Onko muilla ollut propleemia saada viesti perille?
Yhteys palstalle tökkii
16
429
Vastaukset
Eilisestä asti.
- umpi-hetero
ei minulla ole töki ainakaan. kun minulla aikanaan "tökki" niin sitä selitettiin sillä, että jumala halusi estää kirjoitteluni tälle palstalle. samalla logiikalla sinä olet nyt joutunut jumalan silmätikuksi. lopeta heti tuo rienaava kirjottelusi! muuten joudut helvetiin. heheheheheheheheheh hee heeeh heeh heeh hehe heh...
- Eroe
Sillä niinkuin orjantappurain rätinä padan alla,
on tyhmän nauru. Sekin on turhuutta.
Saarn.7:7 - umpi-hetero
Eroe kirjoitti:
Saarn.7:7vetoan siihen mitä te puupäähihhulit olette täällä aikaisemmin esiin tuoneet? siis jumalahan ohjaa kaikkia tapahtumia maan päällä. näin ollen hän myös estää sinun kirjoitteluasi mutta sallii minun kirjoitteluni. minulla kun yhteys ei pöki...
- Itku pitkästä ilosta?
Eroe kirjoitti:
Saarn.7:7Hei Eroe! Tyhmä nauru muistetaan! Joko luit aiemmin annetut Raamatun kohdat?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000037262273
Tärkeää
Kirjoittanut: Rakkaus & Anteeksiantamus 18.8.2008 klo 07.47
Jumala kehoitti näiden edellä mainittujen Raamatun paikkojen tärkeydestä Sinua muistuttamaan.
Ei ole haitaksi jos joskus Pyhä Henki estää puhumasta; on hyvä myös ajatella mitä puhuu ja kirjoittaa: onko niissä kirjoituksissa anteeksiantamus ja rakkaus huomioitu Jumalan Sanan mukaisesti?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000037262340
Jaa
Kirjoittanut: Eroe 18.8.2008 klo 07.54
[hih] Sinulla tuo splitti toimii.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000037262459
Luehan sitä Raamattua
Kirjoittanut: Raamattu Puhuu.... 18.8.2008 klo 08.06
Saarn. 7:6
(7:7) sillä niinkuin orjantappurain rätinä padan alla, on tyhmän nauru. Ja sekin on turhuutta umpi-hetero kirjoitti:
vetoan siihen mitä te puupäähihhulit olette täällä aikaisemmin esiin tuoneet? siis jumalahan ohjaa kaikkia tapahtumia maan päällä. näin ollen hän myös estää sinun kirjoitteluasi mutta sallii minun kirjoitteluni. minulla kun yhteys ei pöki...
se on varmaa!
- Eroe
Itku pitkästä ilosta? kirjoitti:
Hei Eroe! Tyhmä nauru muistetaan! Joko luit aiemmin annetut Raamatun kohdat?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000037262273
Tärkeää
Kirjoittanut: Rakkaus & Anteeksiantamus 18.8.2008 klo 07.47
Jumala kehoitti näiden edellä mainittujen Raamatun paikkojen tärkeydestä Sinua muistuttamaan.
Ei ole haitaksi jos joskus Pyhä Henki estää puhumasta; on hyvä myös ajatella mitä puhuu ja kirjoittaa: onko niissä kirjoituksissa anteeksiantamus ja rakkaus huomioitu Jumalan Sanan mukaisesti?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000037262340
Jaa
Kirjoittanut: Eroe 18.8.2008 klo 07.54
[hih] Sinulla tuo splitti toimii.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000037262459
Luehan sitä Raamattua
Kirjoittanut: Raamattu Puhuu.... 18.8.2008 klo 08.06
Saarn. 7:6
(7:7) sillä niinkuin orjantappurain rätinä padan alla, on tyhmän nauru. Ja sekin on turhuutta>>Jumala kehoitti näiden edellä mainittujen Raamatun paikkojen tärkeydestä Sinua muistuttamaan.>> Sanoo Puskajustiina.
En ole kokenut, että Jumala olisi noilla sinun kautta puhunut. - on Jumalan Sanaa
Eroe kirjoitti:
>>Jumala kehoitti näiden edellä mainittujen Raamatun paikkojen tärkeydestä Sinua muistuttamaan.>> Sanoo Puskajustiina.
En ole kokenut, että Jumala olisi noilla sinun kautta puhunut.Jumalan Sana on Jumalan Sanaa vaikka muistutus tulisi taholta joka ei sinua miellytä. Jumala laittoi aasin puhumaan Bileamille; tuntuikohan Bileamista siltä että on hyvin jumalallista puhetta kun aasi puhui?
Mikä sinä olet arvostelemaan toista ihmistä joka neuvoo sinua toimimaan Jumalan mielen mukaisesti? Miksi pidät aina itseäsi parempana kuin muita kun et kuitenkaan ole? - Eroe
on Jumalan Sanaa kirjoitti:
Jumalan Sana on Jumalan Sanaa vaikka muistutus tulisi taholta joka ei sinua miellytä. Jumala laittoi aasin puhumaan Bileamille; tuntuikohan Bileamista siltä että on hyvin jumalallista puhetta kun aasi puhui?
Mikä sinä olet arvostelemaan toista ihmistä joka neuvoo sinua toimimaan Jumalan mielen mukaisesti? Miksi pidät aina itseäsi parempana kuin muita kun et kuitenkaan ole?Tapanani on tutkia asiat ja ennenkaikkea motiivi.
Sinulla on väärä motiivi,
ja väärä mielenlaatu.
Ps. Älä pidä minua toisia parempana kun en ole, usko jo!
Ainakin minun päätteeltäni yhteydet suomi24 portaalin sivuille ovat
ajoittain kokonaan poikki. Tilanne on jatkunut huoltokatkosta lähtien.
Asiaan voisi suhtautua silläkin tavalla, että nyt on aika harkita
poistumista näiltä turhuuden keskustelutoreilta, joita yhä enemmän
hallitsevat umpparin kaltaiset höpönassut ja monenkarvaiset eksyttäjät.
Muutamat näköjään jaksavat - kumma kyllä - roikkua palstalla pelkän
rienaamisen merkeissä. Onneksi nuo pellet eivät ole kovin vaarallisia:)
Toisille taas palsta tarjoaa foorumin eksyttävien oppien markkinoimiselle.
Uskonsa "hyljänneet ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet" eksyttäjät
ovat palstalla harvinaisia, mutta heidän takiaan täällä tulisi olla niitä,
jotka varoittavat Sanaan juurtumattomia vaeltajia eksyttävistä opeista.- Eroe
Asiat ovat juuri kuten kuvasit.
Esiitän sinulle vetoomuksen;
älä lähden pois vielä.
Katsellaan jonkun aikaa pysyyko palsta tällaisena.
- hirvas
hidas ja ilmoittaa tuon tuostakin, että palvelu on suljettu. Ei toimi niin kuin pitäisi.
- Eroe
Eilen tappelin tämän takkuamisen kanssa, ja yksi tapa on tulla palstalla Googlen kautta.
kun tietää nykytekniikan mahdollisuudet.
Mutta ennen oli hitaampaa.
Miljoonia vuosia ihmiset on vieneet viestinsä jalan.- Eroe
Kohta alkaa olympialaisissa maraton.
Silloin voitos tuotiin viesti juosten.
- sinuun yhteys
# Onko muilla ollut propleemia saada viesti perille? #
Aloituskysymykseesi on yllättävä vastaus: Jumalalla on vaikeus saada viestinsä sinulle perille kun olet niin tavattoman kovakorvainen!
Väistelet ja kiertelet Jumalan yhteydenottoja mutta siten teet vain elämäsi hankalammaksi, sääli!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975928Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381991Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761342
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131267Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41207Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831193