Tein tänään jälkkäriä, uunissa lämmitettyä päärynää ja sulatin päälle fazerin sinistä.
Arvatkaapa kaks kertaa tuliko hyvää....?
No, ei hitto että en olisi ikinä uskonut että tuo yhdistelmä maistuisi maalin ohenteelle:))))
Kokeilkaa vaikka:)
päärynä ja suklaa!
7
2588
Vastaukset
- montaa mieltä
valkosuklaafondue-ja siihen voi dipata hedelmiä, keksejä, pullaa...
Mainitsemastasi Sinisestä tuli mieleeni seuraava:
Pehmeä suklaavaahto, 1 levy suklaata, 2 munaa, 2dl kuohukermaa, Sulata paloiteltu suklaa vesihauteessa tai mikrossa, vatkaa kananmunat ja kerma erikseen vaahdoksi, yhdistä kaikki aineet hellästi, jaa suklaavaahto annosmaljoihin ja jäähdytä ne ennen tarjoamista. - Ihmettelijäkö?
Kuinka paljon yleensä päivittäin nautit tuota maalin ohennetta? Suositko jotain erityistä merkkiä (Tikkurilan väritehtaat, Teknos, Sateekaarivärit, vai jokin muu)?
En ole vielä itse tohtinut maistaa ko tuotetta, mutta ei se sitten kovin pahaa voi olla, jos maistuu suklaalla kuorrutetuille päärynöille!- Tomppak
en ole juonut ohennetta mutta vaimo on tota tinneriä kerran vahingossa:)
No, olen entinen automaalari ja hajut on yleensä samanlaisia kun mautkin joten ohenteellehan se silloin maistuu jos haiseekin, kai?:)
- minäolenkännissäjoo1
Että tämmönen viesti piti kirjottaa!
- minäolenkännissäjoo1
Tomppakin viestistä näköjään 3 vuotta tännään! hyvin jännää!
- stone solver
minäolenkännissäjoo1 kirjoitti:
Tomppakin viestistä näköjään 3 vuotta tännään! hyvin jännää!
ja sinä vastasit, vielä jännempää
- hahahaho
Vitu hönöt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476946Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212599Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872015- 1271216
- 301158
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 85975
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99951Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812