yhden

illan

jälkeinen morkkis :(

Miks näitä pitää tempasta? Syökö teillä muilla sinkuilla nämä?

Mitä näistä saa? Ei saateri yhtään mitään. Huonoa seksiä korkeintaan. Ei voi syyttää muita ku itteään. Ja kärsittävä se taas on.

34

2002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enrique_Lister

En ole koskaan koittanut.
      Pitäs vissiin kokeilla, kun kaikki muutkin näitä tuntuu harrastavan ja monet hehkuttaa.

Saahan siintä läheisyyttä ja seuraa ainakin hetkeksi?

• siitä

saa, ainakin jos ei ole tapana näitä yleensä harrastaa.

• Enrique_Lister
        siitä kirjoitti:

saa, ainakin jos ei ole tapana näitä yleensä harrastaa.

Toden näköisesti, mutta jos harrastaa useammin, niin kait sitä turtuu?

• olla
        Enrique_Lister kirjoitti:

Toden näköisesti, mutta jos harrastaa useammin, niin kait sitä turtuu?

niin turta? En usko. Et varmaan sinäkään.

• Enrique_Lister
        olla kirjoitti:

niin turta? En usko. Et varmaan sinäkään.

Olisi helpompi elää, kun ei tuntisi niin paljoa.

• Laadukasta..

seksiä ei saa pikkurahalla.

• Jos kaksi vapaata ihmistä, molemmat omasta vapaasta tahdostaan, harrastaa lihallisia iloja, niin miksi siitä jää morkkis?

Kyllähän minä sen ymmärrän, ettei känniseksi vieraan ihmisen kanssa aina kovin hohdokasta ole. Mutta mistä se morkkis oikein tulee, jos ei kuitenkaan ole tehnyt mitään väärää tai loukannut ketään?

• jos

tulee houkuteltuna tehdyksi jotain, joka sotii omaa arvomaailmaa vastaan.

Omasta mielestä kun se kuuluu enemmänki rakkaussuhteeseen se seksi. Joo, olen herkkis.

• Enrique_Lister

Noh onhan se moraalisesti arveluttavaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka kanssa ei ole vakavempaa suhdetta.
        Ainahan seksissä on periaatteellinen mahdollisuus tulla raskaaksi. Mitäs sitten, jos näin käykin?

Muutenkaan ei vaan tunnu oikealta.
        Toisaalta olen huomannut olevani täysin yksin näiden ajatusten kanssa, että ehkä pitäis vaan ruveta elämään kuten muut.
        Ei kukaan kuitenkaan välitä olenko harrastanut yhden yön juttuja, vai enkö ole. Sitten jos olisin, niin olisin ainakin tasaveroinen kumppanin kanssa, eikä olis oikeutta tuntea toista jotenkin huonommaksi sen takia.

• sirpamaikkarilta

Noh onhan se moraalisesti arveluttavaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka kanssa ei ole vakavempaa suhdetta.
        Ainahan seksissä on periaatteellinen mahdollisuus tulla raskaaksi. Mitäs sitten, jos näin käykin?

Muutenkaan ei vaan tunnu oikealta.
        Toisaalta olen huomannut olevani täysin yksin näiden ajatusten kanssa, että ehkä pitäis vaan ruveta elämään kuten muut.
        Ei kukaan kuitenkaan välitä olenko harrastanut yhden yön juttuja, vai enkö ole. Sitten jos olisin, niin olisin ainakin tasaveroinen kumppanin kanssa, eikä olis oikeutta tuntea toista jotenkin huonommaksi sen takia.

Eikö se oo kuitenkin se laatu mikä korvaa sen määrän? Siis, jos suhteessa seksi on parempaa ku yhden yön panot niin kyllä se suhde sillon voittaa. Ainaki mun logiikalla.

• Enrique_Lister
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

Eikö se oo kuitenkin se laatu mikä korvaa sen määrän? Siis, jos suhteessa seksi on parempaa ku yhden yön panot niin kyllä se suhde sillon voittaa. Ainaki mun logiikalla.

No mut kuitenkin tuntea toista jotenkin erilaiseksi, kun hän on harrastanut yhden yön suhteita ja itse ei ole periaatteellisista syistä sitä tehnyt.
        Toisella on siis erilainen elämänkatsomus.

• sirpamaikkarilta

No mut kuitenkin tuntea toista jotenkin erilaiseksi, kun hän on harrastanut yhden yön suhteita ja itse ei ole periaatteellisista syistä sitä tehnyt.
        Toisella on siis erilainen elämänkatsomus.

kuitenkaan seksinharrastamisista voi olla kiinni erilaisuuden tunne. Onhan mullaki periaatteena etten syö elukoita. Mutten silti tuomitse niitä jotka syö.

Ja senki voin kertoa että kun on sitä huonoa seksiä kokeillu vieraan kanssa. Sen jälkeen arvostaa hyvää seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Sen takia mäki olen lopettanu nämä turhauttavat kokeilemiset.

• näin..

tunteet. ne tunteet mistä et tiedä mitään.

• Enrique_Lister

kuitenkaan seksinharrastamisista voi olla kiinni erilaisuuden tunne. Onhan mullaki periaatteena etten syö elukoita. Mutten silti tuomitse niitä jotka syö.

Ja senki voin kertoa että kun on sitä huonoa seksiä kokeillu vieraan kanssa. Sen jälkeen arvostaa hyvää seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Sen takia mäki olen lopettanu nämä turhauttavat kokeilemiset.

Sen takia mun vissiin pitäis aloittaa turhat kokeilemiset, että tietäisin.

Olethan sinäkin kait joskus lihaa syönyt, että tiedät mistä puhutaan.

• sirpamaikkarilta

Sen takia mun vissiin pitäis aloittaa turhat kokeilemiset, että tietäisin.

Olethan sinäkin kait joskus lihaa syönyt, että tiedät mistä puhutaan.

elukoita syöny että tiiän mistä puhutaan. Ja tuun koko ajan enemmän ja enemmän siihen tulokseen ettei sekään kannata.

Mutta jos luulet että se elämä sillä paranee että kokeilet yhen yön juttuja. Niin kokeile. Kunha muistat sen ehkäisyn. Ja ainaha niistäki jutuista kehittyy enemmänki.

• pohdi rehellisesti

Kysyn menneessä muodossa, sillä oletan, että et niitä nyt harrasta.

Tuleehan se morkkis. Minulle ei sinänsä seksinharrastamisesta tule, siis siitä, että se oli 1x juttu, tai siitä, jos kumppani nyt vaikka osoittautuukin parisuhteelliseksi.

Mutta minulle tulee siitä, että joka kerta saa kuitenkin pelätä, että tuli jokin tauti. Kondomista huolimatta. Suuseksi pitäisi sulkea esim. täysin pois. Ja vaikka tiedän tuon, niin lipsahduksia... vai onko ne nyt lipaisuja tässä yhteydessä, tapahtuu.

Siinä loukkaa itseään. Siitä se morkkis kai tulee. Eli toi tautivaara. Ja toiseksi: se seksi todella on kurjaa ja surkeaa. Sitenkin oma itse loukkaantuu - ei saanut sitä, mitä haki; millä varjolla salli itsellensä yhdenkerranpanon.

Ei minulla niitä montaa ole, mutta ne todella on kurjia. Erittäin huonoa seksiä. (Ei silti mitään väkivaltaa tai sellaista. Onneksi.)

• sirpamaikkarilta

pahemmin saanu yhden illan jutuista. Turhautumista senki edestä. Ja saattaa kyllä paikkoja pakottaa vielä enemmän ku aikasemmin. Se suorastaan vituttaa.

Mutta se nyt on totta ettei niistä paljon mitää kyllä saa. Ellei sitten poikakaveria, jonka kanssa se seksi vaan paranee koko ajan.

• se hänkin

oli vaille, kyllähän sen huomaa.

Mistä se turhautuminen, pakotus ja vitutus sitten tulee, jos se ei ole morkkista?

• sirpamaikkarilta
        se hänkin kirjoitti:

oli vaille, kyllähän sen huomaa.

Mistä se turhautuminen, pakotus ja vitutus sitten tulee, jos se ei ole morkkista?

ei saanu sen enempää sitä mulkkua. Puutteeseenhan sitä otetaan ja ei se puute sillä yhellä kertaa niin vaan häviä. Päin vastoin. Jos pääsee makuun niin sitä on pakko saada koko ajan lisää. Ainaki mun kohdalla on näin.

• nyt..

ei saanu sen enempää sitä mulkkua. Puutteeseenhan sitä otetaan ja ei se puute sillä yhellä kertaa niin vaan häviä. Päin vastoin. Jos pääsee makuun niin sitä on pakko saada koko ajan lisää. Ainaki mun kohdalla on näin.

ymmärrän kaltaisistasi naisista taas jotain enemmän. Kiitos siitä :)

Pitäsköhän tämän palstan nimeksi vaihtaa Sirpanlogiikka?

• sirpamaikkarilta
        nyt.. kirjoitti:

ymmärrän kaltaisistasi naisista taas jotain enemmän. Kiitos siitä :)

Pitäsköhän tämän palstan nimeksi vaihtaa Sirpanlogiikka?

Sehä kuullostaa oikein hyvältä. Tai sitten ei.

Mutta hyvä kun voi olla avuksi.

• MMies

"Miks näitä pitää tempasta?"

Tyhmyydestä sakoitetaan ilmeisesti?

• dayum

Jotkut yrittänevät pitää jonkinlaista tasoa juuri tuon asian vuoksi.

• Sillä toisella on kuitenkin paljon hauskempaa kuin minulla noissa tilanteissa, niin en ole katsonut aiheelliseksi ryhtyä noihin.

• e.WWK

???

• k32v

kokeilla tota mitä olikse toi listerin misteri ku ehdotti, vierekkäin nukkumist ;D

varmaa vähemmä harmittais aamul sit?

• MMies

Sehän vasta harmittaisi, kun m,es häipyy kuin pieru Saharaan, kun on vain nukkunut, eikä nainut. Mitkä itsesyytökset: olissittenkipitäny;enskerrallavarmastiettävinkuu;jne. Hankalaa on elämä, sano.

• k32v
        MMies kirjoitti:

Sehän vasta harmittaisi, kun m,es häipyy kuin pieru Saharaan, kun on vain nukkunut, eikä nainut. Mitkä itsesyytökset: olissittenkipitäny;enskerrallavarmastiettävinkuu;jne. Hankalaa on elämä, sano.

edes vaihteluu vitutukse aihees jos ei muuta

• MMies
        k32v kirjoitti:

edes vaihteluu vitutukse aihees jos ei muuta

Ja vaikka se kuinka varioisi näitä kahta metodia, niin silti se äijä häipyy kuvioista, eikä se koskaan tajuasi miksi. Siinäpä vitutusta kerrakseen.

• MMies
        MMies kirjoitti:

Ja vaikka se kuinka varioisi näitä kahta metodia, niin silti se äijä häipyy kuvioista, eikä se koskaan tajuasi miksi. Siinäpä vitutusta kerrakseen.

Jäi lukematta e.w:n viimeisin viesti, mutta silti, kiitos:)

@`--`-

• se saaminen

on, joten vaikka seksi on yhdentekevää/paskaa, niin saa ainakin jonkun sulan hattuun siitä, että on vielä markkina-arvoltaan "iskunkestävä".

• FiliaFerusFabulosus

koskaan ekalla kerralla ja aamulla olen sitten hymyillyt kun olen pysynyt päätöksessäni. Näin karsiutuvat kaikki "vonkaajat" treffiseuralaisista pois. Tokallakaan kerralla ei pidä treffiseuralaisen odottaa, että nyt jo saisi... Ei välttämättä... onnistu... ;)

Tää on ollut jo, mut laitan, koska tää on hauska;
      http://www.youtube.com/watch?v=GgYU3QBRhg8

• Harvemmin oon kuullut kenenkään saavan yhden illan jutuista oikein mitään. Kuitenkin niitä moni harrastaa mitä moninaisimmista syistä.

Turha niitä kuitenkaan jälkikäteen on enää liikaa murehtia, se oli sen hetken päätös minkä teit eikä mennyttä voi muuttaa. Voit ainoastaan tiedostaa sen, miten koet yhden illan suhteet ja jättää ne jatkossa tekemättä, jollet saa niistä muuta kuin pahaa mieltä.

Älä siis liikaa mollaa itseäs, ota se kokemuksena, opetuksena, jonka myötä opit taas jotain uutta itsestäs äläkä heitä hukkaan oppimaasi.

• rusalkaa

Ei enää koskaan yhden illan juttui eikä mitään huonoja parisuhteita. Ei varsinkaan mitään lyhyessä ajassa loppuunpalavia ihmissuhteita.

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      104
      1076
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1025
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      591
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe