Sen verran kiire viikko että rohkaistuin kokeilemaan tuollaista einesateriaa. Joku knor-merkkinen pussi jossa on makarooneja ja jotain jauhoja.
Mutta minusta valmistusohjeesta puuttuu jotain oleellista:
1. Mittaa 5dl vettä kattilaan. Kuumenna vesi kiehumispisteeseen.
2. Anna kieuhua hiljalleen ilman kantta n. 5 min. tai kunnes ruoan koostumus on sopiva. Sekoita pastaa kuumentamisen aikana.
Missä vaiheessa tuo itse pussin sisältö astuu kuvaan? En usko että tuo kiehuva vesi itsestään muuttuu ruuaksi, sellaista tapahtuu vain raamatun saduissa. Eli lätkäistäänkö tuo pussukan sisältö pataan ennen kiehuttelua vai vasta tuossa vaiheitten 1 ja 2 välissä?
Juu, olen hieman noviisi näitten "valmis"ruokien kanssa. Yleensä ostan jotain lihaa mieluiten alennuslapulla, pottuja, makaroonia tai riisiä, pakastevihanneksia ja sellaista, ja keitän kattilassa muhevan padan jota sitten syön viikon. Tai sitten lykkään uunivuokaan makkaraa, pakastevihanneksia ja kermaa jos sille päälle satun. Tai paistan kananmunia ja pekonia jos olen rahoissani. Reseptejä en pahemmin lueksi.
Tämä on nyt sitä paljonpuhuttua uusavuttomuutta.
Knor-pastan valmistus?
Tadzio de Santis
4
864
Vastaukset
- Knor?
Ettei olisi Knorr.
- Tadzio de Santis
Saattoi siinä olla useampikin r perässä, en kiinnittänyt niin paljon huomiota einesmerkin oikeaoppiseen kirjoitusasuun...
- onpa
Tadzio de Santis kirjoitti:
Saattoi siinä olla useampikin r perässä, en kiinnittänyt niin paljon huomiota einesmerkin oikeaoppiseen kirjoitusasuun...
eriskummallinen asenne sinulla...
- veteen
lisäät pussin sisällön. Einespastojakin kannattaa jalostaa, sekaan pakastevihanneksia, kinkkua, mitä nyt kaapista sattuu löytymään ja mikä pussin sisältöön ja omiin mieltymyksiin sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399