onko kukaan syönyt eläviä mustekaloja ?
mustekala
4
1540
Vastaukset
- määsää.
En mutta ostereitahan voi pitää elävänä ravintona koska ne kuuluu nielaista elävinä.
- voi syödä
raakana jos niin haluaa, mutta aika usein niitä syödään (nykyään) gratinoituna. Syy on se, että kaikki eivät ole ottanee rokotusta maksatulehduksen varalta, ja raaoista äyriäisistä sen saa aika helpolla - eroon tosin ei pääse kuin krematoriossa. Ja toinen syy on se, että ne maistuvat paljon paremmilta gratinoituna kuin raakana.
- mustekala ja
voi syödä kirjoitti:
raakana jos niin haluaa, mutta aika usein niitä syödään (nykyään) gratinoituna. Syy on se, että kaikki eivät ole ottanee rokotusta maksatulehduksen varalta, ja raaoista äyriäisistä sen saa aika helpolla - eroon tosin ei pääse kuin krematoriossa. Ja toinen syy on se, että ne maistuvat paljon paremmilta gratinoituna kuin raakana.
päinvastoin.
- salaatissa,
paistettuna täytettynä ja ilman täytettä valkosipulivoissa perunan kanssa. Elävät taitaisivat lähteä käppimään, ennenkuin uppoavat suuhusi. Olin juuri Kroatiassa, ja katselin Konzumin valikoimia mustekalasta, oli monta sorttia. Ne oli pakastimessa ja maksoivat siinä 2-3 Euroa kilo. Siellä tulisi edulliseksi syödä 3 kertaa viikossa mustekalaa, seepiaa jne. Voi jummi, nyt vasta huomasin, että nimität itseäsi kalastajaksi. Minä kun olen hakenut sellaista miestä...Nyt taidat sinä hävitä kuin se mustekala?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136