Seonneet

naiset..

8

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja juuri on raportoitu että luiden heikkeneminen jää joillakin pysyväksi. Ikävää olla vanhana hauraampi kuin muut.

• puolet

elä vanhaksi edes.

• Mun oli pakko

käydä lapsen karkkipussilla noita tekstejä luettuani. Jotenkin tunnen itseni näin hyväksi ja normaaliksi. Ja kauniiksi.. vaikka kovin timmi kroppa ei ookaan. Sopusuhtainen kuitenkin.

• scale

noita pitäisi pakkoruokkia, eikä kakaroita lastentarhassa.

Mitäkähän ihmisen funtsaamossa tapahtuu, kun ne tolla lailla sekoo?

Hyi helkkari, tollainen anorektinen luuviulu on sitten karseen näköinen, ihan niin kuin joku keskitysleirin asukki.

• k32v

siit rajan yli olis aika helppo livetä. kai vähä kaikki jutut olis sellasii, et oikee pitkälle vietyinä eivät olis enää kovin terveellisii.

kaikelaisii häiriöit. tollanenki ortoreksia:

"Ortoreksia (orthorexia nervosa) on syömishäiriö, jonka taustalla on liian pitkälle menevä halu syödä mahdollisimman terveellisesti."
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ortoreksia

ton mukaa täl olis vissii ortoreksia, ku eineshyllyst lähtis nykyää nii vähä messii yleensä mitää.

kaikki poikkeemat o häiriöit tai sairauksii..

• gek-ko

mutta tällaisia palstoja ollaan itse asiassa kieltämässä. Sellaisilla oikeilla syömishärösivuilla (joita joku vahtii ja on meininki parantuakin) kaikkien lukujen antaminen on kielletty.

• nuo aika järkyttäviä. Moni kuitenkin on niin syvällä tuossa ongelmassa etteivät enää itse pysty näkemään järjettömyyttään. Syömishäiriöinen näkee itsensä valheellisten silmälasien läpi ja niistä on tosi vaikea päästä eroon. Ei se auta että joku sanoo, kuinka typerää ja vaarallista touhua tuo on, se täytyy itse tajuta ja joillekin sitä tajuamista ei välttämättä tapahdu koskaan...

• Papeete1

Mä olen läski tossa joukossa ja sittenkään en halua missään nimessä painaa mitään 39 kiloa. Muka täydellisiä silloin.. kissan viikset. Voiko sen kaameempaa enää ollakkaan kun joku vinttikoirannäköinen anorektikko. Noh, eihän mulla olekkaan mitään häiriöitä vaikka parisen kiloa voisin vielä laihduttaa. Mutten mä sittenkään vielä vinttikoiralta näytä.

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://bp1.blogger.com/_Bga2y84qOFg/RzlwpWftjzI/AAAAAAAAB6Y/ZLYE-rxgDb8/s400/mail[1].jpg&imgrefurl=http://metinaksac.blogspot.com/2007/11/anoreksia-nervozayemek-yememe-hastal.html&h=305&w=400&sz=25&hl=fi&start=15&tbnid=GRL8BmeyGFGb9M:&tbnh=95&tbnw=124&prev=/images?q=anoreksia&gbv=2&hl=fi&sa=G

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1167
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      98
      637
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe