se kuulostaa...oudolle. Mut me ollaan ihmisiä, ja ihminen on erehtyväinen. Ainakin minä.

Olenhan minäkin munannut ja katunut asioita, mutta en minä ole yhdenyön seksisuhteita harrastanut.

Ihmisiä me kaikki ollaan ja ehkä täs viellä arvomaailma muuttuu. Nyt se tässä elämän vaiheessa ja iässä vaan oudoksuttaa.

• plipPlopp
        buddy-love kirjoitti:

Eli n0-|1f3 tyypille tiedoksi että Papu on paras.

häiriintyneeltä.

• plipPlopp kirjoitti:

häiriintyneeltä.

Häiritseekö se sinua?

• Levemir

Olenhan minäkin munannut ja katunut asioita, mutta en minä ole yhdenyön seksisuhteita harrastanut.

Ihmisiä me kaikki ollaan ja ehkä täs viellä arvomaailma muuttuu. Nyt se tässä elämän vaiheessa ja iässä vaan oudoksuttaa.

kyllä tiedä ikääsi, varmaan voisit melkein olla poikani. Jos et ole koskaan "harrastanut" (voiko sitä ees niin sanoa) yhden yön juttuja, et ole koskaan menettänyt mitään. Siinä miehellä kunnia meni mutta maine kasvoi, naisilla menee molemmat.

En tiedä muuttuuko arvomaailma sinänsä, sitä vaan näkee iän (ja elämänkokemuksen) karttuessa jotkin asiat laajemmin.

Ihmisen pitäisi osata olla armollinen myös itselleen.

• Enrique_Lister
        Levemir kirjoitti:

kyllä tiedä ikääsi, varmaan voisit melkein olla poikani. Jos et ole koskaan "harrastanut" (voiko sitä ees niin sanoa) yhden yön juttuja, et ole koskaan menettänyt mitään. Siinä miehellä kunnia meni mutta maine kasvoi, naisilla menee molemmat.

En tiedä muuttuuko arvomaailma sinänsä, sitä vaan näkee iän (ja elämänkokemuksen) karttuessa jotkin asiat laajemmin.

Ihmisen pitäisi osata olla armollinen myös itselleen.

Mitäs ne loppupeleissä meinaa?

Onhan mulla ollut periaatteellisia mahdollisuuksia yhden yön juttuun, mutta en ole niitä halunnut käyttää.
        Sitä en tiedä olenko menettänyt jotakin, mutta sen tiedän etten ainakaan ole saavuttanut mitään.

• Levemir

Mitäs ne loppupeleissä meinaa?

Onhan mulla ollut periaatteellisia mahdollisuuksia yhden yön juttuun, mutta en ole niitä halunnut käyttää.
        Sitä en tiedä olenko menettänyt jotakin, mutta sen tiedän etten ainakaan ole saavuttanut mitään.

pölötin siis liikaa, eli:

et ole menettänyt mitään.

Ja kun se "oikea", tai ainakin sen hetken oikea, tulee vastaan, se on onnen tyttö!

• Enrique_Lister
        Levemir kirjoitti:

pölötin siis liikaa, eli:

et ole menettänyt mitään.

Ja kun se "oikea", tai ainakin sen hetken oikea, tulee vastaan, se on onnen tyttö!

"Ja kun se "oikea", tai ainakin sen hetken oikea, tulee vastaan, se on onnen tyttö!"

Miä en nyt jaksa lähteä tohon lauluun mukaan ollenkaan.

Ahteri edellä mennään puuhun ja pää edellä tullaan alas. Se on elämisen meininki.

• Levemir

"Ja kun se "oikea", tai ainakin sen hetken oikea, tulee vastaan, se on onnen tyttö!"

Miä en nyt jaksa lähteä tohon lauluun mukaan ollenkaan.

Ahteri edellä mennään puuhun ja pää edellä tullaan alas. Se on elämisen meininki.

kuitenkin sitten joskus yksi juttu, jonka eräs vanha naisen sanoi mulle aikojen alussa:

"rakkautta ei löydä etsimällä, se tulee eteen kun olet lopettanut etsimisen"

Silloin se oli tosi typerää, vanhan akan kaakatusta...aina siihen asti, kun se tuli vastaan. Ekalla kertaa kaupassa, tokalla kertaa yhdessä tosi tylsässä tapahtumassa, mihkä mut raastettiin melki väkisin. Ja se kertoja itse, hän oli ollut tivolissa.

*halituksia*

• fa fa

että löytyy sinun kaltaisiasi nuoria miehiä!
      Kyllä nuoret ovat fiksuja, ei voi muuta sanoa.

• Enrique_Lister

Ehkä fiksuinta olis koittaa elää nyky ihanteiden mukaan. Olis jännitystä ja menoa elämässä. Mutku ei pysty, ei pysty, ei pysty, ei pysty...

• Mulle on ainaki ihan sama nukutaanko vai harrastetaanko seksiä, vaikka sitä tietty mieluiten panis aina heti.

Eihän se siinä samassa sängyssä olija ole muuta kuin toinen ihminen.

• Vitali W

Oikea kyssä on se, että miten vieras ihminen pystyy nukkumaan papeten vieressä villistä seksistä puhumattakaan?

• kevätesikko-76

..oot sie ihminen...sie oot vaa rauhallisempi...sie et hötkyile...mu elä siittä ole moksiskaan...

=o)

...elät sen mukaa ko hyvälle tuntuu...emmiekää ole yhen illan juttuja eläessäni kokennu enkä kokeillu...ko en oo semmosta pitäny rehdisti tokastuna kovikaa antosana sen pohjalta mitä mie suhteistani olen hakenu...hanky banky ei piisaa...ko rakkautta ja aitoa kiintymystä kaipaa..tahi sanottasko myö että jatkuvuutta...ihastumiselle...jotta se muuttusi rakkaueksi...

=oI

....mu me ollaa ihmiset nii erilaisia...jokainen..eikä tarttisi tuomita ketää...ihmetellähä saa...kuuluu ihmisluontoo ihmettely ja hämmästely...jotta...ihmeteltävää riittää..jokku ei vainen kykene menemää intiimille asteelle hetimiten...tarvii tuntea paremmin toista ja kiintyä...viehtyä enempi ko siihe pintariipasuun...ko eihä muutamas tunnis huomaa ko sen jotta toinen on seksikäs...tahi fyysisesti kiehtova...sen näkee jo vastaa kävelles...mu luonteest ei tiiä ko riipasun..ko esittää voisi mitä vain...ilosta yms...mu toiset saattasi olla myöski seksuaalisempia ja kaivata enempi seksuaalista kosketusta ko sitä tunne ryöppyä..mimmoi tulee ko alkaa toisee kiintymää ja rakastumaa....ja toisilla se varmana vaihtelee...välistä kaipaa fyysistä lähesyyttä...jah sitte välistä tahtoo kiintyä jne...spekuloin...mu..niih...itte ko ei osaa vaa heittäytyä toisen sylii...iliman niitä rintalastan takana tuntuvia väristyksiä...kaippa sitä on ujo tahi arka..??..noh ei ennää ko naimisis olen..ja tuttu mies...

...minust on aineki ain ollu kivaa se ko saapi oottaa uuellee näkemistä...jah tutustuu taasen lisää ja puhella kumpasenki elämästä asioita...ikää ko upota siihe ihmisee aste asteelta...hiljaa mu varmaa..tiiäkös mitä meinaan..?...ja ehkäpäs se oottaminen tuo sitä jännitystä siihe tutustumisee minkä joku saapi jo illan aikana kehitettyä siihe toisee ihmisee...??

=o)

...niih..noh..en miekää iha pia osaa nukkua toisen kanssa ko olen ollu vielä suhteen alussa....semmottista hyörintää ja pyörintää...ko ei oo tottunu toisen lähesyytee siin vieres...ja jos toine kääntyää ja vääntyää tahi kuorsaa jop vainen ei tuu uni...

=oI

...nytte en taas meinaa osaa nukkua jos ei ukko ole siinä vieressä tuhisemassa ja puhisemassa...tottumuksesta se vainen johtusi...niih..päikkäreillekkii mie pyyän jos hää kotosalla...jotta tuu viekkuun köllöttämää...kivempi pönöttää kaksistaa...uni maistuu jotesaki paremmalle..mukamas...heh

=oI

...jotta parempi perä eellä kohaa ei niskoja taita...

• kevätesikko-76

..jotta on siinä minul sitäki ollu...jotta oon miettinny etten antasi ittestäin miehelle semmosta kuvaa...jotta lähtisin helpolla matkaa..ja oisin kepeä kenkänen...jotta tahtoo enempi ko seksiä..tavallaa sitäki viestittää samlla käytöksellääs...
        =oI

..että on siinnä ollu semmosta oman kunnianki menetyksen pelkoa...jah sitä jotta en kokemuksen tähen tahtosi...jotta miun sitte se sydänkäpyseni joutusi semmosen asian ettee jotta vastaa tulloo ukkoi ja tokasee....jotta mieki oon siun eukkosi kanssa maannu...jotaki semmostaki nuorempana tulin miettineeksi...

=oI

...emmie tiiä miettisinkö ennää nii pitkälle mitäkä muut minust meinaisi...en varmaankaa..nii pedantisti...ko nuorempana...joskii...emmie vieläkää oisi helppo nakki..nii sanotusti...ko vaadin ne tietyt fiilikset siihe jotta juttu toimisi...

=o)

...noh..omituinen se taidan olla mieki..mutta menköhööt..heh...

=oI

• Enrique_Lister
        kevätesikko-76 kirjoitti:

..jotta on siinä minul sitäki ollu...jotta oon miettinny etten antasi ittestäin miehelle semmosta kuvaa...jotta lähtisin helpolla matkaa..ja oisin kepeä kenkänen...jotta tahtoo enempi ko seksiä..tavallaa sitäki viestittää samlla käytöksellääs...
        =oI

..että on siinnä ollu semmosta oman kunnianki menetyksen pelkoa...jah sitä jotta en kokemuksen tähen tahtosi...jotta miun sitte se sydänkäpyseni joutusi semmosen asian ettee jotta vastaa tulloo ukkoi ja tokasee....jotta mieki oon siun eukkosi kanssa maannu...jotaki semmostaki nuorempana tulin miettineeksi...

=oI

...emmie tiiä miettisinkö ennää nii pitkälle mitäkä muut minust meinaisi...en varmaankaa..nii pedantisti...ko nuorempana...joskii...emmie vieläkää oisi helppo nakki..nii sanotusti...ko vaadin ne tietyt fiilikset siihe jotta juttu toimisi...

=o)

...noh..omituinen se taidan olla mieki..mutta menköhööt..heh...

=oI

Siähän oot naimisi?
        Mitä siä tommosia mietit? Eiks sitä pitäs lähtä siintä, että kun naimisissa ollaan niin kans pysytään?

• kevätesikko-76

Siähän oot naimisi?
        Mitä siä tommosia mietit? Eiks sitä pitäs lähtä siintä, että kun naimisissa ollaan niin kans pysytään?

..jah pysyn jos se minust yksin kiinne on...mu oon mie miettiny näit jo ennen ko olin naimisis...

=O)

...jotta jos en oisi...spekulointia...jos en oisi naimisis...oisin siltiki tuommonen ko kirjotin..siitä on kyse...

=O)

• Sarvikuonokas

aina ku herää yöllä, on pakko alkaa kopeloimaan yms... Menee hetki ennen kuin pystyy vaan kääntämään kylkeä.

• sirpamaikkarilta

nukkumaan vieraan ihmisen vieressä. Nukkuessahan sitä on haavoittuvainen. Ajattele vaikka vuoden takasia jalkajousitappoja. Se kundi vei ne kaks tyttöö kotiinsa ja tappo molemmat jalkajousella. Saatan tosin olla myös vainoharhanen ja epäluulonen.

Mutta seksissä ei sitä luottamusta nyt niinkään tarvii. Siitä sitten en tiiä onko se tuntemattomisen seksi sitten harrastamisen arvosta. Mä ole tullu siihen tulokseen ettei ole.

• ...ollut naisen vieressä ensimmäistä yötä ilman seksiä. Aina on jonkinlaista seksiä ollut ensimmäisenä yönä ennen nukkumista. Minusta se menee just oikein tuolleen.

Jos mun ei tekis yhtään mieli pillua ekana yönä, niin nainen on kyllä totallisen väärä sorttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      62
      1223
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      84
      659
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      35
      560
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      116
      515
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe