mitä ajattelet..
Kun näet lyhythameisen naisen..??
65
1089
Vastaukset
- hameen
kantajasta. Jookos cookos.
ajatukset keskittyy lähinnä jääkiekkoon... jopa sillonki. Sit onki nolo ku jää ajatuksissaan tuijottamaan ja toinen tulee kysymään "no mitäs miehellä mielessä"
"Siihen ku vastaa että lähinnä ajattelin sitä että mitenkähän meidän y-pelaajien lisenssien kanssa käy ku niistä ei oo vielä päätöstä tullu.... " ja se on just sillon ku joku sellanen tyttö on näköpiirissä johon OIS voinu tehdä vaikutuksen, mut toisaalta ittepähän halus tietää.se luokitellaan luokkaan gaselli... Sillon mie mietin että mitähän tolle vois sanoo et se jäis juttelemaan vähäks aikaa.
- cookos
Frederico kirjoitti:
se luokitellaan luokkaan gaselli... Sillon mie mietin että mitähän tolle vois sanoo et se jäis juttelemaan vähäks aikaa.
pikkasen piti odotella...
cookos kirjoitti:
pikkasen piti odotella...
gasellia vai sitä riittävän lyhyttä hametta?
EI se pelkkä lyhyt hame riitä mihinkään, kyllä mie meen sen gasellin juttusille vaikka se ois jätesäkkiin pukeutuneena...- gaselli =
Frederico kirjoitti:
EI se pelkkä lyhyt hame riitä mihinkään, kyllä mie meen sen gasellin juttusille vaikka se ois jätesäkkiin pukeutuneena...sirorakenteinen ja suurisilmäinen tyttö?
- cookos
Frederico kirjoitti:
EI se pelkkä lyhyt hame riitä mihinkään, kyllä mie meen sen gasellin juttusille vaikka se ois jätesäkkiin pukeutuneena...lyhyt hame ei vaan käy kaikille, gaselleille taas käy mikä vaan..
gaselli = kirjoitti:
sirorakenteinen ja suurisilmäinen tyttö?
SAnotaan et baarissa pyörii kissoja kymmenittäin, eli näitä yökerhon ykköstyttöjä. Niitä on miltei joka ilta siellä kymmenittäin. Mut sit ku se gaselli tulee paikalle niin kaikki huomaa sen.
Mulle se gaselli on n. 170 pitkä hyvämuotonen mut hoikka ja sillä on säärien osuus yli puolet vartalosta ja se liikkuu niin sulavasti melkeen ku se liitäs parketilla, sen hymy sulattaa kiven ja silmät loistaa niiku tähdet öisellä taivaalla. Se suorastaan säihkyy ympärilleen ja sit se hymyilee...cookos kirjoitti:
lyhyt hame ei vaan käy kaikille, gaselleille taas käy mikä vaan..
:D se ei TOSIAAN käy kaikille...
- kuulostaa
Frederico kirjoitti:
SAnotaan et baarissa pyörii kissoja kymmenittäin, eli näitä yökerhon ykköstyttöjä. Niitä on miltei joka ilta siellä kymmenittäin. Mut sit ku se gaselli tulee paikalle niin kaikki huomaa sen.
Mulle se gaselli on n. 170 pitkä hyvämuotonen mut hoikka ja sillä on säärien osuus yli puolet vartalosta ja se liikkuu niin sulavasti melkeen ku se liitäs parketilla, sen hymy sulattaa kiven ja silmät loistaa niiku tähdet öisellä taivaalla. Se suorastaan säihkyy ympärilleen ja sit se hymyilee...gasellille. Jotain tonne päin?
http://i221.photobucket.com/albums/dd155/hrtofdixie69/VRECOVER_2R_C3_SPLIT.jpg kuulostaa kirjoitti:
gasellille. Jotain tonne päin?
http://i221.photobucket.com/albums/dd155/hrtofdixie69/VRECOVER_2R_C3_SPLIT.jpgmut gasellin ei tartte välttämättä olla tommosissa hepenissä ollakseen gaselli... Mut joo tajusit idean.
- ei huono
Frederico kirjoitti:
mut gasellin ei tartte välttämättä olla tommosissa hepenissä ollakseen gaselli... Mut joo tajusit idean.
maku sulla.
ei huono kirjoitti:
maku sulla.
ja sit ihmetellään miten mie pysyn sinkkuna :D
-Sitä oikeeta odotellessa.- sinkkuna,
Frederico kirjoitti:
ja sit ihmetellään miten mie pysyn sinkkuna :D
-Sitä oikeeta odotellessa.jos ei löydy oikeeta.
- Tosimies....
... että pitäiskö vaihteeksi kääntää linuxiin monoliittikernel moduleiden sijasta. Ihan vaihtelun vuoksi.
Naiset pukeutuu itseään varten, niin olen internetissä lukenut. Siispä naisten pukeutumisesta ei ole mitään syytä ajatella mitään ainakaan miehen näkökulmasta.- cookos
sanoo kunnon nörtti, ja tiedän tään ihan kokemuksesta.
- dayum
yhtään mitään. Tietty sen verran, että siinä on lyhythameinen nainen, mutta en yhtään mitään muuta.
Jos naisessa on jotain kiinnostavaa, niin kaameimmillaan saattaa tulla jopa tuhmat mieleen. - ainakin
kurkkii hameiden alle.
- cookos
silee herrasmiesmäisesti ja vaihvihkaa..tyyliin en ole mitään tehnyt...
Kysyn siltä et ostix se sen Feminetistä ku oon nähny just niitä siällä ja olix se jo alennuxes. :)
- cookos
olla kiinnostuneempi hameesta kuin itse naisesta naisesta. Siitä ei hyvä seuraa..
cookos kirjoitti:
olla kiinnostuneempi hameesta kuin itse naisesta naisesta. Siitä ei hyvä seuraa..
Jos on palstan virallinen femakko-lesbo, niin täytyy säilyttää annettu linja.
buddy-love kirjoitti:
Mähän olenkin sitä telaketjulinjaa, niin mulla kuuluu olla maiharit, housut ja musta nahkatakki. Niin ja siilitukka.
- cookos
buddy-love kirjoitti:
ei silloin ole kyllä muuta mahdollisuutta. Pitäähän joku järjestys olla..
cookos kirjoitti:
ei silloin ole kyllä muuta mahdollisuutta. Pitäähän joku järjestys olla..
On mullekin osa annettu, mutta pakko kantaa että yleisö on tyytyväistä.
- cookos
buddy-love kirjoitti:
On mullekin osa annettu, mutta pakko kantaa että yleisö on tyytyväistä.
on kunnioitettavaa..ole ylpeä osastasi, kanna se kuin mies ;)
- kanna
cookos kirjoitti:
se kuin mies.
Ei naiselta voi sellaista vaatia. cookos kirjoitti:
Mutta jostain syystä tuo eräs tyyppi on minusta hiukan turhankin kiinnostunut (se ei varmaan tajunnut sitä määritelmän jälkimmäistä osuutta). Kyllä sitä naisen osassa saa kestää kaikkea kummaa.
(mutta enkö olut hyvin perillä mistä minihameita saa)kanna kirjoitti:
se kuin mies.
Ei naiselta voi sellaista vaatia.Mitähän sinä tällä kertaa mahdat arvailla.
- Häh?
buddy-love kirjoitti:
Mitähän sinä tällä kertaa mahdat arvailla.
Mitä mahdan arvailla? En mitään.
Häh? kirjoitti:
Mitä mahdan arvailla? En mitään.
Ja mitäs sillä oikein yritätkään tarkoittaa.
- väitätkö
buddy-love kirjoitti:
Mutta jostain syystä tuo eräs tyyppi on minusta hiukan turhankin kiinnostunut (se ei varmaan tajunnut sitä määritelmän jälkimmäistä osuutta). Kyllä sitä naisen osassa saa kestää kaikkea kummaa.
(mutta enkö olut hyvin perillä mistä minihameita saa)sä ettei eilen ollut hyvä matsi?
Olet ymmärtänyt kiinnostukseni väärin. - mitä.
buddy-love kirjoitti:
Ja mitäs sillä oikein yritätkään tarkoittaa.
tarkoitan? En mitään.
väitätkö kirjoitti:
sä ettei eilen ollut hyvä matsi?
Olet ymmärtänyt kiinnostukseni väärin.Sulle ei ole vieläkään selvää ettei femakko-lesbo voi olla susta kiinnostunut.
Sä et vaan ymmärrä naisia ja oon sen jo sanonu ennenkin.- sanoo.
buddy-love kirjoitti:
Kumminkin. Just oot tommonen. Vaisto sanoo et oot.
mitä? Mitä mä oon?
sanoo. kirjoitti:
mitä? Mitä mä oon?
Just tyypillinen tollanen.
Ja toi uteliaisuus on siinä aina kans.- sen.
buddy-love kirjoitti:
Sulle ei ole vieläkään selvää ettei femakko-lesbo voi olla susta kiinnostunut.
Sä et vaan ymmärrä naisia ja oon sen jo sanonu ennenkin.vasta reilu tunti sitten. Miksi sun pitäisi olla kiinnostunut musta? Ellet sä oikeasti ole nainen.
Oletko? - millainen.
buddy-love kirjoitti:
Just tyypillinen tollanen.
Ja toi uteliaisuus on siinä aina kans.mä oon? Selitä tarkemmin.
sen. kirjoitti:
vasta reilu tunti sitten. Miksi sun pitäisi olla kiinnostunut musta? Ellet sä oikeasti ole nainen.
Oletko?Välii jos oonkin lesbo (jos oon).
Sä et vaan pysy tässä jutussa perässä.
Myönnä.- en.
buddy-love kirjoitti:
Välii jos oonkin lesbo (jos oon).
Sä et vaan pysy tässä jutussa perässä.
Myönnä.myönnä mitään. Myönnä sä,että olet nainen. Yksinkertaista? Täytyy vaan sanoa. Kyllä.
en. kirjoitti:
myönnä mitään. Myönnä sä,että olet nainen. Yksinkertaista? Täytyy vaan sanoa. Kyllä.
Myönnä mitään.
- on.
buddy-love kirjoitti:
Myönnä mitään.
syy?
- ...
en. kirjoitti:
myönnä mitään. Myönnä sä,että olet nainen. Yksinkertaista? Täytyy vaan sanoa. Kyllä.
Tyyppi tuli muka "uutena" tälle palstalle ja oli ensimmäisenä puolustamassa pahimpia päänaukojia. Samaten arvioi yhden palstan tasapainoisimmista ja ystävällisimmistä kirjoittajista ( eli nimimerkki runontajan) henkisesti "tasapainottomaksi" ilman todellista syytä.
-e.W - mä.
... kirjoitti:
Tyyppi tuli muka "uutena" tälle palstalle ja oli ensimmäisenä puolustamassa pahimpia päänaukojia. Samaten arvioi yhden palstan tasapainoisimmista ja ystävällisimmistä kirjoittajista ( eli nimimerkki runontajan) henkisesti "tasapainottomaksi" ilman todellista syytä.
-e.Wnaisena Buddyä pidän.
... kirjoitti:
-e.WNaisena tajuat että se mies kärsii ja on masentunut.
Ei se oo mun vika jos se näkyy sen teksteistä.- nyt.
buddy-love kirjoitti:
Naisena tajuat että se mies kärsii ja on masentunut.
Ei se oo mun vika jos se näkyy sen teksteistä.puhe? Minustako?
Musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=Sl02FgOuG0c - ...
mä. kirjoitti:
naisena Buddyä pidän.
En halua puhua ns. kenenkään ohitse. En yleisesti ottaen pidä sellaista korrektina tapana.
Sanottakoon nyt kuitenkin sen verran, että kerroin muistaakseni viime sunnuntaina tälle nimim. "buddy-lovelle", etten kaipaa hänen kommenttejaan. Tästä huolimatta hän on jo nyt pariinkin otteeseen äkännyt kommentoimaan mun viesteihini ( ja lisäksi samoin on baitöwei nimimerkki "myytikkikin" kommentoinut (esim.) mun käyttämääni nimimerkkiä toiveestani huolimatta).
En halua kommentteja nimim. buddy-lovelta, koska hän oli mielestäni asiaton nimimerkki runontajaa kohtaan eräässä edellisenä viikonloppuna lukemassani keskustelussa. Samaten tyyppi tuntui jotenkin oudon kritiikittömästi puolustelevan erästä omasta mielestäni usein yleisesti ottaen epämiellyttävästi ilman syytäkin käyttäytyvää kirjoittaa. Aika "jännää", että uudella kirjoittajalla on jo valmiiksi noin vahvat asenteet kirjoittajiin.:)
Ja eipä toi nimimerkkikään tai kirjoittajan galleria-teksti omissa silmissäni nyt niin erityisesti luottamusta herätä. Luulis, että ekaa kertaa rekkautunut kirjoittaja (näinhän toi kirjoittaja on sanonut asian olevan) yrittäis vähän suuremman vaikutuksen tehdä, mutta kukin kai tavallaan. *hoh hoijaa*
-e.W
Ps. Pyydän kuitenkin vilpittömästi anteeksi aiemmin käyttämääni sanaa "ämmä". Mulla ei ollut oikeutta käyttää sellaista sanaa. Termi oli epäkorrekti. Syvä pahoitteluni siitä nimim. "buddy-lovelle". - ...
buddy-love kirjoitti:
Ei se oo mun vika jos se näkyy sen teksteistä."Kyllä sä
buddy-love 9.8.2008 klo 01.59
Ei se oo mun vika jos se näkyy sen teksteistä."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000037098466
(Totuutesi ei liene yleinen totuus, joskaan ei ole omanikaan.)
-e.W
että siinä kulkee ihminen, joka pukeutuu itseään varten mukavasti, eikä ajattele, mitä muut siitä ajattelisivat.
- cookos
silloin kun itsestä tuntuu hyvälle, on vaatteetkin sopivat henkilölle..
Ug...nyt alkoi mulla tehokuuri, haluan takaisin ne säihkysääret..
- Siitähän
se ekaks on kiinni.
Naisesta. Luultavasti en edes huomaa.
Persoonallisesti pukeutuneet yl. huomaan. Samoin huomaan vaatteet jotka ovat uniikkeja tai ulkomailta tuotuja. Kaunis ihminen kauniissa vaatteissa iästä riippumatta on myös kaunis katsella.
Tykkään katsella ihmisiä. Istuskelen ystävieni kanssa mielellään kahviloissa ym. ja katselen ohikulkijoita. Tänä kesänä minihameita on näkynyt vain vähän, ihmiset on olleet hieman kalpeita.
Esim. Riita Röpeliinin suunnittelemat vaatteet huomaan heti, ne on upeita :)- cookos
ihmisten bongailu on kivaa...tuottaa mielihyvää nähdä kauniita ihmisiä. vaan ei heitä tuilotella tarvii, häiritsevästi..
vartalo on tärkeää pitää kunnossa..hyvä vartalo lisää naisen itsetuntoa, se on saletti.
- monte1
ainoastaa kunnon mekkotytöt herättää kiinnostuksen,etenkin jos heillä on balettitanssijan vartalot.
ekana sitä ajattelee omia käsiään siel hameen alla.
- cookos
rehellinen vastaus. Varmasti näin moni miettii..pitkät on raiteet, vaan millanen on päätepysäkki ;)..nää on näitä konemiehiltä kuultuja vaan ...
...hameeseen liittyvää.
- harvoin ajattelen
että "Wow!" Enimmäkseen sitä, että onkohan tyttö nyt katsonut viime aikoina peiliin?
- k32v
et onpas siin lyhythameine naine
- cookos
uskoisin myös miestenkin joskus arvostelevan naista, jolla on lyhyt hame.
Mutta jos on kauniit sääret, ite aattelen että on sääli piilottaa niitä. ja en puhu nyt itsestäni... - k32v
cookos kirjoitti:
uskoisin myös miestenkin joskus arvostelevan naista, jolla on lyhyt hame.
Mutta jos on kauniit sääret, ite aattelen että on sääli piilottaa niitä. ja en puhu nyt itsestäni...joo kyl se pitäis paikkansa, äijäporukas arvioidaa paljonki naiste säärii ja muita strategisii paikkoi, suurimmas äänes tietty ne ketä ei sellasii kattelis päivist toisee himas :) ja muut ne muut ketä himas sellasii päivittäi katteli, hiljaa hymähdellen kuka mistäki syyst ;)
- rusalkaa
Ajattelen, että joillain on upeet sääret...tai sitten ei. Sillon taas aattelen, että tuokin nainen noin itsevarmasti kulkee lyhkäsessä hameessa enkä mä vaan tohtisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661