Voimaloitten tektoniikkaa.

fet1

Tässä taas maasamme ANKARASTI kiellettyä kuvaa. Eli vajaa vuosikymmen siten alas rojahtaneen KPA-varaston miljoonan kilon avoaltainen ydinjätteen katon ulkoinen häthättää korjaamisen teräksinen siniharmaa luura-ankotuki. Kun alueella on kuvaajia kattoa ei tosiaan saa kuvata lainkaan!

http://kuvaton.com/k/Awv.jpg

Sitten kooste Posivan tektoniikasta. Näet miten kaksi hengenvaarallista saumaa ihan Posivankin mukaan risteilee ydinvoimaloitten lomitse. Laitoksien kaikki rakenteet kun on kiilattu peruskallioon ja KAIKKI liikunnat runnovat voimalaa alati! IAEA onkin kieltänyt kaikista ydinvoimaloista tuollaiset jäykät kallioankkuroinnit tuhoisina käyttökielloin!

http://kuvaton.com/k/AwC.jpg

Olen itse nähnyt miten molemmat tektoniikkasaumat on liukuneet 5cm/5vuoden aikana ja räjäyttäneet niin OL-1 laitoksen H-rakennukseen kymmenmetriluokkaiset kädenmentävät halkeamat.

Vääntäneet OL-2 laitoksen genun irti petistään! 15 min erotti ettei ankkuri lentänyt läpi laitosten seinien kun TVO ei välittänyt vuoden tärinässä ajossaan, että syynä oli tektoniliikunto!

Toki mm. OL-1 ja OL-2 laitoksen lattioille numero 1 toi useamman kertaan tuhoisasti 2m merivettä.

OL-1 laitoksen reaktoripöntön 5cm liikevarat jumittivat väliaikaistuennan jo valussa niin, ettei elintärkeitä lämpöliikuntoja ole LANKAAN ja reaktori uhkaa haljeta koska tahansa kun kolmannes terästueista hirtti ikiajaksi.

Samaiset tektoniliikunnot ovat katkoneet ydinvoimaloitten mm. massiiviset Ruotsiin vievät tasavirtakaapeloinit mereen kahdesti jo! Yms.

3

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttusi on

      kirjoitettu kaikkien hyvien palturinkirjoitussääntöjen
      mukaan.
      Palturiin on sekoitettu totta senverran
      mukaan että kokemattomampi saattaa mennä lankaan.

      mm. hyvä esimerkki:
      "Samaiset tektoniliikunnot ovat katkoneet ydinvoimaloitten mm. massiiviset Ruotsiin vievät tasavirtakaapeloinit mereen kahdesti jo! Yms."

      Totta on tässä ainoastaan se, että Ruotsiin
      voimalinjayhteys on tosiaan tasavirralla (jolla
      välteään taajuussynkronointiongelmat.)
      Muu on täyttä potaskaa.

      • bergsman

        Niin kuin edellä jo mainittiin: "paskapuhette" enin osa.
        Ja surullista, että terrorisoit monilla palstoilla, niinkuin täällä "Geologiassa"
        Noilla keksityillä jutuillasi


      • --------------
        bergsman kirjoitti:

        Niin kuin edellä jo mainittiin: "paskapuhette" enin osa.
        Ja surullista, että terrorisoit monilla palstoilla, niinkuin täällä "Geologiassa"
        Noilla keksityillä jutuillasi

        Ei fet1 voi olla muuta kuin ydinvoimateollisuuden palkkaama koira joka jutuillaan mustamaalaa kaikki ydinvoimakritisojat. Herääkin kysymys, paljonko ihmiselle pitää maksaa, että ryhtyy tollaseen narrin hommaan? Paljonko A Lauri ne isot herrat sulle oikein maksaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe