MINIGALLUP: Hyvää, kevyttä ja helppoa ruokaa

Greg

Hei kaikki!

Mikä on sinun suosikkisi "pikaruoaksi" kotona ja kuinka sen teet? En puhu mikropitsoista enkä vastaavista, vaan helposta ja nopeasta, mutta terveellisestä ruoasta. Ennen kaikkea olisin kiinnostunut ruoista joissa on paljon proteiinia.

Ystäväni antoi jo tämänlaisen:

Viiliä ja vadelmakeittoa. Rasvaa ei nimeksikään, mutta hyvä määrä proteiinia ja makua.

Greg

8

1021

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • August

paras pikaruoka on mielestäni munakas.
      Tekemiseen ei montaa minuuttia saa kulumaan ja eri täytevaihtoehtoja on lähes rajattomasti.
      Varsinkin lihan kera tukeva ja proteiinipitoinen eväs.

• kukka

Veneperunat broileripyörykät ja paljon sinappia ketsuppia

• Manna

Mun lemppari
      No jos olis valmiita tortillapohjii ja tietty aina jääkaapis pitäs olla jonkinmoinen määrä vihanneksii..siis salaattii, tomaattii, kurkkuu...ainii onx niissä proteiinii? ;D Äh ainakin hyvää ja terveellistä tulee ku kaikki sulloo yhteen :)

• Tii

Meillä pikaruoka on usein savu- tai hiilloskalaa, jota saa ainakin S-marketista aina. Lisäksi salaattia (tomaatti, kurkku, paprika, herkkusienet, mitä sattuu olemaan) ja raejuustoa.

Jos haluamme vielä vahvempaa: pikariisiä (keittoaika noin 5 minuuttia), joka maustetaan yrteillä ja tomaattisoseella tai perunat, jotka leikataan pieniksi ennen keittämistä, jotta siihen ei mene paljon aikaa. Joskus myös pastaa tomaattikastikkeella. Lisäksi ruisleipää, joka on todella terveellistä ja täyttävää.

Pyöreistä ruisleivistä teemme usein lämmintä leipää: päälle keittokinkkua, tomaattia murskana, vähärasvaista juustoraastetta ja uuniin (tai mikroon), kunnes juusto on sulanut.

Iltapalana nautimme usein myös rasvatonta, maustamatonta jogurttia, johon sekoitetaan hedelmäsalaattia (banaani-omena-ananas, mitä milloinkin) ja Fitnes-muroja. Todella ravitsevaa ja täyttävääkin.

• Nalletar

jokin aika sitten esitelty nuudelimunakas on aivan mainiota pikaruokaa! Tosi hyvää ja täyttävää.

• Anonyymi

Raejuustossa on proteiinia ja sitä voi syödä suoraan jääkaapista.

• Anonyymi

Lidlin paistopisteestä pita kebab leipä. Väliin esim Snellmannin kebab suikaleita , salsa kastiketta, jäävuori salaattia, tomaatti, sipuli, pari turkin pippuria, ja valkosipuli salaatti kastiketta.

Tv TimmyH

• Anonyymi

Mulla on tapana käyttä kotikebuissa valmiita salaattisekotuksia. Lihoille sitten gööransin kastiketta ja jotain tulista chilisoosia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1373
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1095
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      839
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe