Sairas facebook-sukupolvi

Jordanho

Ihan sairasta touhua tää nykypäivänä että sitä avataan oma tili jollekin Facebook sivustolle ja sitte ku 300 kaverin raja menee rikki niin ollaan polleita että oonpas mä pidetty ja pistetään bileet pystyyn..

Samalla todellisten ystävien määrä vähenee jatkuvasti (facebook kavereita ei voi tällaisiksi laskea) ku ihmiset vaan lihoo ja istuu tietokoneensa ääressä mäkkiruokaa mässyttäen.

Tervetuloa amerikkalainen elämäntapa tänne suomeenkin! Tulee varmaan tuottamaan meikäläiselle vaikeuksia löytää alle sata kilonen naikkonen elämänkumppaniksi jos tätä menoa jatketaan!

11

4507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valopilkku

      olla naimisissa facebookissa niin ei kilot haittaa

      • niinpä-niin-pä

        joo-o..ja sitten vauva-applicationia hommaamaan.


      • Johnny Wanker
        niinpä-niin-pä kirjoitti:

        joo-o..ja sitten vauva-applicationia hommaamaan.

        Voihan johonkin netin koppiin tehdä virtuaalivauvan. Halvemmaksi tulee kuin ruokot.


    • kummastus

      Itsehän olen tätä facebook kansaa. Asun kaukana kaikista lapsuuden ja nuoruuden ystävistäni, sukulaisistani ja perheestäni. Opiskelijana ei ole varaa koko ajan matkustella ja soittaa kaikkia läpi että "hei hei mitä kuuluu?" joten facebookin kautta on mukava yllättyä iloisesti kun löytää taas vanhat ystävät. Itse taidat olla harmillisen yksinäinen kun noin paljon hapottaa toisten ystävyyssuhteet. Kyllä suomi on jenkkiytymässä, ehdottomasti.. mutta mielestäni emme ole viellä noin pitkällä.

      • Väkivalta(-)

        En minäkään usko että Facebook jättää nuoret kotiin seurustelemaan päinvastoin. Mutta väkivallan ihannoinnin vaikutuksen esim. tietokonepeleissä näkee jokainen.


    • Jokelamaniac

      Jaa et facebook pilaa, mutta suomi24 jalostaa?

      Näkisin itse näin, että nettisysteemit voivat edesauttaa syrjäytymistä. Ne jotka tulevat sosiaalisesti hyvin toimeen, nauttivat toki todellisten tuttaviensa reaaliaikaisesta läsnäolosta. Sen sijaan syrjäytyneille facebookit ja muut voivat muodostua eräänlaiseksi pakopaikaksi.

      Toisaalta - jos taas olet vaikka koulukiusattu, voi nettikontakti kollegaan olla sekin parempi kuin ei kontaktia ollenkaan.

      • revittämistä

        En ymmärrä sitä vimmaa, jolla pitää jättää kaikenlaisia sekoboltsisia jälkiä bittieetteriin. Siis että revitetään henk. koht. jutut maailmalle vaikka välillä feikatenkin. Onko kyse pätemisen tarpeesta? Vai eikö seurauksia osata ajatella sen pidemmälle? Köh köh, sainpas sanotuksi - lähes kai - anonyymisti revitellen. Höhöhöö.


      • dddday is the word!
        revittämistä kirjoitti:

        En ymmärrä sitä vimmaa, jolla pitää jättää kaikenlaisia sekoboltsisia jälkiä bittieetteriin. Siis että revitetään henk. koht. jutut maailmalle vaikka välillä feikatenkin. Onko kyse pätemisen tarpeesta? Vai eikö seurauksia osata ajatella sen pidemmälle? Köh köh, sainpas sanotuksi - lähes kai - anonyymisti revitellen. Höhöhöö.

        Itse en ole facebookissa ainakaan toistaiseksi. Taidan jättää menemättäkin.

        Minulla on tapana tehdä hätäisiä johtopäätöksiä ja lipsauttaa totuuksia itsestäni ja muista vähän turhan helposti. Entä jos kirjoittaisin ne nettiin? Luultavasti näin kävisi. Siispä suojelen itse itseäni huonolta tulevaisuudelta ja juoruämmän maineelta. EI facebookille!

        Kaiken lisäksi ihmisiä tuntuu ihan hemmetisti kiinnostavan, miksi et ole facebookissa. Vissiin ainoa keino erottautua joukosta, harmaasta massasta? En ole koskaan ollut harmaata massaa enkä pelännyt erottua joukosta, joten en tarvitse mitään facebookkeja.

        Varmasti tuonkin suosio tulee laskemaan ajan oloon. Näettepä vielä senkin kun sinne ei kuulu enää yhtään ihmistä. Muoti-ilmiöt menevät ja tulevat, eikun siis toisinpäin.


    • Pena K

      Voi toivottavasti tämä Facebook-villitys pian laantuu. Sosiaalinen media...lähentää....ja paskat. Näin kuollutta ei meidänkään parisuhteessa oo vielä ollutkaan. Tarkoitan, että ei riitaa ole, muttakun rouva päivystää kaiket päivät näitä "ketään ei kiinnosta" -viestejä ja loppuaika pelataan farmvilleä ja niitä muita lastenpelejä.
      Turhauttaa, kun yhteinen aika jää työpäivän ja lastenhoidon jälkeen aivan liian vähäiselle ja sekin aika käytetään mieluiten naamakirjan päivystykseen...Hankkikaa elämä ja erotkaa facebookista.

      • sohvaperuna23

        Jordanho:"Tulee varmaan tuottamaan meikäläiselle vaikeuksia löytää alle sata kilonen naikkonen elämänkumppaniksi jos tätä menoa jatketaan! "

        Pena K.: "rouva päivystää kaiket päivät näitä "ketään ei kiinnosta" -viestejä ja loppuaika pelataan farmvilleä ja niitä muita lastenpelejä. Turhauttaa, kun yhteinen aika jää työpäivän ja lastenhoidon jälkeen aivan liian vähäiselle ja sekin aika käytetään mieluiten naamakirjan päivystykseen..."

        Näitä lukiessa herää kysymys, miksi suomalainen mies valittaa, kun naiset viettävät aikaansa FB:ssa. Voisiko syy kuitenkin olla miehessä itsessään? Tässä neljä syytä, miksi FB on parempi kuin keskiverto suomalaismies, joka löhöää sohvalla ja murtahtelee yksitavuisia äänteitä:

        1. FB:ssa joku minulle merkityksellinen ihminen osoittaa tykkäävänsä siitä, mitä tällä hetkellä teen.
        2. FB:ssa jollain minulle merkityksellä ihmisellä on aina jotain mielenkiintoista kerrottavaa/juoruttavaa.
        3. FB:ssa minua kuunnellaan ja tuetaan. Voin kertoa tekemisistäni, aikomuksistani, haaveistani ja joku minulle merkityksellinen ihminen antaa minulle niistä palautetta.
        4. FB:ssa minulle merkitykselliset ihmiset eivät välitä, vaikka olisinkin yli 100-kiloinen mcdonaldsoitu syöttöpossu.


      • wolf990
        sohvaperuna23 kirjoitti:

        Jordanho:"Tulee varmaan tuottamaan meikäläiselle vaikeuksia löytää alle sata kilonen naikkonen elämänkumppaniksi jos tätä menoa jatketaan! "

        Pena K.: "rouva päivystää kaiket päivät näitä "ketään ei kiinnosta" -viestejä ja loppuaika pelataan farmvilleä ja niitä muita lastenpelejä. Turhauttaa, kun yhteinen aika jää työpäivän ja lastenhoidon jälkeen aivan liian vähäiselle ja sekin aika käytetään mieluiten naamakirjan päivystykseen..."

        Näitä lukiessa herää kysymys, miksi suomalainen mies valittaa, kun naiset viettävät aikaansa FB:ssa. Voisiko syy kuitenkin olla miehessä itsessään? Tässä neljä syytä, miksi FB on parempi kuin keskiverto suomalaismies, joka löhöää sohvalla ja murtahtelee yksitavuisia äänteitä:

        1. FB:ssa joku minulle merkityksellinen ihminen osoittaa tykkäävänsä siitä, mitä tällä hetkellä teen.
        2. FB:ssa jollain minulle merkityksellä ihmisellä on aina jotain mielenkiintoista kerrottavaa/juoruttavaa.
        3. FB:ssa minua kuunnellaan ja tuetaan. Voin kertoa tekemisistäni, aikomuksistani, haaveistani ja joku minulle merkityksellinen ihminen antaa minulle niistä palautetta.
        4. FB:ssa minulle merkitykselliset ihmiset eivät välitä, vaikka olisinkin yli 100-kiloinen mcdonaldsoitu syöttöpossu.

        Miksi tälläinen keskutelu on täällä edes pystyssä? menkää ruikuttamaan facebook of sexiin. fucking åmåls


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe