lakritsaa ja salmiakkia.
Tiedän alkuperäisen mixin.
Se on hyvää mutta on keksitty erimakuisempia noitapillejä jossa salmiakki erilaisempaa.
Yhdessä hieman miedompaa mikä on makuun.
ERittäin hyvää eikö?
noitapilli
6
2153
Vastaukset
- juha82
pilliä jossa salmiakin maku TÄYDELLINEN perfect i love so so much mmmm
suurta nautintoa!!!!!!
kesällä jokkisajoissa oli Karkki-Erkki myymässä aina omia parin metrin lakujaan omassa kojussaan.
Pyörittää sellaista pikkubisnestä.
Lakumies.- Anonyymi
Takuulla tuoreita lakuja
- noita ja pilli
En enää ikinä voi syödä noitapillejä...!
-kun olin raskaana niin keskellä yötä heräsi ihan hirvittävä salmiakin himo. No- mieheni sitten siinä tarmokkaastai lähti hakemaan niitä
kioskista. Söin koko pussin kerralla, sitten
yrkkäsin ihan noin niinkun perusteellisesti kaikki ulos :o))) Sen jälkeen pelkkä näkeminenkin aiheuttaa pahoinvoinnin aallon..
Hyi se suola siinä pinalla, kääk.....- Anonyymi
En ole syönytkään sellaisia noitapilleja, joissa on suolaa päällä piiiitkään aikaan. Nykyisin ovat sokerihuurrettuja ja turhan miedosti maistuu salmiakki.
- Anonyymi
Oliko noidan äänenä.
Marja korhonen- Anonyymi
Taidat olla aika hukassa? Karkeista on kyse. 🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191