Käytän hyvin vähän levitteitä, mutta olisi hyvä, jos sekin vähä olisi suolatonta. Tavallisessa ruisvehnä -leivässä on paljon suolaa, päälle mieluusti levittäisi suolatonta margariiniä. Virosta löytyy helposti supermarketeista suolattomia levitteitä, meillä ei. Vai onko niitä missään? Voita on suolatonta, mutta en voita käytä mihinkään ruuissani.
Suolatonta margariinia - valmistetaanko ollenkaan?
2
3533
Vastaukset
- voita?
Voi on parasta. Mikään keinotekoinen margariini ei ole kenellekään hyväksi. Luonnollinen rasva on paras rasva. Vai onko erityinen syy siihen mikset käytä voita? Et pidä mausta tms.?
- hyvää rasvaa
Olen ostanut joskus luontaistuotekaupasta kylmäpuristetuista kasvisrasvoista tehtyä margariiniä, jonka seassa ei ole yhtään kemiallisesti kovetettua rasvaa. Se oli muistaakseni aika suolatonta ja kylmänäkin hyvin notkeaa. Maku ei ollut ihan mieto, mutta maistui minun suussani aika hyvältä. Levite taisi olla aika kallista, mutta jos kerran käytät vähän, niin eihän se silloin ole niin paha juttu.
Suolatonta voita maistoin kerran, ja se tuntui ihan kenkärasvalta tai laardilta, kun siinä ei ollut mitään makua. Suola on oleellinen osa voin maussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229