Onkohan täällä ketään joka osaisi kertoa mikä on helsingin hiljaisin kahvila? Missä saisi olla todellakin rauhassa ei siis liikaa väkeä ympärillä?
Osaako joku sanoa??
Helsingin hiljaisin kahvila?
Mies..
4
6395
Vastaukset
- mies myös
Kokeilepa Forumin takana olevan Amos Anderssonin taidemuseon Cafe Amosta. Pieni ja rauhallinen paikka. Hyvä mesta lukea päivän lehdet
- sallismuseon
kahvila,
hiljainen lounastauon jälkeen,
klo 12.00->- nyt ainakin
saa yleensä olla aika rauhaisasti
- terveet aivot
kahvilat ja juo jotakin kofeiinitonta ja ihanan hyvää ja raikasta tuoremehua.Hedelmämehuja on todellakin paljon.Elimistösi kiittää sinua saadessaan terveellistä juomaa.Sydämesi itkee verta,kun annat sille kofeiinia.Sydämesi läpätys lisääntyy ja työmäärä kasvaa.huh!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749