Minä en.
Mulla on kaksikin nimimerkkiä ja harvemmin haluttaa kummallakaan kirjoittaa.
Jotkut päivittelee, että eihän palstalla olosta saa mitään, jos ei tule huomatuksi. Minua huomio usein vaan ahdistaa. Sama juttu tosielämässä.
Tykkäätkö
44
822
Vastaukset
- kevätesikko-76
..huomiosta...jostaki huomiosta mie vaivaannun ja tekee mieleni perääntyä...mutta keskustelu erilaisten immeisten kanssa minuu kiinnostaa erityisesti...siinä huomio kääntysi vuorotellen kulleki ko keskustelee toisen kaa..jotta semmosta huomioo mie piän iha ok...
=OI
...mu nuo henkilöihi kohistuvat alotukset mie koen ikävinä...semmottisesta huomiosta en piä enkä vällää...enkä piä kenekä parjaus ketjuistakkaa...
=o) Ei tunnu miltään.
- sirpamaikkarilta
erityishuomioita. Mutta luullakseni en myöskään provosoi liikoja muita vaikka yrittäsinki. =D
- Puolivelmu
vauvakuume my ass, haluaa vaan kerätä fyrkat synnytyskorvauksista! Raha aina mielessä kunnon porvarien tapaan.
- sirpamaikkarilta
Puolivelmu kirjoitti:
vauvakuume my ass, haluaa vaan kerätä fyrkat synnytyskorvauksista! Raha aina mielessä kunnon porvarien tapaan.
sinä horiset? En ymmärtäny nyt minkään vertaa. Mitkä synnytyskorvaukset?
PMS:ssä haukun ja puhun paskaa miehistä sen minkä ehin. Itkee tirautan siinä välissä aina pikkasen. Ovulaatiossa taas kiimassa vikittelen kaikki että saisin biologisen kelloni tyydytettyä. =D - Puolivelmu
sirpamaikkarilta kirjoitti:
PMS:ssä haukun ja puhun paskaa miehistä sen minkä ehin. Itkee tirautan siinä välissä aina pikkasen. Ovulaatiossa taas kiimassa vikittelen kaikki että saisin biologisen kelloni tyydytettyä. =D - sirpamaikkarilta
Puolivelmu kirjoitti:
tosiaanki nyt iskee. Eiköhän lähetä Savonrannalle ja tehä samantien 10 pentuu.
PMS:ssä haukun ja puhun paskaa miehistä sen minkä ehin. Itkee tirautan siinä välissä aina pikkasen. Ovulaatiossa taas kiimassa vikittelen kaikki että saisin biologisen kelloni tyydytettyä. =DPitäisköhän sinun pistää jokin flirttiasteikko, niin olisi heti selvää mikä sen hetkinen tilanne on. Vaikka otsikon perään -ja numero 1-9, eli -9 olisi pahin PMS ja 9 vastaavasti superflirttipäivä.
- tuo..
Puolivelmu kirjoitti:
Savonranta olis maksanu kerrasta tuon 20 000, niin heti oisin Sirpalle ehdottanut yhteistä projektia ja muuttoa Savonrantaan ;)
- Puolivelmu
katson kartasta missä Savonranta..
- tuon vertaa
buddy-love kirjoitti:
Pitäisköhän sinun pistää jokin flirttiasteikko, niin olisi heti selvää mikä sen hetkinen tilanne on. Vaikka otsikon perään -ja numero 1-9, eli -9 olisi pahin PMS ja 9 vastaavasti superflirttipäivä.
osaa naista lukea?
Millä tuulella se tänään on? - sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Pitäisköhän sinun pistää jokin flirttiasteikko, niin olisi heti selvää mikä sen hetkinen tilanne on. Vaikka otsikon perään -ja numero 1-9, eli -9 olisi pahin PMS ja 9 vastaavasti superflirttipäivä.
arvioida mikä aika se on kuukaudesta? Vinkkinä voin antaa että mitä enemmän mä kiroilen ja haukun miespuolisia, niin sen enemmän on PMS. Ja jos pitää aina välistä ihan itkeä, niin sitten on kaikista pahimmat päivät menossa. Jos mä taas rakastan kaikkia enkä puhu muusta ku mulkusta, niin sen varmempi ovulaatio.
- oletko
varma että olet hedelmällistä sorttia?
- sirpamaikkarilta
oletko kirjoitti:
varma että olet hedelmällistä sorttia?
Joten varmaks en pysty sanomaan? Oliks tää nyt sit kosinta?
- Savonrannalle
Joten varmaks en pysty sanomaan? Oliks tää nyt sit kosinta?
soutelemaan elokuiseen iltaan?
Kauan oot syöny putkeen pillereitä? Tällaiset asiat voivat häiritä ihmisen luontaista kykyä. - sirpamaikkarilta
tuo.. kirjoitti:
Savonranta olis maksanu kerrasta tuon 20 000, niin heti oisin Sirpalle ehdottanut yhteistä projektia ja muuttoa Savonrantaan ;)
asua ku semmoset 20 vuotta, jos meinaa ne 10 pentuu väsätä. Sitten voiki hyvin palata takasin eläkepäiviä viettämään. Kovahan se urakka tulee olemaan. Mutta mitäpä sitä ei rahan eteen tekisi. Kunnon porvarimalliin.
- löyhässäkö
asua ku semmoset 20 vuotta, jos meinaa ne 10 pentuu väsätä. Sitten voiki hyvin palata takasin eläkepäiviä viettämään. Kovahan se urakka tulee olemaan. Mutta mitäpä sitä ei rahan eteen tekisi. Kunnon porvarimalliin.
se sinussakin oli vasemmistolainen aate?
Miesten parjaamisenkin lopettasit varmaan heti, kun yhden hyvän saisit omakses. - sirpamaikkarilta
Savonrannalle kirjoitti:
Kauan oot syöny putkeen pillereitä? Tällaiset asiat voivat häiritä ihmisen luontaista kykyä.Huomenna taas töihin. Mut kiitos paljon kysymästä.
- sirpamaikkarilta
Savonrannalle kirjoitti:
Kauan oot syöny putkeen pillereitä? Tällaiset asiat voivat häiritä ihmisen luontaista kykyä.Eiks se näy jo mielialanvaihteluista etten käytä keinotekosia hormooneja.
- persetti,
Huomenna taas töihin. Mut kiitos paljon kysymästä.
Olis ollu noin nätti kelikin.
- sirpamaikkarilta
löyhässäkö kirjoitti:
se sinussakin oli vasemmistolainen aate?
Miesten parjaamisenkin lopettasit varmaan heti, kun yhden hyvän saisit omakses.ajaa köyhien asioita. Nyt mua syytetään vaan katkeraks ja kateelliseks.
Miesten haukkumista jatkasin täysin rinnoin. Nostasin siinä sivussa vaan sen oman mieheni jalustalle kun kehusin joka kohtaan ja suorittaisin vertailua. sirpamaikkarilta kirjoitti:
arvioida mikä aika se on kuukaudesta? Vinkkinä voin antaa että mitä enemmän mä kiroilen ja haukun miespuolisia, niin sen enemmän on PMS. Ja jos pitää aina välistä ihan itkeä, niin sitten on kaikista pahimmat päivät menossa. Jos mä taas rakastan kaikkia enkä puhu muusta ku mulkusta, niin sen varmempi ovulaatio.
Minullehan nuo ovat tietysti nopeasti selvillä, mutta palstalla on kuitenkin paljon heikommilla hoksottimilla varustettuja lukijoita ja itseasiassa koko naisleegio voisi ottaa tuon ongelman huomioon.
Miehille voisi laittaa samanlaisen, mutta mikähän siinä olisi arvosteluperuste.- sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Minullehan nuo ovat tietysti nopeasti selvillä, mutta palstalla on kuitenkin paljon heikommilla hoksottimilla varustettuja lukijoita ja itseasiassa koko naisleegio voisi ottaa tuon ongelman huomioon.
Miehille voisi laittaa samanlaisen, mutta mikähän siinä olisi arvosteluperuste.Onko miehillä ikinä muuta ku se ovulaatio mielessä? Eli aina on miehillä varmat päivät. Ainaki sen suhteen miten helpolla irtoo. ;D
Onko miehillä ikinä muuta ku se ovulaatio mielessä? Eli aina on miehillä varmat päivät. Ainaki sen suhteen miten helpolla irtoo. ;D
Ajattelin lähinnä sitä ****tus-asteikkoa. Tai voisihan se olla myös * puute asteikko.
- sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Ajattelin lähinnä sitä ****tus-asteikkoa. Tai voisihan se olla myös * puute asteikko.
minäki ajattelin. Kun jos on tutkimuksiin ja miehiin uskomista niin ainahan miestä panettaa.
Pitäs olla tuolla galleriasivulla vaikka semmonen kohta missä on mieliala. Siihen sit laittas vaan sen hetkisen vitutuskäyränsä. sirpamaikkarilta kirjoitti:
minäki ajattelin. Kun jos on tutkimuksiin ja miehiin uskomista niin ainahan miestä panettaa.
Pitäs olla tuolla galleriasivulla vaikka semmonen kohta missä on mieliala. Siihen sit laittas vaan sen hetkisen vitutuskäyränsä.Hyvä idea. Pitäisi ehdottaa ylläpidolle, mutta ne kyllä tuntuvat kehittävän tätä systeemiä aika heikosti.
Vitsinä muuten: eräällä kuulemma oli aina mielessä, paitsi kerran kun hän putosi katolta. Väitti että sen jälkeen olisi taas heti palannut mieleen.
vaikka on millaista tahansa palstahuomiota. Kirjoita vain itsekin tunnuksillesi ja jos joku haukkuu, niin eihän se sinua oikeasti tunne.
Itseasiassa tuosta kokemuksesta voisi olla sinulle hyötyä oikeassakin elämässä.- siis..
huomiota yleensä, en pelkästään negatiivista palautetta.
Vaivaannun yleensä kaikenlaisesta huomiosta, ehkä positiivisesta oikeastaan vielä enemmän. siis.. kirjoitti:
huomiota yleensä, en pelkästään negatiivista palautetta.
Vaivaannun yleensä kaikenlaisesta huomiosta, ehkä positiivisesta oikeastaan vielä enemmän.Nytkin vaivautunut?
Ei turhaan huolehtia muiden ihmisten mielipiteistä tai huomiosta. Kun olet tarpeeksi paljon näkyvillä, niin siihen kaikkeen tottuu.
Sitä paitsi eikö positiivisen huomion pitäisi tuntua hyvältä jotta osaisit olla motivoitunut toimissasi. Ehkä sinulla on ollut jokin kokemus, joka positiivisenakin on ollut jotenkin kiusallinen.
Tutki varhaisia muistojasi noista.
Eräillä vanhemmilla on tapana julistaa lastensa erinomaisuutta koko ympäristölle ja monille lapsille se on kiusallista. Mahtaako sinulla olla jotain tuohon suuntaan?- mutta..
buddy-love kirjoitti:
Nytkin vaivautunut?
Ei turhaan huolehtia muiden ihmisten mielipiteistä tai huomiosta. Kun olet tarpeeksi paljon näkyvillä, niin siihen kaikkeen tottuu.
Sitä paitsi eikö positiivisen huomion pitäisi tuntua hyvältä jotta osaisit olla motivoitunut toimissasi. Ehkä sinulla on ollut jokin kokemus, joka positiivisenakin on ollut jotenkin kiusallinen.
Tutki varhaisia muistojasi noista.
Eräillä vanhemmilla on tapana julistaa lastensa erinomaisuutta koko ympäristölle ja monille lapsille se on kiusallista. Mahtaako sinulla olla jotain tuohon suuntaan?tiedän, että kun poistun tästä ketjusta kommentoimaan jonnekin muualle, niin pääsen huomiosta eroon. Se tieto helpottaa kovasti, anonyymiys siis.
En muista tuollaisia kokemuksia lapsuudesta. Tai sitten trauma on niin vahva, että kokemus on pyyhkiytynyt tietoisesta muistista. mutta.. kirjoitti:
tiedän, että kun poistun tästä ketjusta kommentoimaan jonnekin muualle, niin pääsen huomiosta eroon. Se tieto helpottaa kovasti, anonyymiys siis.
En muista tuollaisia kokemuksia lapsuudesta. Tai sitten trauma on niin vahva, että kokemus on pyyhkiytynyt tietoisesta muistista.ne pyyhkiydy, unohtuvat vain. Kuitenkin tunne tilanteesta jää muistiin vaikka itse tilanne unohtuu. Myöhemmin saman tyyppisen tilanteen kohdatessaan tunne nousee uudelleen pintaa, eikä asianomainen voi mitenkään muistaa mistä se johtuu. Miettimällä asioita kuitenkin nousee uudelleen mieleen, mutta siihen voi mennä pitkäkin aika.
Se on suojamekanismi, vähän kuin polttaessaan sormensa hellassa. Tunne on mielessä, mutta itse tapahtumaa ei enää muista.
Jos et löydä niitä alkuperäisiä kokemuksia, niin älä kuitenkaan toimi niin kuin joissakin terapioissa joissa väkisin kaivetaan olemattomia muistoja. Potilas ei edes tajua että on itse täyttänyt terapeutin toiveet tietyn tyyppisistä muistoista ja pitää niitä ominaan (maailmalla on käyty paljon oikeutta värien muistojen perusteella ja yleensä omia vanhempia vastaan).
Ehkä sinun on vain paras ajatella niin, että kun saat huomiota, niin et ole muille ihmisille merkityksetön ja voit siis tuntea olosi arvokkaaksi yhteisön osaksi. Harjoittelet huomion kohteena oloa ja vaikkapa hankit uuden nikin, josta päätät että se muistuttaa itseäsi mahdollisimman vähän, jolloin voit kokea ettei huomio kohdistu sinuun, vaan tuohon hahmoosi.
Vähitellen voit siirtää hahmoa lähemmäksi oikeaa itseäsi ja lopulta tuon huomioasian pitäisi olla paljon paremmalla mallilla.
- Miksen?
Yhden huomiosta erityisesti.
- ...
"Tykkäätkö
palstalla huomiosta? 8.8.2008 klo 20.07
Minä en.
Mulla on kaksikin nimimerkkiä ja harvemmin haluttaa kummallakaan kirjoittaa.
Jotkut päivittelee, että eihän palstalla olosta saa mitään, jos ei tule huomatuksi. Minua huomio usein vaan ahdistaa. Sama juttu tosielämässä."
Mitä tohon vois sanoa? No. Itse en pelkää huomiota ainakaan. Varmasti on niin, että sitäkin jos haluaisin, myös todennäköisesti saisin. Keskustelupalstallakin. Olen kuitenkin _keskustelupalstalla_ kiinnostunut ainoastaan sanoista. Sä sanoit, että sulla on kaksikin nimimerkkiä? Well: Mulla ei koskaan ole ollut yhtäkään (rekisteröityä). Olen silti keskustellut paljonkin.
Keskustelut on se, mikä mua kiinnostaa. Musta melkein aina oudompaa on se, jos joku tulee (mille tahansa) keskustelupalstalle sillä asenteella, että oma persoona pitäisi (asioiden kustannuksella) erityisesti tulla huomioiduksi. Aika itsestäänselvyys on, että ei sellaisilla yleensä mitään tärkeää tai erityisen mielenkiintoista sanottavaa ole. Eihän kenelläkään voi olla aitoja ajatuksia, jos Se suurin ajatus on ainoastaan omassa persoonassa ja sen esilletuonnissa.;)
Näillä palstoilla näkyy olevan yököttäviä narsisteja myöskin. Koomista on se, että he ovat juuri niitä, jotka eivät käytä päätään. Heillä ei näy olevan mitään todellista sanottavaa, mutta sitä omaa ( usein tyhjänpäiväiväistä, sori) itseään tyrkyttävät kyllä ja monet kaikilla mahdollisilla keinoin.
Huvittavaa.:)
-e.W
- paikka..
on juuri siitä hyvä keskusteluympäristö että täällä voi olla nikittömänä täysin anonyymi. Voi lukea toisten näkemyksiä ja heittää välillä omansa soppaan, silti tulematta mitenkään keskipisteeksi.
Ei nimimerkin rekisteröimisellä ole huomatuksi tulemisen kanssa muuta tekemistä kuin se ettei tule kopioiduksi. Jos käyttää samaa rekisteröimätöntä nimimerkkiä koko ajan, niin tulee varmasti huomioiduksi kunhan jauhaa tarpeeksi ja tarpeeki terävällä tyylillä. Muistan lukeneeni että sinäkin olet huomiota saanut. Huomioon, että palstapersoona voi myös olla generoitu ja sen takana voi olla jokin tarkoitus.
Rekisteröinti ei ole mikään pointti, jos et vielä ole huomannut. Vai miten helvetissä stalkkerisi osaavat sinua jatkuvasti jäljittää? En kai haista tekopyhyyttä ilmassa?
Toinen ääripää on vastata samaan aloitukseen jatkuvasti muuttuvalla nimimerkillä. Silloin ei oikeasti voi olla varma, kenen kanssa keskustelee. Ei hyvä sekään, mutta mielipiteitähän maailmaan mahtuu. Että terveisiä vain aloittajalle.- ...
paikka.. kirjoitti:
on juuri siitä hyvä keskusteluympäristö että täällä voi olla nikittömänä täysin anonyymi. Voi lukea toisten näkemyksiä ja heittää välillä omansa soppaan, silti tulematta mitenkään keskipisteeksi.
Ei nimimerkin rekisteröimisellä ole huomatuksi tulemisen kanssa muuta tekemistä kuin se ettei tule kopioiduksi. Jos käyttää samaa rekisteröimätöntä nimimerkkiä koko ajan, niin tulee varmasti huomioiduksi kunhan jauhaa tarpeeksi ja tarpeeki terävällä tyylillä. Muistan lukeneeni että sinäkin olet huomiota saanut."tämä
paikka.. 8.8.2008 klo 20.41
on juuri siitä hyvä keskusteluympäristö että täällä voi olla nikittömänä täysin anonyymi. Voi lukea toisten näkemyksiä ja heittää välillä omansa soppaan, silti tulematta mitenkään keskipisteeksi."
Ihanko totta:D? *REPS*: "Voi olla nikittömänä täysin anonyymi", " heittää välillä omansa soppaan, silti tulematta mitenkään keskipisteeksi".
Tosta voisin olla hieman eri mieltäkin. Palstoilla nimittäin käy hieman erikoisiakin ihmisiä (myös), jotka saattavat esimerkiksi kuvitella voivansa esittää täysin varmoja _luonnearvioita_ myös rekisteröitymättömistä kirjoittajista. *nauraa ääneen*
Nämä em. kirjoittajat ( eivät suinkaan, *reps*) koskaan katso käyttäytyvänsä epäasiallisesti ja heidän kanssaan tulee tietenkin olla mahdollisimman kieli keskellä suuta, ettei loukkaisi olettamuksia.:)
Tässä olen puolittain samaa mieltä kanssasi:
"Ei nimimerkin rekisteröimisellä ole huomatuksi tulemisen kanssa muuta tekemistä kuin se ettei tule kopioiduksi."
Just, joo.:)
"Muistan lukeneeni että sinäkin olet huomiota saanut."
Joo. Mä kanssa. Mä ja ne muut.
Ei, mutta totta. Ihan hyvä keskusteluympäristö.
-e.W - ...
Ratikkakuski kirjoitti:
Rekisteröinti ei ole mikään pointti, jos et vielä ole huomannut. Vai miten helvetissä stalkkerisi osaavat sinua jatkuvasti jäljittää? En kai haista tekopyhyyttä ilmassa?
Toinen ääripää on vastata samaan aloitukseen jatkuvasti muuttuvalla nimimerkillä. Silloin ei oikeasti voi olla varma, kenen kanssa keskustelee. Ei hyvä sekään, mutta mielipiteitähän maailmaan mahtuu. Että terveisiä vain aloittajalle."Rekisteröinti ei ole mikään pointti, jos et vielä ole huomannut. Vai miten helvetissä stalkkerisi osaavat sinua jatkuvasti jäljittää? En kai haista tekopyhyyttä ilmassa?"
Kieltämättä haistan väliin sitäkin (tekopyhyyttä), myös. Katsotaan nyt, että miten käyttäytyvät. Lopputulema sen jälkeen.:)
"Toinen ääripää on vastata samaan aloitukseen jatkuvasti muuttuvalla nimimerkillä. Silloin ei oikeasti voi olla varma, kenen kanssa keskustelee. Ei hyvä sekään, mutta mielipiteitähän maailmaan mahtuu. Että terveisiä vain aloittajalle."
Tietoisesti keskusteluja sotkevat on onneksi usein sen verran yksiulotteisia ja verbaalisesti risuaitoja, että heidät paikallistaa melko usein. Toki: Eihän sitä oikeasti voi rationaalisesti tajuta, että miksi joku käyttäytyy sillä tavalla. Itse olen joskus tavannut esittää, kuin en muka olis tajunnut, että 'siinä' oli taas sama tyyppi, kuin edellisessä. Asiahan se tärkein (jopa "Miehen logiikka"-palstalla).
:)
-e.W
- ...
buddy-love kirjoitti:
Huomioon, että palstapersoona voi myös olla generoitu ja sen takana voi olla jokin tarkoitus.
..tarpeeksi selvästi n. viikko sitten ilmaissut, etteivät juuri sinun kommenttisi mitenkään erityisesti kiinnosta mua?
-e.W - ,.,.
... kirjoitti:
"tämä
paikka.. 8.8.2008 klo 20.41
on juuri siitä hyvä keskusteluympäristö että täällä voi olla nikittömänä täysin anonyymi. Voi lukea toisten näkemyksiä ja heittää välillä omansa soppaan, silti tulematta mitenkään keskipisteeksi."
Ihanko totta:D? *REPS*: "Voi olla nikittömänä täysin anonyymi", " heittää välillä omansa soppaan, silti tulematta mitenkään keskipisteeksi".
Tosta voisin olla hieman eri mieltäkin. Palstoilla nimittäin käy hieman erikoisiakin ihmisiä (myös), jotka saattavat esimerkiksi kuvitella voivansa esittää täysin varmoja _luonnearvioita_ myös rekisteröitymättömistä kirjoittajista. *nauraa ääneen*
Nämä em. kirjoittajat ( eivät suinkaan, *reps*) koskaan katso käyttäytyvänsä epäasiallisesti ja heidän kanssaan tulee tietenkin olla mahdollisimman kieli keskellä suuta, ettei loukkaisi olettamuksia.:)
Tässä olen puolittain samaa mieltä kanssasi:
"Ei nimimerkin rekisteröimisellä ole huomatuksi tulemisen kanssa muuta tekemistä kuin se ettei tule kopioiduksi."
Just, joo.:)
"Muistan lukeneeni että sinäkin olet huomiota saanut."
Joo. Mä kanssa. Mä ja ne muut.
Ei, mutta totta. Ihan hyvä keskusteluympäristö.
-e.W"Nämä em. kirjoittajat ( eivät suinkaan, *reps*) koskaan katso käyttäytyvänsä epäasiallisesti ja heidän kanssaan tulee tietenkin olla mahdollisimman kieli keskellä suuta, ettei loukkaisi olettamuksia.:)"
Nimenomaan OLETTAMUKSIA.
mut rajasa kaikella, on se hyvä joskus että joku huomaa munki olemassa olon, mut että siitä tartteis erikseen mainita niin ei kiitos...
- vänkyrä-nainen
nauti kyllä huomiosta ainakaan jos se menee liiallisuuksiin, koska se vaan hämmentää. Sama palstan ulkopuolella useimmiten. Toisaalta taas tilanteissa joissa on ollut pakko esiintyä ja olla huomion keskipisteessä, niin sitten nautin ja siitä tulee vaan hyvä olo jotenkin.
- Catmint.
Minuun kohdistunut huomio on useimmiten ollut negatiivista, tosin välillä positiivistakin. Tykkäisin keskustella ihan rauhassa ilman asian vierestä tulevia kommentteja. Tällä palstalla se tuskin onnistuu.
joku noteeraa tekstejäni, joita suht harvoin kirjoittelen, ajatuksiani ja näkemyksiäni vuodattaen, niin ei siitä voi olla pitämättä. Se ei ole kivaa jos osakseni tullut vähäinen huomio on vain negatiivisia mielikuvia vahvasta meikkauksesta, linssiluteilusta, leuhkuudesta yms. Kuvani on ajoittain näkyvillä, koska tykkäisin itsekin nähdä henkilöt jotka keskustelevat.. Varsinaista huomiota, -jos sitä haluaa- saa kyllä ihan muualla kuin palstalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631271Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87702- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37589Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523