Kenet iskisit

jos

uskaltaisit?

58

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisinko ensin äänestyksen siitä, mikä mahtaa olla nykyinen suuntautumiseni ja sukupuoleni, niin olisi helpompi päättää.

• sillä ei liene

Suurtakaan merkitystä, koska näinkin pääsit korkkaamaan ketjun mieliaiheellasi.

• sillä ei liene kirjoitti:

Suurtakaan merkitystä, koska näinkin pääsit korkkaamaan ketjun mieliaiheellasi.

Sillä koko muu laumahan tässä yrittää sovittaa minua mitä mielenkiintoisimpiin muotteihin.

• hui ui
        buddy-love kirjoitti:

Sillä koko muu laumahan tässä yrittää sovittaa minua mitä mielenkiintoisimpiin muotteihin.

Kun pakottaa joka ketjuun pistämään sut kirjootelman itsestäs :P

• hui ui kirjoitti:

Kun pakottaa joka ketjuun pistämään sut kirjootelman itsestäs :P

Täytyyhän kansa pitää tyytyväisenä.

• tehokasta ;)
        buddy-love kirjoitti:

Täytyyhän kansa pitää tyytyväisenä.

kansa pysyy tyytyväisenä ja sun 24/7-huomiontarpees. kandee hakea patentti tollaselle ikiliikkujalle :0

• tehokasta ;) kirjoitti:

kansa pysyy tyytyväisenä ja sun 24/7-huomiontarpees. kandee hakea patentti tollaselle ikiliikkujalle :0

Älä vastaa, niin minä jään kärsimään :)

Mutta edelleenkään ette ole perillä siitä, kuka ja mikä minä olen. Arvauksenne ovat aika surkeita.

• nukkumaan
        buddy-love kirjoitti:

Mutta edelleenkään ette ole perillä siitä, kuka ja mikä minä olen. Arvauksenne ovat aika surkeita.

Buddy-love. Okei?

*okei*

• Hmmm hmmm
        buddy-love kirjoitti:

Että ihan kaikkien mielenkiinto ei pyörikään sen ympärillä kuka tai mitä olet? Jospa vain luuletkin, että kaikkien ajatukset askartelevat vain sinussa?

Näin palstapsykoanalyytikkona ;) joudun kehottamaan sinua hakeutumaan terapeutille narsistisen persoonallisuushäiriön takia.

• Hmmm hmmm kirjoitti:

Että ihan kaikkien mielenkiinto ei pyörikään sen ympärillä kuka tai mitä olet? Jospa vain luuletkin, että kaikkien ajatukset askartelevat vain sinussa?

Näin palstapsykoanalyytikkona ;) joudun kehottamaan sinua hakeutumaan terapeutille narsistisen persoonallisuushäiriön takia.

Nuo kaikki minua koskevat aloitukset ja muihinkin ketjuihin liittyvät mielipiteet minusta todistavat aivan päinvastaista.

Palstapsykiatrina epäilenkin, että sinulla on tunne siitä, että asenteesi johtuu lievästä alemmuuskompleksista, johon liittynee myös tiettyjä parafilioita.

• nukkumaan kirjoitti:

Buddy-love. Okei?

*okei*

Jos jatkais vaikka aamuun eikä nukkuis ollenkaan.

• itse.
        buddy-love kirjoitti:

Nuo kaikki minua koskevat aloitukset ja muihinkin ketjuihin liittyvät mielipiteet minusta todistavat aivan päinvastaista.

Palstapsykiatrina epäilenkin, että sinulla on tunne siitä, että asenteesi johtuu lievästä alemmuuskompleksista, johon liittynee myös tiettyjä parafilioita.

provosoi.

• Fun Berman
        buddy-love kirjoitti:

Katsot siis toteennäytetyksi, että kaikkia palstalaisia kiinnostaa nimenomaan sinä ja sinun persoonasi. Tämän vahvistuminen on hyvä lähtökohta hoitosuunnitelmaasi tehtäessä.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Jos jatkais vaikka aamuun eikä nukkuis ollenkaan.

Kais kokemuksesta tiedät mitä maanisen vaiheen jälkeen seuraa? :(

• Fun Berman kirjoitti:

Katsot siis toteennäytetyksi, että kaikkia palstalaisia kiinnostaa nimenomaan sinä ja sinun persoonasi. Tämän vahvistuminen on hyvä lähtökohta hoitosuunnitelmaasi tehtäessä.

Tuohan olisi selvästi megalomaniaa.
        Diagnoosisi on puutteellinen ja tulkitset anamneesia väärin

• ... kirjoitti:

Kais kokemuksesta tiedät mitä maanisen vaiheen jälkeen seuraa? :(

Olet henkilökohtaisesti kokenut tuon.

Älkää kirjoitelko minusta jos ei kerran kiinnosta.

• lienee
        buddy-love kirjoitti:

Tuohan olisi selvästi megalomaniaa.
        Diagnoosisi on puutteellinen ja tulkitset anamneesia väärin

toinen nimesi?

• lienee kirjoitti:

toinen nimesi?

-Iltaa. Ei nimi henkilöä pahenna.

• F.B.
        Fun Berman kirjoitti:

Oma arviosi on siis megalomania... Se saattaa liittyä narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Suuruusharha on siis aivan uskottava kohdallasi, mutta olen positiivisesti yllättynyt kyvystäsi myös itsekritiikkiin. Siitä on hyvä jatkaa.

• siis.
        buddy-love kirjoitti:

juoppohulluus. Tarjosin pelkkää sekavuustilaa.

• F.B. kirjoitti:

Oma arviosi on siis megalomania... Se saattaa liittyä narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Suuruusharha on siis aivan uskottava kohdallasi, mutta olen positiivisesti yllättynyt kyvystäsi myös itsekritiikkiin. Siitä on hyvä jatkaa.

Että analysoin juuri itseäni. Ehkäpä meitä onkin tosiaan monta ja kyseessä on monipersoonahäiriö.

Se kampaaja lähettää terveisiä.

• siis. kirjoitti:

juoppohulluus. Tarjosin pelkkää sekavuustilaa.

Koko nimi kerralla. Kuka sitä nyt puolittaisia nimiä käyttää.

Löydätkö omasi miltä alueelta?

• toisessa selaimessa
        buddy-love kirjoitti:

ja sieltä äkkiä jotain viisaan kuuloisia termejä :))))

• alueelta
        buddy-love kirjoitti:

Ph.D

• buddy-love kirjoitti:

Pitikö sinun tarkistaa tuo edellinen. Minun ei tarvitse.

• se tuli
        buddy-love kirjoitti:

selkäytimestä.

• toisessa selaimessa kirjoitti:

ja sieltä äkkiä jotain viisaan kuuloisia termejä :))))

Sattumoisin olen joskus jopa opettanut psykologiaa.

• F.B.
        buddy-love kirjoitti:

Se liittyy kaikkivoipaisuuden tunteeseesi.

• F.B. kirjoitti:

Se liittyy kaikkivoipaisuuden tunteeseesi.

Kaikkitietävyyteeni.

• F.B.
        buddy-love kirjoitti:

Ja kun puhutaan vaikkapa laajakaistoista, olet Suomen johtavia ICT-asiantuntijoita...

• se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

Yleensä selkäydin toimii vain kipuun liittyvissä reflekseissä. Tuoko tuo sana sinulle jonkin fyysisen tunteen mieleesi.

Onko sinusta tuntunut tuolta jo pidempään.

• kiinnostaisi
        buddy-love kirjoitti:

kuulla lisää parapsykologiasta. Osaat varmasti kertoa siitä sujuvasti?

• F.B. kirjoitti:

Ja kun puhutaan vaikkapa laajakaistoista, olet Suomen johtavia ICT-asiantuntijoita...

Aioin kirjoittaa tähän jotakin, mutta tajusin juuri salassapitosopimuksen estävän sen.

• ohjailee
        se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

käskyjä aivoista käskyjä eteenpäin.

Kipureseptorit. Kerro niistä.

• kiinnostaisi kirjoitti:

kuulla lisää parapsykologiasta. Osaat varmasti kertoa siitä sujuvasti?

Mutta ektoplasmojen reseptit ovat minusta sangen tylsiä. Yleensä noissa hämäyksissä sitä paitsi epäonnistutaan surkeasti.
        Jotkin poltergeistit ovat kuitenkin mielenkiintoisia.

• jäit
        buddy-love kirjoitti:

Mutta ektoplasmojen reseptit ovat minusta sangen tylsiä. Yleensä noissa hämäyksissä sitä paitsi epäonnistutaan surkeasti.

....floppi.

• se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

Kipureseptorin riittävän suuri signaali käy ainoastaan kääntymässä selkäytimessä ja lihas saa liikekäskyn ilman aivojen toimintaa asiassa.

Tyypillinen esimerkki aiheesta on ilman päätä lentävä kana.

• buddy-love kirjoitti:

Väitätkö ektoplasmoja olevan oikeasti olemassa.

• F.B.
        buddy-love kirjoitti:

Aioin kirjoittaa tähän jotakin, mutta tajusin juuri salassapitosopimuksen estävän sen.

Mielen häiriöistä kärsivien ihmisten juttuihin ei pidä mennä mukaan, mutta joustan nyt sen verran toivomuksesi mukaisesti kiitän ja samalla toivotan hyvää yötä. Uni olisi tärkeää sinullekin, mutta taitaa olla liian tähdellistä tekemistä... Muista kuitenkin, että depressiovaiheen alkaminen on vain ajan kysymys ja liian vähäinen uni on myrkkyä.

• alueelta kirjoitti:

Ph.D

Mikäli pitää paikkaansa, niin kunnon vastus on aina paikallaan.

• väärin
        se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

keskushermoston alaosa ohjailee mm. virtsaamisentarvetta. Käsky tuli selkäytimestäni aivoihin. Viesti oli kusta suuhusi.

• Sivupuska
        buddy-love kirjoitti:

Oikea psykologi ei kuuluttelis ammattiaan tolla tavalla tällasella saitilla wink wink.

Oikea tärkeilijämerkonomi niin vois tehäkin wink wink.

• se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

Ettei tuo lihastoiminto toimi pelkän selkäytimen varassa.

• mutta,
        buddy-love kirjoitti:

poltergeistit ovat täysin yhtä epätosia.

• hermosto on
        se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

täysin turha. Miten psykologiaa opettanut voi olla vastuksena filosofian tohtorille?

• se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

Molemmista osapuolista, etkä tiedä mikä olen.

• buddy-love kirjoitti:

Mutta miten ne tehdään uskottavasti on paljon mielenkiintoisempaa kuin jokin kiisseli.

• Sivupuska kirjoitti:

Oikea psykologi ei kuuluttelis ammattiaan tolla tavalla tällasella saitilla wink wink.

Oikea tärkeilijämerkonomi niin vois tehäkin wink wink.

Päättelit oikein, mutta mistä tiedät onko se vain hämäys jolla johdan sinua tavallista ovelammin harhaan.

• tiedä
        se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

mikä minä olen.

• se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

Sillä tiedän kuitenkin sinua enemmän.

• täysin
        se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

mistä aiheesta puhumme.

• se tuli kirjoitti:

selkäytimestä.

Mutta uuteen ketjuun.

• yhen

naisen palstalta.

• Nooooo.... vaikka taskuvenus Jaana Pelkosen.

• kevätesikko-76

...ensteksiki tarttisi olla sinkku...en oo..jah..rohkia...sitäkä en oikeestaa oo...jah..mie en osaisi kettää eres iskeä...ko jollaki esineell..

=o)

...mu sepä ei oisikaa suotavaa...jotta iliman miestä taitasin jäähä...jos en oisi semmosta jo rinnallein saannu...

=o7

...niih..noh..miehää se hänet iskin...heh....tahi enempiki juttelin pyörryksiin...mu kuuleman mukkaa se miun pirtiä olemus ja jokai kerta ko hää luokkeni tul ol pöperöt valmiina..ne olivatten ne jokka sai hänet lumoutuneeksi...pirtiä olemus ja pöperöt...

=o)

...jotta mie sinkkuna tekisin varmana samoin ko silloki...hymyssä suin suu auki..ja turisemaa...oma ihtesä ja pöperöä ukkelille ettee...sitte muiskis muiskis...jotta jos ei nuo tepsisi..hmm...en tietäsi mitä tehhä....heh onneksein ei tarvihe miettiä tuotaka enempiä...

=o7

..huh..

• En.kerro

En miekään noita miehiä osaa iskeä. Oma mieskin iski miut vaikka pyristelin vähän vastaan alkuun :D

No, onneksi oli niin itsepäinen, näin on hyvä olla :)

Yksin varmaan oisin edelleen muussa tapauksessa, kun ei rohkeus riittäisi tuohon iskemiseen. Ja olen kovin ronkeli miesten suhteen... Kuka vaan ei kelpaisi ;)

Mutta samaa mieltä kuin Kevätesikko-76; onneksi ei tarvitse miettiä tuota asiaa sen enempää, huh huh..

• sirpamaikkarilta

ole uskaltamisesta kiinni. Siitä se on enemmänkin kenelle kelpaa. Ja se se vasta vituttaaki. Perkele!

• Papeete1

En tietenkään ketään, koska se on miesten hommia!

Ahahahahahaaa.... :D

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      104
      1076
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1025
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      591
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe