Kauan säilyy omatekoiset soseetjos ne pakastaa ja kauan säilyy omatekonen sose jääkaapissa? Soseessa on siis peruna/porkkana/äidinmaidonkorvike. Entäpä hedelmäsoseet?
kauan säilyy?
4
943
Vastaukset
- ....
Pakastimessa säilyy varmaan vuoden, mutta ehkä en itse pitäisi 3 kk kauempaa, ja johan lapsi tuossa ajassa muuttaa ruokavaliota ja ruoan karkeutta, joten tarvetta pidemmälle säilytykselle ei ole.
Jääkaapissa pari päivää. Lisäisin korvikkeen vasta valmiiseen soseeseen, koska sen säilyvyys on heikompi kuin keitettyjen juuresten.- mamaliininin
kiitti vastauksesta ja mietinki tuota korviketta,että laitanko jälkeenpäin vai heti siihen ja nyt laitoin sen siihen valmiiksi,ens kerralla laitan vasta jälkeenpäin niin säilyy sitten paremmin.
- .........
mamaliininin kirjoitti:
kiitti vastauksesta ja mietinki tuota korviketta,että laitanko jälkeenpäin vai heti siihen ja nyt laitoin sen siihen valmiiksi,ens kerralla laitan vasta jälkeenpäin niin säilyy sitten paremmin.
korviketta ei saa pakastaa!! ainakin siinä purkissa lukee, että ei suositella pakastettavaksi.(NAN)
- mamaliininin
......... kirjoitti:
korviketta ei saa pakastaa!! ainakin siinä purkissa lukee, että ei suositella pakastettavaksi.(NAN)
Nannia käytin noissa soseissa ja en löytäny purkista missä lukis,ettei saa pakastaa,missä se siinä lukee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991