Minun mielestäni paras on HK:n Kevyt Meetwursti.
Lihaisa
Vähemmän silavaa --> ei jää hampaiden väliin
Maukas mutta ei kuitenkaan liian suolainen
Huhtahyvät Kotimainen meetwursti ei ole mielestäni mistään kotoisin. Lapin Lihan meetwurstikin on aika mitään sanomaton.
Mikä on sinun lemppari?
Olen meetwursti-fani, joten tässä ketjussa voisin saadaa vinkkejä muista hyvistä meetwursteista, joita en ole vielä maistanut.
Paras meetwursti gallup
21
6162
Vastaukset
- syön
vain aitoja italialaisia salameja. Suomalaiset "meetvurstit" ovat aika kamalia.
Myös unkarilainen salami on hyvää. Ja espanjalainen chorizo - silloin kun se ON hyvää...- ikinä!
Paras on ihan tavallinen metwursti tai salami (muuta onko se metwurstia?). Klassikko on paras.
Siis: venäläinen metwisrtsi tietenkin! Se ainoa oikea.
Unohdetaan ihan heti kaiki kevytversiot.
- mun suosikit
Omat suosikit on Kotivaran venäläinen ja Snellmanin braunschweig.
- suosikki on
Kannuswursti ja se on jo aika hyvää.
- juha82
wursti mun mieleen eniten.
- elliivo
Kotivaran kevyt venäläinen tai Lidlin kevyt meetwursti. Mikä Linea vai joku semmonen..
Katson aina että ei ole käytetty hevosen lihaa.- qwqwer21341234
miksei sais olla hevosen lihaa vitun dorka
- jiajöö
Linja metwursti ehdottomasti!
- iloinen mummu
jos kunnon meetvurstista puhutaan niin wigren on se jokin ja hyvänä kakkosena tulee poutun se "lihaisa" metsku makuja on monia meillä kaikilla onneksi erilaisia, päivänjatkoja =),
- Ehdottomasti...
Kotivaran Siluetti!
Se on sopivan ohut. Itseäni inhottaa ne puoli senttiä paksut siivut! - makkara
Snellmanin meetwursti
- Anonyymi
Balkanin makkara on hyvvee.
- Anonyymi
Kotivaran venäläinen metvursti ja kevyt venäläinen metvursti ja joskus käy myön pippurivenäläinen.
- Anonyymi
Eikös oikea meetwursti ole aina hevosen lihasta tehtyä.
- Anonyymi
Hevosta joo. Muinoin oli Mortadella nimistä, liekö enää, vaikka jääneet makkarat vähemmälle enempi kinkkua.
- Anonyymi
Kotivaran venäläinen meetvursti ehdottomasti paras!
- Anonyymi
Kotivaran venäläinen metvursti. Nimestään huolimatta Made in Finland.
- Anonyymi
Joku ei ehkä huomannut otsikkoa "paras meetwursti gallup", siinä ei siis kysytty mikä on paras salami, chorizo, mortadella, balkan tms makkara.
Ja sitten se oma maku, eli minun mielestäni on taas unohtunut, se mikä on omasta mielestä parasta ei välttämättä toiselle maistu.
Itse tykkään kovastikin kyseisetä tuotteesta etenkin Wigrenin perusmetukasta ja Kotivaran venäläisestä. - Anonyymi
Wigrenin lyypekkiläinen
- Anonyymi
Onkin löytynyt ketju vuodelta 2008 jostain pölyttyneestä mapista.Mut vuodea 2023 aikamatkaajana metvursti hyvää riisipiirakan päällä,kunhan eiole kevytversio.
- Anonyymi
Kotivaran venäläinen metvusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227