Mitä se pienessä purkissa oleva chilitahna on mitä on melkeimpä jokaisessa Kiinalaisessa ravintolassa pöydällä mausteena?
Se on niin hyvää että välillä syön sitä puoli purkkia ruuan kanssa ravintolassa ja haluaisin tehdä sitä vaikka itse :D
Chilitahna kysymys
4
2219
Vastaukset 4
- kymmenes
kerta, kun tuota täällä kysytään. Vastaus on niin monimutkainen etten nyt jaksa (reseptit nimittäin vaihtelevat suurestikin paikasta toiseen).
- Kiinankaali
en itse ole tällä palstalla ennen käynytkään. Ymmärrän että tämä on yhtä monimutkaista kuin ydinfysiikka mutta voisitko vaikka laittaa linkin siitä mössöstä :D
- _jussist
Kiinankaali kirjoitti:
en itse ole tällä palstalla ennen käynytkään. Ymmärrän että tämä on yhtä monimutkaista kuin ydinfysiikka mutta voisitko vaikka laittaa linkin siitä mössöstä :D
Ei kai siinä juuri muuta ole, kuin chiliä (vissiin kuivattua) ja öljyä. Joskus suolaa, joskus etikkaa. Itse olen omat mössöni tehnyt (ovat siis aika erityyppisiä kuin nuo) suhteella 10 osaa chiliä (vähän keitettynä) 1 osa suolaa. Loraus etikkaa, loput vettä. Ja hyvää tulee.
Mutta käypäs jostain ostamassa vastaavaa kaupasta, ja katso valmistusaineet. Käy jossain kiinalaisten omistamassa.
- kysynyt
paikan paalla? Miten on niin vaikeata ottaa asioista selvaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128571
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496