Miksi palsta voi huonosti?

Mr.Kalluppi

Omia ajatuksiani huonovointisuudesta.

- Kukaan ei tiedä enää kuka kukin on.
- Kukaan ei voi enää luottaa keneenkään.
- Melkein kaikki leikkivät roolipelejään.
- Mitään ns. järkevää ei arvosteta.
- Keskustella pitäisi; ei mistään.
- Omana itsenään olevia pilkataan.
- Erilaisuuksia ei sallita.
- e.t.c

Jk. Koukkuselkäisen vanhuksen kuva saapunut galleriaan.

53

2100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä on

      miehen logiikkaa ja se on sairasta, niin mitä muuta voi odottaa?

      • Mr.Kalluppi

        Mihen logiikka on tervettä. Yhtä tervettä kuin naisenkin. Ongelma on siinä, miten asiaa lähestytään.


    • ketäkin

      ketkä ovat omia itsejään?

    • MMies

      Palstahan voi paremmin kuin koskaan.

    • minä kiinnitän kyl ihan eri asioihin huomiota täl palstal.

      Mun mielestä palstal on hyvä olla.

    • WhatsUpDoc

      palstahan on pelkkiä ykkösiä ja nollia eniron servereissä Ruotsissa

      • näi o... :)

        Nykyihmiset hikeentyvät nollista ja ykkösistä ihan suotta, ne on pieniä lukuja


      • WhatsUpDoc
        näi o... :) kirjoitti:

        Nykyihmiset hikeentyvät nollista ja ykkösistä ihan suotta, ne on pieniä lukuja

        ihmiset ottaa sitten stressiä aivan olemattomistakin asioista :)


      • Mr.Kalluppi

        ykkösiä ja nollia?


      • WhatsUpDoc kirjoitti:

        ihmiset ottaa sitten stressiä aivan olemattomistakin asioista :)

        no kyl noin on.


      • WhatsUpDoc
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        ykkösiä ja nollia?

        eikös se dna:kin ole vain matemaattinen malli?

        Mutta vakavasti puhuen, ainahan tämä on ollut tällainen sontaluukku niin kauan kuin muistan? On enirolla asiallisiakin palstoja esim "koti ja rakentaminen" osasto tuota "asuntojen hinnat" -alaosastoo lukuunottamatta...


      • k32w
        relaxed_eyes kirjoitti:

        no kyl noin on.

        Vedä kyrpä päähäs!!


      • k32w kirjoitti:

        Vedä kyrpä päähäs!!

        emmä oo mikää sumi, muuten kyllä heti.


      • HAH HAH HAH
        relaxed_eyes kirjoitti:

        emmä oo mikää sumi, muuten kyllä heti.

        se, jota monet palstan naiset kehuvat fiksuksi. HAH!
        Ootte te niin taukkeja sielläpäin!


      • HAH HAH HAH kirjoitti:

        se, jota monet palstan naiset kehuvat fiksuksi. HAH!
        Ootte te niin taukkeja sielläpäin!

        Sano vaan iha suoraan.


      • ollu Turuust?
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Sano vaan iha suoraan.

        Turinatorin läheltä.


      • Mr.Kalluppi
        WhatsUpDoc kirjoitti:

        eikös se dna:kin ole vain matemaattinen malli?

        Mutta vakavasti puhuen, ainahan tämä on ollut tällainen sontaluukku niin kauan kuin muistan? On enirolla asiallisiakin palstoja esim "koti ja rakentaminen" osasto tuota "asuntojen hinnat" -alaosastoo lukuunottamatta...

        Ketä se sonnanjauhanta palvelee, ketkä siitä hyötyvät. Eiköhän meillä jokaisella liene ihan riittävästi ihan oikeaa asiaakin, niin että niitä voitaisiin yhdessä pohtia.


      • Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Ketä se sonnanjauhanta palvelee, ketkä siitä hyötyvät. Eiköhän meillä jokaisella liene ihan riittävästi ihan oikeaa asiaakin, niin että niitä voitaisiin yhdessä pohtia.

        ku ihan oikiasti me kaikki ei niin jakseta niin pohtimalla pohtia kaikkia asioita.


      • Mr.Kalluppi
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ku ihan oikiasti me kaikki ei niin jakseta niin pohtimalla pohtia kaikkia asioita.

        Pohtimattomuus ei kuitenkaan saa olla vaihtoehto kaiken heittämiseksi sontatunkioksi.


      • Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Pohtimattomuus ei kuitenkaan saa olla vaihtoehto kaiken heittämiseksi sontatunkioksi.

        suodatuksen toimivuudesta.


      • Tuuria :???
        ollu Turuust? kirjoitti:

        Turinatorin läheltä.

        siellähän vaikuttaa se yksi kunnon mies


    • vastaan...

      Eri mieltä ei saisi olla ja vaikka jonkinlainen toisen ajatusmaailman ymmärtäminen olisi tapahtunut kirjoitusten perusteella niin sitä ei saa mainita, paitsi kehumalla tietenkin. Kaikki negatiivinen kritiikki on kiellettyä. Pahinta on se jos ei omaa hyvää verbaalista kykyä; silloin olet tuomittu tyhmäksi ja vähäpätöiseksi palstalaiseksi, jonka kirjoituksia ei viitsitä edes avata ja jonka mielipiteet eivät kiinnosta.

      Toisaalta mielipiteillä täällä ei ole mitään väliä ja jos lopussa ei seiso hymiö niin vittuiluksihan se katsotaan.

      On vain huomiota hakevia ihmisiä, jotka kilpailevat siitä että kuka saa eniten aloituksillaan keskustelua/kinastelua aikaiseksi.

      Terveisin,
      caput.mortuum ;)

    • voisit ottaa mallia feikistäsi.


      "Hän on huumorintajuinen"


      MarttyyriMallari-TTt

      • Mr.Kalluppi

        Minä vain en aina toista itseäni, niin kuin feikkini.

        Jk. En aina jaksa saunoa.


      • rekattu puskista
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Minä vain en aina toista itseäni, niin kuin feikkini.

        Jk. En aina jaksa saunoa.

        Olet huomionkipeä vanha narsisti.


      • tapaus :
        rekattu puskista kirjoitti:

        Olet huomionkipeä vanha narsisti.

        kuin martsa


    • k32v

      niinku kaikki noi muutki jutut:

      - Kukaan ei tiedä enää kuka kukin on.
      aika harva tietää ketä joku toine on. ja mitä välii sil on vaiks tietäis, ku myöskää ei oo silläkää merkityst, et ketää ei tietäis ketä toine olis.

      - Kukaan ei voi enää luottaa keneenkään.
      ai tääl palstal? mikäs ihme luottamustarve tääl olis?

      - Melkein kaikki leikkivät roolipelejään.
      melkein kaikki ei pelais tän mielest.

      - Mitään ns. järkevää ei arvosteta.
      suhteellise subjektiivine juttu. et niinku mikä on ns. järkevää.

      - Keskustella pitäisi; ei mistään.
      ei oo mikää pakko keskustella, jos ei oo mitää asiaa. voi painaa vaiks backspacee tai virtanappii.

      - Omana itsenään olevia pilkataan.
      niit ketä tekis ittestää numeroo, ja siks nostais itteensä massast esiin, ne saa toki enemmä palautetta tekemisistää. typerää tehdä nii ja valittaa seurauksist.

      - Erilaisuuksia ei sallita.
      tää olis eri mieltä.

      - e.t.c
      jne.

      • et kohtuu hyvin ilmaistu ja kippis, otetaas olutta.


    • rusalkaa

      Tänään, kun katsoo aloituksia, on paljon vähemmän puuta-heinää kuin joku aika sitten. Tää 'vaihtelu' pitää vaan sietää. Aina tulee myös uusia nimimerkkei ja joskus vaikuttaa siltä, että jotkuin vanhat vaan vaihtaa nimimerkkiä uuteen.

      Eikä tää kysely ainakaan keskustelun tasoa nosta :)

      • Mr.Kalluppi

        "Eikä tää kysely ainakaan keskustelun tasoa nosta :)"

        Lukijamääriä taas kerran nostaa.


      • rusalkaa
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        "Eikä tää kysely ainakaan keskustelun tasoa nosta :)"

        Lukijamääriä taas kerran nostaa.

        tämmöstä kahlata?

        Mun tämänpäiväisestä kyssästä olis voinut tulla ihan hauskakin keskustelu, jos porukat olis laittaneet sitä mitä kysyttiin... eikä yrittäneet vastata mun esimerkkeihin.

        Noo tää vaan kuvaa palstan tasoa: Ei edes ymmärretä mitä aloituksessa kysytään.


      • Mr.Kalluppi
        rusalkaa kirjoitti:

        tämmöstä kahlata?

        Mun tämänpäiväisestä kyssästä olis voinut tulla ihan hauskakin keskustelu, jos porukat olis laittaneet sitä mitä kysyttiin... eikä yrittäneet vastata mun esimerkkeihin.

        Noo tää vaan kuvaa palstan tasoa: Ei edes ymmärretä mitä aloituksessa kysytään.

        Tutkimattomat ovat kahlaajien tiet.

        Ei liene minun vikani, jos aloitukseesi ei osallistuttu. Muuta taktiikkaa.


      • varmaan
        rusalkaa kirjoitti:

        tämmöstä kahlata?

        Mun tämänpäiväisestä kyssästä olis voinut tulla ihan hauskakin keskustelu, jos porukat olis laittaneet sitä mitä kysyttiin... eikä yrittäneet vastata mun esimerkkeihin.

        Noo tää vaan kuvaa palstan tasoa: Ei edes ymmärretä mitä aloituksessa kysytään.

        ymmärsi mitä kyselylläsi hait, mutta eri asia on se, haluttaako vastata siihen mitä kysytään.

        Kuka viittii alkaa jotain tyhjänpäiväisiä kinaamisen aiheita muistelemaan/keksimään?

        Akkojen hupia tuollaiset kinastelut joutavuuksista. Ei jaksa tyhjästä vängätä.

        Joillakin naisilla muutenkin tuntuu olevan tapana keksiä kinaamisen aiheita, jos muuta puhuttavaa ei ole. Mikä logiikka tässä on? Kaikki puhe on parempaa, kuin ei puhetta lainkaan? Niinkö?

        Kuten jo sanoin, ei jaksa.


      • rusalkaa
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Tutkimattomat ovat kahlaajien tiet.

        Ei liene minun vikani, jos aloitukseesi ei osallistuttu. Muuta taktiikkaa.

        sinun vikasi, jos et vastaa


      • Mr.Kalluppi
        rusalkaa kirjoitti:

        sinun vikasi, jos et vastaa

        Jos minä vastaisin, sehän olisi vain yksi kävijämäärä lisää. Et sillä voi ratkaista suurempaa ongelmaa aloituksiesi suhteen. Muuta taktiikkaa.


      • rusalkaa
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Jos minä vastaisin, sehän olisi vain yksi kävijämäärä lisää. Et sillä voi ratkaista suurempaa ongelmaa aloituksiesi suhteen. Muuta taktiikkaa.

        Mikä tää kävijämäärän laskeminen on? Minä kait kyselen siittä, mikä itestä tuntuu huvittavalta tai kiinnostavalta tai tärkeeltä jne.


      • rusalkaa
        varmaan kirjoitti:

        ymmärsi mitä kyselylläsi hait, mutta eri asia on se, haluttaako vastata siihen mitä kysytään.

        Kuka viittii alkaa jotain tyhjänpäiväisiä kinaamisen aiheita muistelemaan/keksimään?

        Akkojen hupia tuollaiset kinastelut joutavuuksista. Ei jaksa tyhjästä vängätä.

        Joillakin naisilla muutenkin tuntuu olevan tapana keksiä kinaamisen aiheita, jos muuta puhuttavaa ei ole. Mikä logiikka tässä on? Kaikki puhe on parempaa, kuin ei puhetta lainkaan? Niinkö?

        Kuten jo sanoin, ei jaksa.

        Ihan sama sitten mitä täälä kirjotetaan, kun on jaksamatonta porukkaa.


      • itelles vaan.
        rusalkaa kirjoitti:

        Ihan sama sitten mitä täälä kirjotetaan, kun on jaksamatonta porukkaa.

        keksi sellaista jutunjuurta, joka vois miestäkin kiinnostaa.


      • rusalkaa
        itelles vaan. kirjoitti:

        keksi sellaista jutunjuurta, joka vois miestäkin kiinnostaa.

        jotain kiinnostavaa itelles.

        *miä meen nukkumaan*


      • se on
        rusalkaa kirjoitti:

        jotain kiinnostavaa itelles.

        *miä meen nukkumaan*

        keksittävä, ku akoista ei ole mihinkään :)

        öitä.


    • FiliaFerusFabulosus

      ei näytä olevan julkinen ja kuvaa en voi nähdä.
      :(

    • luopunut...

      ..siitä käsityksestä, että esimerkiksi tämän palstan tasolle voisi (oikeasti) tehdä jotain. Tunnustus tässä.

      Ne on keskustelusisältöjen vääristelijöitä ja huomionkalastelijoita, jotka tällä palstalla usein loistaa ts. ensimmäisenä pistää silmiin. Mulle ainakin.

      Järkevä keskustelu ei juuri ole mahdollista. Jotkut varmaan korvaa reaalitodellisuutensa puutteita kaikenmoisella palstapatsastelulla, missä ei ole mitään mieltä tai jotain... En osaa sanoa. En pysty kunnioittamaan sellaisia, en pidä sellaisista, eikä sellaisten kanssa ole (oikeasti!) edes mahdollista käydä järkevällä tavalla keskustelua ylipäätään. Ei kannata yrittää, ei ainakaan liikaa.

      Feikkaaminen tms. häiriköinti ja muu paskailu sais toki vähentyä. En kuitenkaan usko siihen (että vähentyisi). Niin kauan, kuin jotkut on virtuaaliin kuin paskapökäleet viemäriverkostoon jämähtäneitä, älyttömyys jatkuu. En edellä mainitulla viittaa toki ainoastaan tähän palstaan, vaan ylipäätään keskenkasvuisiin, jotka saastaa ja pilaa olemassaolollaan ja asenteellisuudellaan (inhimillisen) ympäristön kuin ympäristön. Aina on olemassa kontrolloinnin ja hallinnan tarpeesta sairaalloisesti kärsiviä ihmisiä...Joku nettikin on niille varmaan ideaalinen ympäristö usein: Voi istua tasaperseellään ja kasata/kerätä itselleen mahdollisimman paljon huomiota ja sikailla vähällä vaivalla ja vielä ilman sanktioita, joita reaalissa heti tulisi aktiivikyykyttäjille...

      V*tuttaahan se toki, jos mikä tahansa sellainen ympäristö pilataan ja saastataan, jossa ihmisillä muuten olisi mahdollisuus sellaiseenkin aitoon vuorovaikutukseen, mitä ei samalla tavalla välttämättä muualla olisi. Mut minkäs teet. Paskan haileehan toi varmasti niille, joilla ajatukset liikkuu omassa navassa.

      Suorasukaista ilmaisua. *olkoot.*

      • FiliaFerusFabulosus

        asian ytimeen. Sattuvasti sanottu. ;)


      • näit o... :)

        narsisti on narsisti vaikka voissa paistais


    • apuri#

      Ei palsta voi huonosti, vaan eräät pitkäaikaiset palstalaiset jotka eivät voi suvaita uusien mielenkiintoisten nikkien tuloa palstalle!

      Ns. kilpailuvietti niistä omista "vakikirjoittajista" on saatava pysymään vaikka sitten toista mollaamalla, lue "kirjoitan lähellä olevaa nikkiäsi" ja tällä tavalla uskoo "ns. turinatiimin pysyvän omassa piirissä"

      Tätä metodia käyttää niin miehet kuin naisetkin, ja uskovat että se toimii.

      "hyvin läpinäkyvää"

      ps. laitahan uudelleen se gallerias näkyviin

      • logiikka :

        vaan immun paskominen matolle


      • apuri#
        logiikka : kirjoitti:

        vaan immun paskominen matolle

        ????????????


      • Mr.Kalluppi

        Kauan palstalla olleet ovat luoneet keskenään sosiaalisen riippuvuussuhteen. Suhteen, joka ei kestä uusia tulokkaita. Uudet tulokkaat ovat vaarana sisäänpäin lämpiävälle yhteisölle. Oma turinatiimi on niin tuttu ja turvallinenkin.

        "ps. laitahan uudelleen se gallerias näkyviin"

        Minkä tähden?


      • apuri#
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Kauan palstalla olleet ovat luoneet keskenään sosiaalisen riippuvuussuhteen. Suhteen, joka ei kestä uusia tulokkaita. Uudet tulokkaat ovat vaarana sisäänpäin lämpiävälle yhteisölle. Oma turinatiimi on niin tuttu ja turvallinenkin.

        "ps. laitahan uudelleen se gallerias näkyviin"

        Minkä tähden?

        ymmärsit, mitä mieltä itse olen tästä "palstasekametelisopasta" :P

        ps. siks ku halluun nähä.

        alamaisesi;)


      • Mr.Kalluppi
        apuri# kirjoitti:

        ymmärsit, mitä mieltä itse olen tästä "palstasekametelisopasta" :P

        ps. siks ku halluun nähä.

        alamaisesi;)

        Toiveesi toteutukoon;)


      • apúri#
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Toiveesi toteutukoon;)

        Näin myö aattelinkin;) rohkea olet ja komia;)

        nyt mie meen nukkumaan;)

        ps. ota sitt vastaan kaik mitä tulloo "ulkopuolelta"


      • Mr.Kalluppi
        apúri# kirjoitti:

        Näin myö aattelinkin;) rohkea olet ja komia;)

        nyt mie meen nukkumaan;)

        ps. ota sitt vastaan kaik mitä tulloo "ulkopuolelta"

        Tuosta komeudesta pari sanontaa.
        "Kauneus (lue komeuskin) on katsojan silmissä.

        Venäläinen sanalasku: Kuka tykkää papista, kuka papin vaimosta, kuka papin tyttärestä.

        Nukkumaan, tähän aikaan päivästä. No jos nukkuttaa, niin mentävähän se on. Kauniita unia sitten.


      • immu :
        apuri# kirjoitti:

        ????????????

        on lartsun koira, viaton luontoelukka


    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe