Eli mulla on ns. "kitkamallinen" leuanvetotanko kotona, jossa ruuveja ei varsinaisesti tarvita, koska tanko kiristetään paikalleen ja pysyy karmien välissä tangon päissä olevien kumien avulla, mutta mukana kuitenkin tuli semmoinen ruuvisysteemi ikään kuin varmistukseksi. Mietin, että pysyyköhän tanko varmasti ovenkarmeissa ilman noita ruuveja, kun muovisiin ovenkarmeihin ei oikeen mitään saa pysymään ?
Muoviset ovenkarmet + leuanvetotanko?
Kysyjä'
3
479
Vastaukset
- löydy
puukarmeja. epäilen toimivuutta muovikarmeissa.
- Torsmo
Kyllä se saattaa pysyä, mutta kannattaa ihan varmuuden vuoksi iskeä ne ruuvit sinne, etenkin jos omistat kiertämällä asennettava tanko(pari kertaa oli häntäluu pari päivää hellänä kunnes tajusin laittaa ruuvit). Itselläni kävi tangon kanssa tosin niin, että oven yläpuolelle tuli mukavahkot halkeamat, minkä vuoksi leuanveto tapahtuu nykyään kuntosalilla. :/
- kotipunttari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082