vain naisille?haluasin naisten mielipiteitä asiaan
"Keskustele miesten kanssa logiikasta"
Onko tämä palsta sallittu
10
368
Vastaukset
- kutsut mieheksi itseäsi?
heh heh
- tlmies
ei kehtaa valehdella
Minäkin olen aivan ehdottomasti mies. Syön lenkkimakkaraa ja juon kaljaa kun katson jääkiekkoa. Näin on.
- vänkyrä-nainen
ainakaan ole mitään sitä vastaan, että jokunen mieskin on palstalle eksynyt. Ei se haittaa yhtään.
- sirpamaikkarilta
Anteeksi vain! Jos täällä ei olisi myös miehiä, niin ketä mä voisin haukkua ja sättiä mielialavaihtelujeni mukaan? Eikä mulla ois ketään jota voisin vongata tulevien lasteni isäksi.
Olikos miehillä muuta virkaa tässä elämässä?- tän tarkoitus
olla hauska? En tiedä tyyliäsi kun en ole muita viestejäsi lukenut, mutta jotenkin tuli oksettava olo tästä.
- Puolivelmu
tän tarkoitus kirjoitti:
olla hauska? En tiedä tyyliäsi kun en ole muita viestejäsi lukenut, mutta jotenkin tuli oksettava olo tästä.
Sirpa on rempseä likka!
- sirpamaikkarilta
tän tarkoitus kirjoitti:
Ei sais pahottaa muiden mieliä. =(
- FiliaFerusFabulosus
hyvät miehet lähtekö mua karkuun. En kai mä nyt niin kamala voi olla... Vai oonko?
Tämähän on miesten palsta, jonne me naiset olemme soluttautuneet kuin terroristit ikään ja sysänneet palstan ujoimmat miehet nurkkaan. Eikö niin?
Ja nyt joitakin yksilöitä ärsyttävä hymiö;
;D - En.kerro
tälle palstalle mahdu miehet ja naiset ja kaikki siltä väliltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528