Ei vois enempää huvittaa??

cookos

Kaikenlaisten mummoepäilyiden jälkeen suivaantuneena päätin sit laittaa kuvani galleriaan..siitä on öpaut yli viikko aikaa. Ja ajattelin, että poistan sen seuraavana päivänä, ett se olis vaan hetken..

Mites kävikään..? Joka päivä oon tarkistanut, näkyykö kuva ja kissan viikset...mikähän tää juttu oikein on? Mun kuvakaa ei siis kelpaa tälle palstalle. Kuitenkin on tarkistettava, että jos se tulee,huh huu...

laitoin sähköpostia tuonne palauteeseenkin...ei siinä muuta, mutta en halua sen olevan siellä kun hetken. Anna mun kaikki kestää...

57

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukkaa se mulle meilissä, ni mä teen siitä sellasen, että se kelpaa.

• cookos

photo shoppaileko?

• cookos kirjoitti:

photo shoppaileko?

mä luulen, et sun kuva on liian iso, tai sit siitä ei tunnista sua.

• cookos

tai tyyppi on gif, oisko sitten siinä syy? Olin juuri lukenut mummoviestin ja käskin ukon ottaa kuvan...oli aika myrtsi..joten parempi vaan kun ei julkaista. Kaikkien kannalta ;)

• cookos kirjoitti:

tai tyyppi on gif, oisko sitten siinä syy? Olin juuri lukenut mummoviestin ja käskin ukon ottaa kuvan...oli aika myrtsi..joten parempi vaan kun ei julkaista. Kaikkien kannalta ;)

et vaikuttiko se kuvan formaatti mitään, jpg:nä ainaki ottaa.

Harmillista, että tulit järkiis, olis ollu kiva nähdä sun kuva.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

et vaikuttiko se kuvan formaatti mitään, jpg:nä ainaki ottaa.

Harmillista, että tulit järkiis, olis ollu kiva nähdä sun kuva.

ei siinä nyt mitään, oisin voinut hetkeks laittaa, mutta huvittaa, kun se ei sitten tullutkaan sivulle..kun kerrankin uskalsin :)

Voi äly...ihan mun tuuria. Ja oon ihan hiljaa ollut siitä viikon, saanuy suuni piettyä kiinni. En usko, että enää tulee, ois se jo julkaistu.

• relaxed_eyes
        cookos kirjoitti:

ei siinä nyt mitään, oisin voinut hetkeks laittaa, mutta huvittaa, kun se ei sitten tullutkaan sivulle..kun kerrankin uskalsin :)

Voi äly...ihan mun tuuria. Ja oon ihan hiljaa ollut siitä viikon, saanuy suuni piettyä kiinni. En usko, että enää tulee, ois se jo julkaistu.

lait ees mulle meiliin se.

*vonkaa täysillä*

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

lait ees mulle meiliin se.

*vonkaa täysillä*

jo aatos, että taidan lopettaa tällä palstalla ja kuten joskus lupasin, laitan sulle meilin siinä tilanteessa...

No, täällä oon taas ;D

• cookos kirjoitti:

jo aatos, että taidan lopettaa tällä palstalla ja kuten joskus lupasin, laitan sulle meilin siinä tilanteessa...

No, täällä oon taas ;D

mul käy se lopetusaatos kans vähän väliä pääs, mut emmä siihen kykene.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

mul käy se lopetusaatos kans vähän väliä pääs, mut emmä siihen kykene.

jos löydän riittävän hyvän. Tästä uudesta läppäristä puuttuu joku juttu, sen sais ohjauspanelista, mutta en kuitenkaan löydä sieltä sitä, mitä kone esittää...siis että vois siirtää sähköpostiin kuvan tästä tiedostosta. Voin siirtää tosin toiselta koneelta tai laittaa sieltä...onkin vanhempia ja parempia..katotaan nyt ;)

• cookos kirjoitti:

jos löydän riittävän hyvän. Tästä uudesta läppäristä puuttuu joku juttu, sen sais ohjauspanelista, mutta en kuitenkaan löydä sieltä sitä, mitä kone esittää...siis että vois siirtää sähköpostiin kuvan tästä tiedostosta. Voin siirtää tosin toiselta koneelta tai laittaa sieltä...onkin vanhempia ja parempia..katotaan nyt ;)

laita kans sit se kuva, äläkä vaan lupaa. :)

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

laita kans sit se kuva, äläkä vaan lupaa. :)

koneessa ois ollut yks hyvä,..Virossa otettu, mutta kun ei anna siirtää sähköpostiin...kuhan saan teknistä tukea ..lupaan.

• cookos kirjoitti:

koneessa ois ollut yks hyvä,..Virossa otettu, mutta kun ei anna siirtää sähköpostiin...kuhan saan teknistä tukea ..lupaan.

heti, tarjoon guinnessin sulle avusta.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

oopas iisisti tai perun sanani ;).mä etin tuolta pöytäkoneelta jonkun...

• k32v
        relaxed_eyes kirjoitti:

no kai sitä sit ku guinnesin..

• cookos kirjoitti:

oopas iisisti tai perun sanani ;).mä etin tuolta pöytäkoneelta jonkun...

iisisti yrittää ottaa, ku on jo täs tovi odoteltu.

• k32v kirjoitti:

no kai sitä sit ku guinnesin..

muita kuvia, mut tarjoon mä silti sulle sen guinnessin

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

iisisti yrittää ottaa, ku on jo täs tovi odoteltu.

sanoo mulle..uottele, uottele, mut elä pitkästy ;)

• k32v
        relaxed_eyes kirjoitti:

muita kuvia, mut tarjoon mä silti sulle sen guinnessin

asia selkee, maistunee melkose takuuvarmasti

• cookos kirjoitti:

sanoo mulle..uottele, uottele, mut elä pitkästy ;)

sitä kärsivällisesti uotellaan...

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

sitä kärsivällisesti uotellaan...

aina lupaukseni...

• cookos kirjoitti:

aina lupaukseni...

kuhan muistutin. ;)

• nnnnnnn-

vois sit onnata.

• cookos

onhan noita kuvia tiedostot täynnä..mut se oli ehkä hämärä. Kyllä siitä selvän sai,..on täällä epäselvempiäkin kuvia julkastu.

• Laitat sen kuvasi johonkin ulkopuoliseen kuvasivustoon ja sivullesi laitat linkin sinne.

• cookos

se yks sivustö vaan pitää kuvaa kaks kuukautta ja sieltä ei voi poistaa itse. Mut se vois olla sellanen piilokuva..vaikka takaa päin otettu ;D

• cookos kirjoitti:

se yks sivustö vaan pitää kuvaa kaks kuukautta ja sieltä ei voi poistaa itse. Mut se vois olla sellanen piilokuva..vaikka takaa päin otettu ;D

Linkin voi aina hukata sivulta.
        Sitten on niitä kuvapalvelimia joihin saa salasanallisia alisivuja. En tosin ole noita käyttänyt, enkä siis muista missä se toimi noin.

• k32v

epäilis sit mummoks edellee ;)

• cookos

anti mennä vaan...kiukkuisuus pukee mua ;)

• k32v
        cookos kirjoitti:

anti mennä vaan...kiukkuisuus pukee mua ;)

muust todisteit nii nou kän duu :) heh

• cookos
        k32v kirjoitti:

muust todisteit nii nou kän duu :) heh

ett säkään mikään 32 v oo,..oot ehkä ollut joskus hamassa menneisyydessä. Nii se on... :)

• k32v
        cookos kirjoitti:

ett säkään mikään 32 v oo,..oot ehkä ollut joskus hamassa menneisyydessä. Nii se on... :)

se olis vähä niinku jääny jumittaan toho nimimerkkiin :)

vähä huono valinta, sitä ei iha sillee vois enää muuttaakaa.

• cookos
        k32v kirjoitti:

se olis vähä niinku jääny jumittaan toho nimimerkkiin :)

vähä huono valinta, sitä ei iha sillee vois enää muuttaakaa.

tosi hyvä..ikuisesti 32 v..ei paha.

• Kasvot suunnattuna kameraan, eivät hyväksyneet. Vain sivuprofiilini kelpasi.

• kevätesikko-76

...silimämunan tunnistin..verkkokalvosta tunnistaa kellekä on asiallisesti silimät kohillaas...hehe...*joke*

;o))))

...höpsis..kohan vitsailen..

=o)

• kevätesikko-76 kirjoitti:

...silimämunan tunnistin..verkkokalvosta tunnistaa kellekä on asiallisesti silimät kohillaas...hehe...*joke*

;o))))

...höpsis..kohan vitsailen..

=o)

miks ei kasvot kameraan päin seulaa läpäisseet? Mulla on oikeanpuolimainen korva epämuodostunut. Lisäksi jostain syystä korvan ympäriltä puuttuu tyystin hiustenkasvu. Ei siinä kaikki. Silmäni valkuaiset ovat malkaa täynnä ja molemissa silmissä on karsastusta. Puhumattakaan perunanenästäni.

• kevätesikko-76
        onkos-tietoa kirjoitti:

miks ei kasvot kameraan päin seulaa läpäisseet? Mulla on oikeanpuolimainen korva epämuodostunut. Lisäksi jostain syystä korvan ympäriltä puuttuu tyystin hiustenkasvu. Ei siinä kaikki. Silmäni valkuaiset ovat malkaa täynnä ja molemissa silmissä on karsastusta. Puhumattakaan perunanenästäni.

...miepäs huijasin ja ujutin kuvani galleriaan...erroria se näytti...mu keksin sivuutus konstin...

=o)

...teeskentelin tovin aikaa virheetöntä...jop imasi kuvan kuoriinsa..

=o))

..mu nytte mie tartten mennä maate...sauna alko nii ramasee...öippisii..!!...

• sirpamaikkarilta

Ruoki lisää niiden mielikuvia susta hampaattomana ja harmaana mummona. Mua ainaki itteeni ainaki kovasti huvittaa nämä kuulantyöntäjä-ruotsalainen drag queen-homo epäilyt. Ja siihen ku ite vielä liiottelee niin se on vaan hauskaa. Tai sitten mulla on sairas huumori. =D

• k32v

epäillään mummoks :D :D hähä

• cookos

eihän siinä oikeesti oo mitään liiottelemista mummo mikä mummo, ihan oikeesti..no joo, pieni pyöristyminen ei ole tosiaan tehnyt hyvää, joten olis aiheellista vähentää surffailua.
        Kun olin viikon pois täältä, kävin melkein joka ilta lenkillä..sitä balanssia pitää hakea..

Mä oon oikeesti ihan mummon näkönen, ryppynen ja ruma..

• sirpamaikkarilta
        k32v kirjoitti:

epäillään mummoks :D :D hähä

Mut nää homoepäilyt on kyl kivempii.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Se "femakko-lesbo", joka teeskentelee miestä.

• sirpamaikkarilta
        cookos kirjoitti:

eihän siinä oikeesti oo mitään liiottelemista mummo mikä mummo, ihan oikeesti..no joo, pieni pyöristyminen ei ole tosiaan tehnyt hyvää, joten olis aiheellista vähentää surffailua.
        Kun olin viikon pois täältä, kävin melkein joka ilta lenkillä..sitä balanssia pitää hakea..

Mä oon oikeesti ihan mummon näkönen, ryppynen ja ruma..

Itse asiassa mä oon kuvitellu sutki, miten oot koneella. Ja mun kuvitelmissa oot tosinaisellinen. Ja teet kaikkee naisellista. Ojentelet sormia ja ranteita. Ja kaikkee sellasta.

• k32v
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

ai sellasekski on epäilleet?
        tätä ei vissihi olis epäilty mikskää.
        idiootiks ja joksku muuks tosin on sanottu ;)

• cookos

Itse asiassa mä oon kuvitellu sutki, miten oot koneella. Ja mun kuvitelmissa oot tosinaisellinen. Ja teet kaikkee naisellista. Ojentelet sormia ja ranteita. Ja kaikkee sellasta.

on mun pikkirilli sillee vähän tuolla erillään, eikös se oo naisellista vai tekiks ne homot sillee,..juuh..ja venyttelen aina välillä hyvin naisellisesti.

Voi olla parempi, ettei se kuva tule...ihan kaikkien kannalta. Säilyy henkilökuva mielenkiintoisena.

• cookos
        k32v kirjoitti:

jokaista oo josku sanottu täällä, kuulu kait kuvioon. Mut sellanen mummelihan mie oon,..cookosmummeli ;)

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Se "femakko-lesbo", joka teeskentelee miestä.

toisinpäin. Mä oon mies, joka feikkaa olevansa nainen. Mut hyvä et mun äijämäisyys paistaa näin hyvin läpi. Ei oo turhaan kirottu! Perkele! =D'

Mut kaikkihan sitä taidetaan käydä läpi. Kokeilevat vaan kuka reagoi mitenkin.

• sirpamaikkarilta
        k32v kirjoitti:

Jos tekee jotain idioottimaista, niin minä koen velvollisuudekseni asiasta huomauttaa. Pässin arvonimen taas saa siitä että on osoittaunut olevansa miehisen typerä. Enpä ainakaa neidittele. =D

• sirpamaikkarilta
        cookos kirjoitti:

on mun pikkirilli sillee vähän tuolla erillään, eikös se oo naisellista vai tekiks ne homot sillee,..juuh..ja venyttelen aina välillä hyvin naisellisesti.

Voi olla parempi, ettei se kuva tule...ihan kaikkien kannalta. Säilyy henkilökuva mielenkiintoisena.

Se antaa vaan lisää hauskuutta tänne. Pitäsköhän tosissaan alkaa keksimään kaikkee typerää juttua ja kattoo miten hyvin porukka siihen uskoo...

• k32v

Jos tekee jotain idioottimaista, niin minä koen velvollisuudekseni asiasta huomauttaa. Pässin arvonimen taas saa siitä että on osoittaunut olevansa miehisen typerä. Enpä ainakaa neidittele. =D

pääs jo unohtuun toi pässi.

tuskimpa tää olis noist itteesä ottanu :) paremminki vähä hymyilyttäis ain välil

• cookos

Se antaa vaan lisää hauskuutta tänne. Pitäsköhän tosissaan alkaa keksimään kaikkee typerää juttua ja kattoo miten hyvin porukka siihen uskoo...

välillä irrotella..pois kankeista kuvioista. Mut tää mun juttu oli tosi..tuolla oli viesti, jossa mut nimettiin mummoks ja tais olla päällä jo vitutus jostain muusta, joten kuva lähti toimitukseeen.

Pitää tosiaan laitaa vielä kerta kiellon päälle, hyvä tulee..

• sirpamaikkarilta
        k32v kirjoitti:

pääs jo unohtuun toi pässi.

tuskimpa tää olis noist itteesä ottanu :) paremminki vähä hymyilyttäis ain välil

viittis sellaselle mitään sanookkaa, jonka tietäs oikeesti ottavan herneet nenään. Tosin joku saa kilarit jo siitä että sanoo päivää väärällä tavalla.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

toisinpäin. Mä oon mies, joka feikkaa olevansa nainen. Mut hyvä et mun äijämäisyys paistaa näin hyvin läpi. Ei oo turhaan kirottu! Perkele! =D'

Mut kaikkihan sitä taidetaan käydä läpi. Kokeilevat vaan kuka reagoi mitenkin.

Ja niitä on niin kiva huijata. Aina kun niillä lipeää tuo sukupuoliosuus, niin mähän olen niille niin neitiä. Miehet ei kestä sitä kun ne lopulta tajuavat.

• rapiskarpalo

sama ongelma mutta sitten mä valitin eli kirjoitin asiasta palstalle niin johan rupes näkymään. Jospa sullakin sitten niin. :>>

• cookos

katsotaan..kuva on niin vihanen, että kaikki säikähtää ja ei sen koommin haluu olla tekemisissä mun kaa,..mut ei se mitään..se onkin mummokuva ;D

• rapiskarpalo
        cookos kirjoitti:

katsotaan..kuva on niin vihanen, että kaikki säikähtää ja ei sen koommin haluu olla tekemisissä mun kaa,..mut ei se mitään..se onkin mummokuva ;D

jaa`a...mun frendin sai ekan lapsen samoihin aikoihin kun minä ja sen äiti tuli mummoksi 34-vuotisena ja todella upea nainen oli silloin ja on vieläkin vaikka on jo useamman mummo...

...elikkäs mummokuva voi käsittää ihan mitä tahansa :>>

• cookos
        rapiskarpalo kirjoitti:

jaa`a...mun frendin sai ekan lapsen samoihin aikoihin kun minä ja sen äiti tuli mummoksi 34-vuotisena ja todella upea nainen oli silloin ja on vieläkin vaikka on jo useamman mummo...

...elikkäs mummokuva voi käsittää ihan mitä tahansa :>>

herraparatkoon onneks vielä mummo, mut voisin tietenkin olla ja ei siinä mitään, jos tulisin.

Mutta mummo voi olla nuori ja kaunis..tiedän :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1562
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1024
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      922
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      689
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      79
      664
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    Aihe