Katsokaa, ihmiset, Suklainen on nyt myös nettikauppana! Aah ihania herkkuja. Noita kun saisi! Vaan pitää vielä odotella. Jouluksi ehkä vois jotain tuolta ostaa, jonkun pienen rasian, isoon ei ole varaa.
Minulla lähestyy herkkuhetket (maanantaina koittaa!) ja mietin pitäiskö käväistä Suklainen-kaupassa. Kun sellainen kuitenkin on lähellä kotiani.
Nettikauppaan pääsee tästä linkistä:
http://www.suklainen.fi/index.php?page=48dfa808ca7dd480567269f4e1f7e73
Suklaisen herkkuja kokeilleet, kertokaa ihmeessä oliko se sen arvoista?
Suklainen-nettikauppa
suklaahirviö
3
1511
Vastaukset
- suklainen muka
Surkea nettikauppa kun pitää tilata 1,5 kiloa kerralla.
- maistanut
Mutta hintapolitiikka on kyllä aika karmea, riippuen vähän tuotteesta luokkaa 100 euroa kilo. Ehkä yksittäisinä kappaleina voisi mennäkin, jos maistaa haluaa, mutta hinta, 50 euron minimitilaus, vaihtoehtojen vähyys sekä maksutapojen määrä ei kyllä ainakaan minulta kovin paljon pisteitä saa.
- 468766666
Näyttää toiminta loppuneen. Ei ihme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503884
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342841Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51849- 1861777
- 311621
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258