olen jonkun sortin neurootikko ja säikyn melkeinpä kaikesta. Nyt tuli katsottua sellainen kuva, jossa on jokin Gödelian shock input.
Jos kuvaa katsoo, niin menee kuulemman nuppi tilttiin parin päivän päästä.
Onko tämä ihan huuhaata vai onko siinä perää?!?!
Alla olevassa linkissä on se kuva. Itse en ainakaan uskalla katsoa sitä enää. Ihan paniikissa oon...
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=47190&c=5
voivatko aivot sammua??
5
1537
Vastaukset
- tilt tilt
Hieno kuva, terävä, spykedeelisen älykkään kauniin mielenkiintoinen ja monisäikeinen, -uloitteinenkin.
Jos kone tilttaa niin se on vähän eri juttu kuin jos aivot tilttaa, pää menee sekaisin, aivokemia. Tai jos perhe hajoo, maailma räjähtää, Suomi tai talonmies saa raivarin, tai mitä lie. - Hoopu
Kylläpä sua on hoopotettu. Toi kuva ei oo mikään eikä siinä ole mitään miksi pitäis pelätä!
Muuten ihan typerä kuvakin joku kuvankäsittelyohjelmalla viritelty vedos, taiteellisesti se on ainakin ihan päin ahteria, sommisttelu pielessä ja värit jök. - Omark
Aika ällö se oli. Rupesi kutittamaan pallean kohdalta, niinkuin joissain ällötystilanteissa. En jäänyt kauaa katsomaan.
Aivot on aika monimutkainen elin, ei niissä varsinaisesti mitään on/off -kytkintä ole (jollei nyt tule totaalinen aivoverenkiertohäiriö ja sitä kautta hapen ja ravinteiden puute). Muistisairauksissakin aivot tuhoutuvat varsin hitaasti.
En oikein usko, että tuolla kuvalla saisi kytkettyä aivoja pois päältä. Eikö se ole kuin mikä tahansa muukin taideteos, ja taide-elämykset herättävät aina vaihtelevia tunteita. Joku teos pysäyttää, joku toinen on merkityksetön. Kuva mikä kuva!
Sinänsähän ihmisen saa tehtyä hulluksi kiduttamalla vaikka tippuvan veden äänellä. Kai se sitten yhtä hyvin onnistuu pakottamalla katsomaan ällöttävää kuvaa. Tuskin kukaan huvikseen sitä päiväkausia tuijottelee. Eiköhän tuo ole nykylegendoja, kuvaan on sisälletty psykologinen ase, pelote. Näin minullakin oli jo ennakkokäsitys ja sain välittömästi palleakutituksen. Reaktio olisi voinut olla toisenlainen, jos olisin katsonut kuvaa taidenäyttelyssä ilman ennakkokäsitystä. No mulla ei tuntunu missään, johtuisko siitä että oli jonkin verran promilleja. Mutta vielä tässä ihan onnellisia ollaan, järki ei ole mennyt. Toista se voi olla parin päivän päästä, toivottavasti nyt ei kumminkaan.
- silmä -kirjoja?
Niitä sellaisia, joissa oli omituisia kuvia ja niitä sai tuijottaa, ja kuvasta tulikin kolmiulotteinen? Terävöitä kuva paperin taakse tai eteen, ja kas, näetkin toisenlaisen todellisuuden.
Sama periaatehan toimii monen muun ongelman ja ratkaisun kanssa. Ei pidä tuijottaa itse ongelmaa, vaan vähän sen ohi. Silloin ratkaisun löytäminen on helpompaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845