Olis tuossa parista puskasta poimittuna n.5 litraa viinimarjoja.Kannattaako tuollaista määrää keittää mehuksi ja miten se olisi paras tehdä?Mitä muuta hyvää voisi marjoista tehdä?Hyytelö jäi syömättä viimeksi,en oikein osannut/tiennyt mihin kaikkeen se sopisi?
Vastaukset 2
- kkkkkkkkkkkkkkkkk
kattilaan marjoja ja vettä, keittlet marjat vaaleiksi ( mennee muutama minuutti siitä kun kiehuminen alkaa) ja siivilöit.
Marjoja sellaset 2/3 osaa kattilasta ja vettä niin, että marjat peittyy kokonaan.
( älä täytä kattilaa liiaksi, kun se kiehuu helposti hellalle.
SOKEROI (jos tarpeen) mehu vasta keittämisen iivilöimisen jälkeen
( tässä taas se saman ylikiehumisen ja sotkun välttäminen syynä) - suurperheen äiti
Kattilaan pohjalle vettä ja marjat sinne. Kiehautus ja sitten siivilöinti. Paras siivilöinti tapa on sideharson läpi. Itse sidon sideharson ämpärin päälle ja jätän mehuaineksen siihen valumaan. Sitten valunut mehu kattilaan ja kiehautus sokerin kanssa.
Teen viinimarjoista myös vispipuuroa ja marjapiirakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731915Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1561357Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 58858
- 47783
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63767- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646