pääsemasta Jumalan valtakuntaan?
""
* Ei ole siis leikin asia astettaa kiusauksia ja lankeemuksia, tai kylvää epäuskoa jumalankielteisyydellä uskovien elämään, tai uskoon haluavien. Jota, ikävä kyllä, muutamat tälläkin palstalla "työkseen" harrastavat, lähes vuorokaudet ympäriinsä!
Kuinka vaarallista on, estää
6
322
Vastaukset
tottahan tuo on. Oon kyllä täysin sinun puolellasi! Niistä riekkujista tällä palstalla ja muuallakin kärsii moni muukin.
- ilosanoman tuojan askelet
Minä en näe jumalankieltäjiä, ateisteja, agnostikkoja ja toisinajattelijoita suurimpana uhkana kenenkään uskoon tulolle ja uskossa pysymiselle.
Suurin uhka ovat samanlaiset ihmiset kuin Jeesuksen aikanakin. Nimittäin nämä:
Luuk.11:
43. Voi teitä, te fariseukset, kun te rakastatte etumaista istuinta
synagoogissa ja tervehdyksiä toreilla!
44. Voi teitä, kun te olette niinkuin merkittömät haudat, joiden
päällitse ihmiset kävelevät niistä tietämättä!"
45. Silloin eräs lainoppineista rupesi puhumaan ja sanoi hänelle:
"Opettaja, kun noin puhut, niin sinä häpäiset myös meitä".
46. Mutta hän sanoi: "Voi teitäkin, te lainoppineet, kun te
sälytätte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä
itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!
52. Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon
avaimen! Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te
olette estäneet."
Pahoin pelkään, että meistä uskovaisista koostuu fariseusten ja kirjanoppineiden kaltainen joukko, jotka armottomuudessamme ja tyhmyydessämme olemme suurin este ihmisten tiellä Jumalan yhteyteen.
Se on todellakin vaarallista.
Evankeliumi on maailman yksinkertaisin asia.
Evankeliumi on ilosanoma Jumalan rakkaudesta, syntien anteeksiantamuksesta Jeesuksen veressä ja iankaikkisesta elämästä Jumalan yhteydessä. Se ei ole toisten syntien syynäämistä ja alituista syyllistämistä milloin mistäkin. Ei syyttelyä ja sormella osoittelua tai Raamatulla lyömistä, vaan ihmisten hyväksymistä sellaisina kuin he ovat. Niin Jeesus teki ja tekee. Hän harrastaa sitä työkseen.
"Mutta Jeesus vastasi heille: "Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja
minä myös teen työtä". (Joh.5:17)
"Kuinka ihanat ovat vuorilla
ilosanoman tuojan askelet!
Hän ilmoittaa rauhan tulon,
tuo suuren ilosanoman."
(Jes. 52:7)
HÄN, JEESUS! - ehdotus
Jos hyppäät kyläsi korkeimman rakennuksen katolta alas niin saat rahaa (omat rahasi omalta säästötililtäsi), tietokoneen (omasi), vaatteita (omasta vaatekaapistasi), ruokaa (omasta jääkaapistasi.
Loistava tarjous, eikös olekin?!- ehdotuksesta?
Se on ainakin harkitsemisen arvoinen, vai mitä?!
- tuohon
ehdotuksesta? kirjoitti:
Se on ainakin harkitsemisen arvoinen, vai mitä?!
- oppia ja opetusta
Voitte luottaa siihen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256