elikkä tässä olis..maitorahkaa vaikka noin 100g ja siihe sekoitettuna banaania.omenaa ja mitä nyt haluaakaan hedelmiä ja sitten mansikka keittoa kevyttä..ai että on hyvää ja vie makean nälän..testatkaa..=)
tässä yksi herkku....kevyttä..
6
2355
Vastaukset
- luumurusinakeitolla
maitorahka valion luumurusinakeitolla on kans todella herkullista ja kevyttä ;)
- boos
Tein itse cottifruttia eli maitorahkaa ja raejuustoa samassa suhteessa, vadelmia (tai muita marjoja/hedelmiä) ja makeutusainetta!
Jälkiruoaksi olen tehnyt myös "sorbettia" eli sekoittanut piimää ja vadelmia (toimii myös muilla marjoilla/hedelmillä/mehukeitoilla) ja laittanut pakkaseen jäätymään!
Kumpikin helppoja ja hyviä vaihtoehtoja varsinkin jos haluaa välttää hiilareita kuten minä!- on ***
maidoton. Eli jos siihen piimää lykkäät, niin on kyllä jotain ihan muuta.
- viedä hetkeksi
makean nälän mutta takaisin se tulee kun syö tuollaisia banaania tai muita sokeria sisältäviä hedelmäherkkuja
- sä joku tyhmä
Ootko sä joku tyhmä vai mikä idea tossa oikein oli?
Banaani tai mikään muukaan hedelmä ei poista sitä rahkan proteiinia ja sitä että se rahka pitää hyvin nälän pois. Etenkin kun rahka on pääasiassa hitaasti imeytyvää proteiinia. Hedelmätkään ei heilauta verensokeria nopeasti, koska hedelmissä on fruktoosia ja se täytyy puolestaan ensin pilkkoa maksassa ennen kuin se voidaan ottaa käyttöön. Kestää siis pitkän tovin ennen kuin kaikki banaanista saatu hiilari on saatu käyttöön.
- huoleton veitikka
vesi valuu jo suusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384734- 1773883
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381846
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?541277Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203