Niin millä sinuun saisi tehtyä lähtemättömän vaikutuksen???????
;)
Jos joku haluaisi iskeä
39
1037
Vastaukset
eväskori riittää.
- kolahtaa tai ei
kohtelias, huomaavainen, positiivinen ja tietty rehellinen. Toki ulkoiseen olemukseen kandee kiinnittää huomiota.
yhteensopivalla luonteella.
- Se on aika
vaikea. Melkein mahdotonta.
Kertomalla että on kiinnostunut musta ja olemalla mukavan oloinen ja selvästi kiinnostunut tietenkin että on sopiva ulkoisesti.
Miksi sen tarvis olla mitenkään erikoista kun noita yksinkertaisiakaan lähestymisiä ei koskaan tehdä? Sehän olis älytön ihme jos joku oikeesti sopivan oloinen tulis vaan sanoon että sä oot just sopivalta vaikuttava tyyppi.buddy-love kirjoitti:
Jos et ole tietoinen, niin olen kuulemma sinä.
No sitten armas arvuuttelija aliarvioi kirjoittajia pahasti koska minähän olen tunnetusti kaikki muut paitsi armas arvuuttelija :)
Kukkomies kirjoitti:
No sitten armas arvuuttelija aliarvioi kirjoittajia pahasti koska minähän olen tunnetusti kaikki muut paitsi armas arvuuttelija :)
Täällä on ollut aluksi veikkausta laidasta laitaan, mutta nyt ne ovat mielestään varmoja, että samoja ollaan.
Nyt ne ovat varmaan aivan sekaisin.- on.
buddy-love kirjoitti:
Täällä on ollut aluksi veikkausta laidasta laitaan, mutta nyt ne ovat mielestään varmoja, että samoja ollaan.
Nyt ne ovat varmaan aivan sekaisin.mies. Sä olet nainen.
- aha,
buddy-love kirjoitti:
Sitähän arvailette vielä pitkään.
käytös paljastaa.
Kosmetologi. aha, kirjoitti:
käytös paljastaa.
Kosmetologi.Sä et vaan ymmärrä naisia ja se ei ees ole se sun suurin ongelmas.
- joo,
buddy-love kirjoitti:
Sä et vaan ymmärrä naisia ja se ei ees ole se sun suurin ongelmas.
ymmärrän mä. Mutta sä et kuulu niihin naisiin. Eikä se ole mun ongelma.
joo, kirjoitti:
ymmärrän mä. Mutta sä et kuulu niihin naisiin. Eikä se ole mun ongelma.
Et just toi on se ongelma.
- kun,
buddy-love kirjoitti:
Et just toi on se ongelma.
ei se ole ongelma.
- te ootte
buddy-love kirjoitti:
Nyt ne ovat varmaan aivan sekaisin.tuollainen vuoropuhelu itsensä kanssa on helppo toteuttaa, tarvitsee vaan asentaa 2 eri selainta koneelle ja logata kummallekin eri nikillä...
- tajuamisella
buddy-love kirjoitti:
Useimmat eivät tajua etteivät tajua. Tajuux ton.
ei ole mitään vitun väliä.
Mene nukkumaan.
*tyttöjen nukkumaanmeno aika* tajuamisella kirjoitti:
ei ole mitään vitun väliä.
Mene nukkumaan.
*tyttöjen nukkumaanmeno aika*mee ite vaan
- mihin.
buddy-love kirjoitti:
mee ite vaan
nukkumaanko ?
Vitut menen.
*kumikana on rikki*
Ei pysty nukkumaan. mihin. kirjoitti:
nukkumaanko ?
Vitut menen.
*kumikana on rikki*
Ei pysty nukkumaan.Tosiaan kumikanaa nukkumisee. Mitä kummaa sä sillä oikeen teet.
- tarvin
buddy-love kirjoitti:
Tosiaan kumikanaa nukkumisee. Mitä kummaa sä sillä oikeen teet.
Mä pureskelen sitä kanankoipea.
Mihin arvelit? tarvin kirjoitti:
Mä pureskelen sitä kanankoipea.
Mihin arvelit?voi tietää mihin käytät.
Kokeile niitä koirien vinkuleluja jos ne kestää enemmän.
- vaikutuksen
vois varmaan tehdä aika helpostikin, mutta toi iskeminen ei taitais onnistua mitenkään.
- monte1
olin kuullut sen jo aikaisemmin mut en tiennyt nimeä.
albinonin adagio oli se biisi
http://www.youtube.com/watch?v=XMbvcp480Y4
meistä tuli sielunkumppaneita lähes kymmeneksi vuodeksi,kunnes eräässä riidassa toivottelin et tulis rekka ja tappais sen niin ei tuntuisi missään.
siihen loppu sielunkumppanuus :)
no oinaat eivät sovi luonteenlaadulleni,kaksi sarvipäätä ei voi muuta kuin puskea toisiaan. olis pirun kaunis urheilullinen ja päästäs siitä huolimatta mut pätemään ja ihastelis sit miten mie osaan senki homman. "kylläpä sie oot viisas" sit tietty vaikutuksen tekee se että on avoin ja sosiaalinen ja tulee toimeen lasten kanssa.
Mikään ei tepsi mieheen niinku vilpillinen ihailu...miks joku muka haluis iskee just mut?
Ellei se olis joku epätoivonen taivaanrannanamaalari joka on just eronnu parisuhteesta ja tahtoo nyt vaan laastarisuhteen joka taloudellisesti tasapainottas sitä kuiluu mikä erossa iskee väkisinki lovea siihen elintasoon johon on tottunu....
- cookos
tyyni olemus, jonka takana vaistoo kuitenkin kiihkeän kiinnostuksen minua kohtaan. Ja se omana itsenään oleminen on aina a ja o.
Seurallisuus saa mielenkiinnon myös heräämään, mutta se ei saa olla häiritsevää, sopivasti puhetta ja huumoria. mut en sit kuitenkaan lähde... - kaiken avain
tunteet saa tapettua sekoilemalla...
- rusalkaa
Kyllä minuun tekee lähtemättömän vaikutuksen, jos näkee jonkin verran vaivaa m un takia. Mitä se olis? No vaiks tarvin apua jossain, niin mies osoittaa että sillä on aikaa mulle.
- Papeete1
Se yksi tyyppi onnistuu siinä vain koukistamalla sormeaan ja vinkkaamalla luokseen.
Muut ei onnistu mitenkään. - vänkyrä-nainen
helpolla varmaan onnistu, koska en ole koskaan tykännyt olla iskettävänä. Mielummin haluan, että kumpikin halutaan toisiamme tai että itselleni on aluksi herännyt jo joku kiinnostuksenpoikanen. Eikä niin että tuntematon mies koittaa iskee mua, jolloin mua tuskin alkaa kiinnostaa, koska ei se kiinnostus siitä ala vaikka joku olisi musta kiinnostunut.
- dayum
Mikään muu ei tepsi kuin se, että kyseinen tapaus on oma itsensä ja sitä kautta alkaisi kolisemaan.
Enkä nyt puhu mistään yhden yön hommeleista vaan true thing, not a fling. kysymys, enkä itsekään tiedä vastausta.
- Levemir
aito, persoonallinen, hyvin käyttäytyvä/ fiksu (ei liity mitenkään koulutukseen), huolehtimalla itsestään ja läheisistään,olemalla aktiivinen, harrastamalla jtkn järkevää, näyttämällä (siihen miehiseen tapaan) tunteensa... lyhyesti: olemalla symppis.
- vili
rentous, positiivisuus ja huumorintaju
- sitä haluta.
Ei tule onnistumaan, jos en halua tulla isketyksi.
- k32v
relaxin kans samoil linjoi. ja jos viittis pussata, ni sit se alkaiski olla jo menoo :)
nimimerkil. tosivaikee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661