Pirkan keksi-kinuski-keikaus -jäde!

suklaahirviö

Nyt voin sanoa, että olen löytänyt tähän astisista kokeilemistani kinuskijädeistä parhaimman! K-kaupasta löysin Pirkan (!) keksi-kinuski-keikauksen. Sellainen puolen litran purkki jäätelöä - samaan sarjaan kuului myös mansikkajuustokakku-jäätelö!

Uskomattoman HYVÄÄ! Ja takuu-ehta-aito kinuski - ei mitään toffeeta! Unelmanihanaa, kermaisen täyteläistä vaniljajäätelöä, kaurakeksiä ja kinuskikastiketta! Kinuski on muuten kuin kotona keiteltyä - siitä suuri kiitos Pirkalle.

Täältä löytyy lisää tietoa siitä jäätelösarjasta.
http://www.pirkka.fi/ruoka/pirkka_tuotteet/uutuudet
Tuon sarjan pähkinäyllätys-jäätelö kuulostaa myös ihanalta, mutta en taida uskaltaa maistaa. ;) Nämä herkut ON ihania, mutta kovasti kalliita myös. :(

Silti tiedän sen, että kinuskihulluna tulen ostamaan tuota kinuski-keksi-keikausta uudemman kerran - ja PIAN!

4

1329

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhtia tavaraa

En ole kyseisiä maistanut (kun ei K-kauppaan varta vasten jaksa lähteä), mutta 400g/0,5l jäätelöksi on todella paljon. Harvassa on sellaisetkin, jotka yli 600g per litra, saati sitten 800g. (toisaalta vähän ihmetyttää, kuinka ne noista saaneet saman tilavuuden ja painon omaavia, yleensä eri koostumus aina sen verran vaikuttaa)

• suklaahirviö

Laatujätski on painavaa. Ben&Jerry's on toinen tuollainen, jossa painoa piisaa.

Kyllähän sen koostumuksen kiinteyden (ja turhan ilman puutteen) huomasi jäätelöä kaivertaessa kuppiin. :) Toisin sanoen se ei ollut niin pehmeää kuin "kevyemmät" jäätelöt - mutta ei haitannut, ei tippaakaan! :)

Tuo pakkauskoko on muuten nerokas sekin. Itse vedin ½ paketista yhtenä päivänä ja toisen puolen toisena. En aina oikein pidä siitä, kun on kauhian suuria paketteja.. jäävät sitten pakastimen pohjalle lojumaan.. Tuo 0,5 litraa oli just passeli tälle hirviöiselle. ;)

• kokeilla
        suklaahirviö kirjoitti:

Laatujätski on painavaa. Ben&Jerry's on toinen tuollainen, jossa painoa piisaa.

Kyllähän sen koostumuksen kiinteyden (ja turhan ilman puutteen) huomasi jäätelöä kaivertaessa kuppiin. :) Toisin sanoen se ei ollut niin pehmeää kuin "kevyemmät" jäätelöt - mutta ei haitannut, ei tippaakaan! :)

Tuo pakkauskoko on muuten nerokas sekin. Itse vedin ½ paketista yhtenä päivänä ja toisen puolen toisena. En aina oikein pidä siitä, kun on kauhian suuria paketteja.. jäävät sitten pakastimen pohjalle lojumaan.. Tuo 0,5 litraa oli just passeli tälle hirviöiselle. ;)

Ihan ok oli muuten, mutta itse jäätelö ei ollut kauhean kummoista. Olen syönyt parempaakin vaniljajätskiä. Mutta kinuski ja keksi oli kyllä hyvää. Täytyy kokeilla muitakin makuja. Kokemuksia?

• jädehirmu

Parasta jäätelöä tuo keksi-kinuski-keikaus!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1203
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      814
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      59
      655
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      571
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      540
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      538
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    9. 36
      494
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe