Pirkan keksi-kinuski-keikaus -jäde!

suklaahirviö

Nyt voin sanoa, että olen löytänyt tähän astisista kokeilemistani kinuskijädeistä parhaimman! K-kaupasta löysin Pirkan (!) keksi-kinuski-keikauksen. Sellainen puolen litran purkki jäätelöä - samaan sarjaan kuului myös mansikkajuustokakku-jäätelö!

Uskomattoman HYVÄÄ! Ja takuu-ehta-aito kinuski - ei mitään toffeeta! Unelmanihanaa, kermaisen täyteläistä vaniljajäätelöä, kaurakeksiä ja kinuskikastiketta! Kinuski on muuten kuin kotona keiteltyä - siitä suuri kiitos Pirkalle.

Täältä löytyy lisää tietoa siitä jäätelösarjasta.
http://www.pirkka.fi/ruoka/pirkka_tuotteet/uutuudet
Tuon sarjan pähkinäyllätys-jäätelö kuulostaa myös ihanalta, mutta en taida uskaltaa maistaa. ;) Nämä herkut ON ihania, mutta kovasti kalliita myös. :(

Silti tiedän sen, että kinuskihulluna tulen ostamaan tuota kinuski-keksi-keikausta uudemman kerran - ja PIAN!

4

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhtia tavaraa

En ole kyseisiä maistanut (kun ei K-kauppaan varta vasten jaksa lähteä), mutta 400g/0,5l jäätelöksi on todella paljon. Harvassa on sellaisetkin, jotka yli 600g per litra, saati sitten 800g. (toisaalta vähän ihmetyttää, kuinka ne noista saaneet saman tilavuuden ja painon omaavia, yleensä eri koostumus aina sen verran vaikuttaa)

• suklaahirviö

Laatujätski on painavaa. Ben&Jerry's on toinen tuollainen, jossa painoa piisaa.

Kyllähän sen koostumuksen kiinteyden (ja turhan ilman puutteen) huomasi jäätelöä kaivertaessa kuppiin. :) Toisin sanoen se ei ollut niin pehmeää kuin "kevyemmät" jäätelöt - mutta ei haitannut, ei tippaakaan! :)

Tuo pakkauskoko on muuten nerokas sekin. Itse vedin ½ paketista yhtenä päivänä ja toisen puolen toisena. En aina oikein pidä siitä, kun on kauhian suuria paketteja.. jäävät sitten pakastimen pohjalle lojumaan.. Tuo 0,5 litraa oli just passeli tälle hirviöiselle. ;)

• kokeilla
        suklaahirviö kirjoitti:

Laatujätski on painavaa. Ben&Jerry's on toinen tuollainen, jossa painoa piisaa.

Kyllähän sen koostumuksen kiinteyden (ja turhan ilman puutteen) huomasi jäätelöä kaivertaessa kuppiin. :) Toisin sanoen se ei ollut niin pehmeää kuin "kevyemmät" jäätelöt - mutta ei haitannut, ei tippaakaan! :)

Tuo pakkauskoko on muuten nerokas sekin. Itse vedin ½ paketista yhtenä päivänä ja toisen puolen toisena. En aina oikein pidä siitä, kun on kauhian suuria paketteja.. jäävät sitten pakastimen pohjalle lojumaan.. Tuo 0,5 litraa oli just passeli tälle hirviöiselle. ;)

Ihan ok oli muuten, mutta itse jäätelö ei ollut kauhean kummoista. Olen syönyt parempaakin vaniljajätskiä. Mutta kinuski ja keksi oli kyllä hyvää. Täytyy kokeilla muitakin makuja. Kokemuksia?

• jädehirmu

Parasta jäätelöä tuo keksi-kinuski-keikaus!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      7031
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      63
      2686
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2178
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      65
      1330
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      356
      1289
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1254
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      18
      1166
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1000
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      980
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      978
    Aihe