jo nukkumaan. Ei teitä kukaan jaksa lukea. Käytte ylikierroksilla.
Menkää
14
639
Vastaukset
- idea.
käyn jo pahasti alikierroksilla.
- homma.
täällä. Kauniit ja rohkeat jyrää.
- mennään
homma. kirjoitti:
täällä. Kauniit ja rohkeat jyrää.
sinne punkkaan, niin sillä me niistä päästään. Hyvää yötä vaan toinen tuntematon.
- niin,
mennään kirjoitti:
sinne punkkaan, niin sillä me niistä päästään. Hyvää yötä vaan toinen tuntematon.
öitä.
Just aloitin :(
- koppiin
kaikki ja pamppu viuhumaan
-lion sleep- - kevätesikko-76
..olet..mie meen takasi maate..
=o)
...täs touhus väsyy vainen silimät ja käet...sekäpäs pehva..
=o/ - En.kerro
nukkunut päiväunia pitkään aikaan, pitäisköhän mennä :)
- sirpamaikkarilta
tulin töistä ja käytin piskit pihalla. Päikkärit tosiaan vois ottaa. Jaksas sit kukkuu täällä aamuyölle asti. =)
- k32v
hakee vauhtii jostai terassilt ;) on nii lämmin päivä et ny olis niinku mentävä tai sit vast ens keväänä
kuolema kuittais univelat, duunipaikan käytävält sivukorval kuultu viisaus - sirpamaikkarilta
k32v kirjoitti:
hakee vauhtii jostai terassilt ;) on nii lämmin päivä et ny olis niinku mentävä tai sit vast ens keväänä
kuolema kuittais univelat, duunipaikan käytävält sivukorval kuultu viisausmieli rikkoo mun raittiuslupaukseni. Oli taas turhan vittumainen päivä. Mut ehkä mä tyydyn siihen nukkumiseen.
Mutta nauti sinä vaa terassista ja auringonpaisteesta! =D
ps. huomaatko, mä osasin olla ihan kiltti. =) - k32v
sirpamaikkarilta kirjoitti:
mieli rikkoo mun raittiuslupaukseni. Oli taas turhan vittumainen päivä. Mut ehkä mä tyydyn siihen nukkumiseen.
Mutta nauti sinä vaa terassista ja auringonpaisteesta! =D
ps. huomaatko, mä osasin olla ihan kiltti. =)pysy pässi sit sisällä ;D hähää
- sirpamaikkarilta
k32v kirjoitti:
pysy pässi sit sisällä ;D hähää
Idiootti ei osaa edes solvata.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071183
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631167Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 54608
- 78581
- 39538