Kertokaa minulle kokemuksia fazerin uutuudesta omarista.
Voisiko tämä uusi maku olla kokeilun arvoinen?
Fazerin omar-suklaa
9
1764
Vastaukset
- viilia
Mä en tykänny yhtään, se maistu jotenkin tunkkaselle..
- joku piti, joku ei
Jotenkin vain makean makuista. Joku toinenkin varotti siitä etukäteen.
- Testannut
... ollaan Omar testattu ja pahan kerran petytty. Yhden palan otin ja sekin jo oli liian makeaa. Eli siis mielestäni Omarpalat ei tuonut hyvää Fazerin siniseen mitään muuta kun lisää makeutta ja sitä oli liikaa. Ei maistunut Omarille.
- Omarin koostumusta
Omaria ei tee Omariksi ainoastaan maku, vaan myös sen ainutlaatuinen koostumus suussa, se jotenkin sulaa sellaiseksi ihmeelliseksi rakeeksi suussa, joka on kivan tuntuista.
Omarit on aivan oma lukunsa.
- suklaahirviö
Olen itse maistanut tuota sukulaatia, tarkemmin sanottuna vedin sitä kokonaisen levyllisen. ;)
Minusta suklaa oli hyvää. Omar-palaset siinä tuntuivat kuin pikkuisilta pallosilta ja olivat jotenkin rapeamman, rapsakamman oloisia kuin omarkarkit. Mitään sitkeyttä en niissä havainnut. Kun Omar-murut antoivat makeutta, niin sininen suklaa oli hitusen verran toffeisemman/makeamman oloista kuin normaalisti. Eikä tuo minua haitannut ainakaan. ;)
Silti: jotenkin hiukan "kumma" suklaa tämä. Haluaisin mieluummin nähdä vaikka omaria hyödynnettävän niin, että olisi suklaalevy, jossa olisi löysähkö omarin MAKUINEN täyte. Muutenkin Fazer tekee täytesuklaita aika niukasti, ainakin minusta. Ei noissa 200 gramman levyissä ole yhtään sellaista, jossa olisi mehevä, melkein juokseva täyte. Saisi olla.
Nautin tästä suklaasta kyllä ja tänään muuten sain sitä levyllisen vielä postissakin, äiti laittoi. ;) Varmasti tulee syödyksi. Mutta jotenkin Fazer kyllä osaa tuottaa pettymyksiä näillä "uutuuksilla". Fazerin sinistä sekoitetaan aina johonkin karkkiin ja sitten melskataan, kuinka hieno UUTUUS tässä taas onkaan. Pah. Kunhan vain pelaavat varman päälle, sotkevat suosikkituotetta eli sinistä suklaata suosikkikarkkeihin. Siinä ei paljon voi lyödä kättään p-kaan, kun näin toimii. Mahdollisimman pieni riski firmalle.. kuluttajat, tuo sikalauma, saa sitten syödä sitä mitä eteen kannetaan ja pulinat pois.
Mutta palaan itse aiheeseen: suosittelen kyllä maistamaan tätä suklaata. En tosin usko, että siitä tulee mitään hittituotetta. Suomalaiset tykkäävät enemmän marjaisista ja hedelmäisistä suklaista, tuollainen toffeekarkki ei varmaankaan monia innosta. Minua kylläkin, kohtuudella.
Kouluarvosanalla (4-10) antaisin tälle suklaalle kahdeksikon.- ratkaisu.
Omarin makuinen löydä täyte, kuten oliko joskus aikisemmin sellaisia Hellaksen pieniä levyjä, joissa oli ehkä neljää lajia löydää täytettä: appelsiinia, vadelmaa ja ? Oletko kuullut tai maistanut tai löytyisikö jostain kuva tuosta levystä ja siitä, mitkä sen täytteet olivat.
On mukava valita, syökö ensin mielimakunsa vai jättää sen viimeiseksi. Syökö maun kerrallaan vai sikin sokin. - suklaahirviö
ratkaisu. kirjoitti:
Omarin makuinen löydä täyte, kuten oliko joskus aikisemmin sellaisia Hellaksen pieniä levyjä, joissa oli ehkä neljää lajia löydää täytettä: appelsiinia, vadelmaa ja ? Oletko kuullut tai maistanut tai löytyisikö jostain kuva tuosta levystä ja siitä, mitkä sen täytteet olivat.
On mukava valita, syökö ensin mielimakunsa vai jättää sen viimeiseksi. Syökö maun kerrallaan vai sikin sokin.Arvaas vaan olenko ikävöinyt juuri tuota Hellaksen levyä takaisin kauppoihin!! Vaan turhaan.. Muistan sen kyllä tosi hyvin.
Ihanaa olivat ne täytteen maut ja se kun niitä oli monta erilaista. Voi kunpa tulisi joku tuon ruusulevyn kaltainen takaisin..
- eräs vain
Ihan hyvää, maistuu hieman samalle kuin suklaa-caramel- jäätelö. Se Classicin. Olisin toivonut että niitä Omarin paloja olisi ollut reilummin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575910
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323225- 552779
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252591- 432280
- 232080
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151801