Lempiruokasi ja mitä

g-allu-ppi

spesiaalia tarjoat naisellesi kun haluat tehdä häneen vaikutuksen kokkaustaidoillasi?

28

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k32v

tarpeeks yksinkertaist, et ei kämmää

• monte1

itselleni hieman raaempana,et kudosnesteet tirskuu.

• FiliaFerusFabulosus

fiasko. Olen allerginen naudanlihalle ja se johtuu siitä, että niille syötetään AIV-rehua, jossa on muurahaishappoa sen säilyvyyden vuoksi.
        Sitä paitsi se maistuu lihassakin se AIV.
        Muita lihoja voin kylläkin syödä.

• monte1
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

fiasko. Olen allerginen naudanlihalle ja se johtuu siitä, että niille syötetään AIV-rehua, jossa on muurahaishappoa sen säilyvyyden vuoksi.

luomuhärästä,niille mitää rehuja syötetä.

• monte1

chivitos,nami nami nami
        http://en.wikipedia.org/wiki/Chivito_(sandwich)

• FiliaFerusFabulosus
        monte1 kirjoitti:

luomuhärästä,niille mitää rehuja syötetä.

ei maistu...
        Lammasta on mulla pakastimessa.
        Miehen kannattais tarjota mulle katkarapuja jos on taka-ajatuksia - ne saa mut lämpenemään...

• monte1

ei maistu...
        Lammasta on mulla pakastimessa.
        Miehen kannattais tarjota mulle katkarapuja jos on taka-ajatuksia - ne saa mut lämpenemään...

ehkä ruokalevon jälkeen ;)

• FiliaFerusFabulosus
        monte1 kirjoitti:

syödä ähkyyn, niin että mahalaukku venyy?

• FiliaFerusFabulosus
        monte1 kirjoitti:

on vuorokauden vaikutus - ainakin mulle.
        ;D

• cookos

entisenä fileenkasvattajana olen täysin samaa mieltä. Veren täytyy tirskua, nyt tais tulla reissu Rossoon....

• g-allu-ppi

suurta herkkua!

• FiliaFerusFabulosus

on savustettu lahna, lohi kaikissa muodoissa, katkaravut, lampaanliha valkosipulin kera, poro, hirvi, hevonen, savulihat yleensä (ei nauta)...
      Pidän monista ruoista, mutta hapankaalia ei kannata tarjota, samoin nautaa.

• vakuutusmies

Kaikki tietävät minun ruokavalioni (tenttu, hk:n sininen, hyönteiset ja kalja).

Avoliskoni ruokavalio sitävastoin onkin omituinen. Hän on ärtymisvaiheessa, joten laitoin juuri basmatiriisiä kiehumaan. Riisinsä kanssa hän syö kirsikkatomaatteja ja loput jääsalaatista.

Laitan salaattiin vaivihkaa muutaman itikan, jotta hän saisi proteiinia. Kaljaa päälle hänkin ymmärtää jotain.

• Että on ärtynyt, kun liskonluukku on jumissa eikä näe mitä maailmalla tapahtuu. Jos vaikka fifi kävisi kylässä ja kertoisi mitä kuuluu..

• :-D
        buddy-love kirjoitti:

Että on ärtynyt, kun liskonluukku on jumissa eikä näe mitä maailmalla tapahtuu. Jos vaikka fifi kävisi kylässä ja kertoisi mitä kuuluu..

kukkomies paljasti itsensä!

• Terveisiä terraarioon

Oma asumukseni näyttää tänään olevan darraario.

• cookos

pitää kalasta:
      nieriää vaikka, tai lohta uunissa, siihen auramurua, kermaa, mausteita, rosamundasta uuniperuna

tai lihasta:
      sisäfilepihvi ja valkosipuliperunat...ei erikoista, mutta laatua ja hyvää.

• g-allu-ppi

tuo kaikki kelpais mulle.

• cookos
        g-allu-ppi kirjoitti:

tuo kaikki kelpais mulle.

niin mullekin, tuli ihan nälkä herkullista ruokaa. oon aika hyvä pihvinpaistaja, itseasiassa ammattilainen siihen. Mutta harvemmin tulee tehtyä, ostin oikein pihvipannun kotiin.

Sisäfilettä ei voita mikään...ja hyvä lisuke ja kastike.

• vänkyrä-nainen

se tunnelma olis se tärkein joka siihen kokonaisuuteen vaikuttaa... ei se itse ruoka. Mielummin vaikka lämpimiä voileipiä pahvilautasilta syötynä, kuin jotain eksoottisia makuelämyksiä, joista en ole koskaan kuullutkaan, ja jota syödessä joutuisi kokoajan varomaan mitä sinne suuhun oikeen laittaa.

Ihan joku perinteinen lihapullat, joissa reilusti sipulia ja perunamuusi toimisi myös.:)

• cookos

ihan vaikka leipäressua, ja se oikee henkilö sun kanssa, siinä vastapäätä. ja se hetki...

ruualla ei ole väliä!

• Filia Ferus F.
        cookos kirjoitti:

ihan vaikka leipäressua, ja se oikee henkilö sun kanssa, siinä vastapäätä. ja se hetki...

ruualla ei ole väliä!

Tärkeintä on se ihminen siinä vierellä. :)

• Levemir

tekisi oikein kunnollista poronkäristystä, nuotiolla paistettuja kaloja, ja tikkupullan :)

• sirpamaikkarilta

gratinoituu kukkakaalii. Ja keitettyjä perunoita. Mä rakastan niin paljon!

Mä voin vakuuttaa sillä miten hienosti mä keitän nuudeleita. Toinen bravuuri on makarooni aromisuolalla.

• -ukko-

laittaisin suppilovahverokeittoa. Pääruoaksi olisi sitten rosmariinikanaa.

Ne on mun omia lempiruokia ja tietty tarjoan niitä kaikille. Jopa mun rakkaani, joka inhoaa sieniä, syö mun vahverosoppaa.

• la.ra

hyvät ruoalla vaikutuksen tekevät ihmiset, kysyä toisen mahdollisista mieltymyksistä, erityisruokavalioista ja allergioista!

Muhun tekis vaikutuksen kesäkeitto. Tuoreella pinaatilla, tietenkin. Ja hylana.

• Graavi kirjolohi tillillä maustettuna.. Samoin minut voi hurmata erilaisilla salaateilla, currykanalla/-kalalla, (mm. minolaisella) risotoilla ja (kana)burritoilla.. Bandana-päinen mieskokki saa minut muutenkin hullaantumaan =)..

• Enrique_Lister

Mul on pari suklaakakku reseptiä, että eikhän noilla lohkea viimeistään, vaikka pääruoka vähän epäonnistuisikin.

Lempiruoka vaihtelee melkein päivittäin. Väliillä tekee mieli yhtä ja väliillä toista.
      Nyt tekee mieli italianpataa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      103
      1054
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1005
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      581
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      577
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      537
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe