Keksin kokeilemalla aivan tajuttoman hyvän smoothieohjeen. Sopii vaikkapa iltapalaksi!
1/2 banaani
1 dl soijamaitoa
2 rkl kaurahiutaleita
n. 1 dl marjoja (mustikoita, vadelmia)
Kaikki ainekset vain tehosekoittimeen ja sekaisin. Lopputulos on ihanan kuohkea ja täyttävä. Mukaan ei tarvitse edes lisätä sokeria tai muuta makeutusta! :)
Älyttömän hyvä ja täyttävä smoothie!
3
3426
Vastaukset
- laihduttelija
kiitos vinkistä!!
maistoin tänään ekaa kertaa soija maitoa ja se oli yllättävän hyvää.. tarvii kokeilla heti huomena kun on päässyt kauppaan:) - Bangit-----------
täälläki päästä myös ohjeesta. vielä en ole kokeillut, kaupat kun jo kiinni mutta huomenna voisi kokeilla välipalana :) ei ainakaan näytä olevan kovinkaan kaloripitoinen niin voisi olla ihan mukavakin juoda aina välillä!
- *BlackMagicWoman*
välttämättä kaurahiutaleitakaan.
Laihduttajana kannattaa huomata, että soijamaidossa on hieman enemmän kaloreita ja paljon enemmän rasvaa kuin rasvattomassa maidossa.
Alprolta löytyy myös vähärasvainen versio, siinäkin 1,2% (tosin ei pahaa maitorasvaa). Lisäksi valitkaa soijamaito jossa lisätty kalsiumia, silloin se vastaa ominaisuuksiltaan "oikeaa" maitoa.
Soijamaito on eri makuinen kuin tavallinen maito. Soijamaito sopii todella loistavasti cappucinomaidoksi, lämmin vaahdotettu soijamaito maistuu jotenkin kermavaahtomaiselta. (Onneksi stadissa monessa kahvilassa saakin jo soijacapun).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183