Nyt voin sanoa, että olen löytänyt tähän astisista kokeilemistani kinuskijädeistä parhaimman! K-kaupasta löysin Pirkan (!) keksi-kinuski-keikauksen. Sellainen puolen litran purkki jäätelöä - samaan sarjaan kuului myös mansikkajuustokakku-jäätelö!
Uskomattoman HYVÄÄ! Ja takuu-ehta-aito kinuski - ei mitään toffeeta! Unelmanihanaa, kermaisen täyteläistä vaniljajäätelöä, kaurakeksiä ja kinuskikastiketta! Kinuski on muuten kuin kotona keiteltyä - siitä suuri kiitos Pirkalle.
Täältä löytyy lisää tietoa siitä jäätelösarjasta.
http://www.pirkka.fi/ruoka/pirkka_tuotteet/uutuudet
Tuon sarjan pähkinäyllätys-jäätelö kuulostaa myös ihanalta, mutta en taida uskaltaa maistaa. ;) Nämä herkut ON ihania, mutta kovasti kalliita myös. :(
Silti tiedän sen, että kinuskihulluna tulen ostamaan tuota kinuski-keksi-keikausta uudemman kerran - ja PIAN!
Pirkan keksi-kinuski-keikaus -jäde!
4
1190
Vastaukset
- tuhtia tavaraa
En ole kyseisiä maistanut (kun ei K-kauppaan varta vasten jaksa lähteä), mutta 400g/0,5l jäätelöksi on todella paljon. Harvassa on sellaisetkin, jotka yli 600g per litra, saati sitten 800g. (toisaalta vähän ihmetyttää, kuinka ne noista saaneet saman tilavuuden ja painon omaavia, yleensä eri koostumus aina sen verran vaikuttaa)
- suklaahirviö
Laatujätski on painavaa. Ben&Jerry's on toinen tuollainen, jossa painoa piisaa.
Kyllähän sen koostumuksen kiinteyden (ja turhan ilman puutteen) huomasi jäätelöä kaivertaessa kuppiin. :) Toisin sanoen se ei ollut niin pehmeää kuin "kevyemmät" jäätelöt - mutta ei haitannut, ei tippaakaan! :)
Tuo pakkauskoko on muuten nerokas sekin. Itse vedin ½ paketista yhtenä päivänä ja toisen puolen toisena. En aina oikein pidä siitä, kun on kauhian suuria paketteja.. jäävät sitten pakastimen pohjalle lojumaan.. Tuo 0,5 litraa oli just passeli tälle hirviöiselle. ;) - kokeilla
suklaahirviö kirjoitti:
Laatujätski on painavaa. Ben&Jerry's on toinen tuollainen, jossa painoa piisaa.
Kyllähän sen koostumuksen kiinteyden (ja turhan ilman puutteen) huomasi jäätelöä kaivertaessa kuppiin. :) Toisin sanoen se ei ollut niin pehmeää kuin "kevyemmät" jäätelöt - mutta ei haitannut, ei tippaakaan! :)
Tuo pakkauskoko on muuten nerokas sekin. Itse vedin ½ paketista yhtenä päivänä ja toisen puolen toisena. En aina oikein pidä siitä, kun on kauhian suuria paketteja.. jäävät sitten pakastimen pohjalle lojumaan.. Tuo 0,5 litraa oli just passeli tälle hirviöiselle. ;)Ihan ok oli muuten, mutta itse jäätelö ei ollut kauhean kummoista. Olen syönyt parempaakin vaniljajätskiä. Mutta kinuski ja keksi oli kyllä hyvää. Täytyy kokeilla muitakin makuja. Kokemuksia?
- jädehirmu
Parasta jäätelöä tuo keksi-kinuski-keikaus!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978