Mitä ruoaksi 1v?jatkuu

jopasnyt

joo siis mulla oikeesti palaa hermot toi pentu on täysi nirso.... taas annoin kaupan lihasosetta söi puol prk.

No raastoin porkkanaa yök, sotki ja ei kelpaa. No haarukalla soseutin banaania taas yök ja kaikki heitti lattialle ja rupes itkemään. Annoin sitten jugurttia yök!!!! mitä helvettiä mä annan kun mikään ei kelpaa, ei siis mikään, kaikki on pahaa!

5

1487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurperheen äiti

      Joo ja parempaa ei ole huvassa ;). Meidän lapset on opetettu ettei ruuasta sanota yäk, joten he ilmaisevat asian " kiitos, ei ole nälkä" " kiitos, mutta en syö kalaa" jne... Ja nirsoilua isossa perheessä piisaa: yksi ei syö puuroa, toinen ei kalaa, kolmas haluaisi vain vaaleeta leipää, neljännelle kelpaa juustoista vain Oltermanni jne jne... Mutta sitkeästi minä lyö ruuan pöytään ja ilmoitan ettei erityiskohtelua ole tarjolla, tämä ei ole hotelli, ei edes ravintola.

      Mutta 1-vuotiaalle tuo ei vielä auta. Lisää kaupan tuttuja ruokia uusien elämysten joukkoon, kuten tuossa aiemmin neuvoin. Koita jos se auttais. Ja onnea pitkään matkaan... ;D

      • ap75

        kiitos viestistä. joo olen mä laittanut kotoruokaa sekaan. Tänään ei kelvannut taas mikään eilen taas söi...tosiaan välistä rasittaa hirveesti koska olen huolissani siitä että alkaisi syömään samoja ruokia ja että osaan sitten oikein antaa...ja oikeita ruokia


    • kyllä

      avuksi osaa olla..mutta pakko oli kirjoittaa, meillä tyttö pian 8kk ja ei myöskään ole ikinä mikää omatekemä uponnu..kaupan täti tekee paljo parempaa.. tuntuu et meidä likast tulee just samanlainen sihtikurkku.. :( surettaa kun haluaisin itse ruoan tehdä!

    • ***

      Raasta sitä porkkanaa joka päivä ja maistata joka päivä. Kyllä se siitä lähtee. Meilläkin maistetaan ja irvistellään ja ruokailu päättyy siihen. En pakota jatkamaan, mutta tarjoan samaa seuraavana päivänä uudelleen. Lapsen täytyy tottua rauhassa uusiin makuihin. Yleensä viimeistään 3. maistelukerralla ruoka alkaa mennä alas.

    • Lisse66

      yksinkertaisesti tarjoan muksupurkkeja ja näyttävät maistuvan erinomaisesti. Uskon, että valmistaja pitää huolen ravintosisällöstä ja eiköhän näitä valvo joku viranomainenkin. Miksi menettää hermonsa moisen asian takia? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe