Belgialainen suklaa

Kaktus

Belgialainen suklaa on mielestäni erittäin herkullista.
Lidlissä on ainakin myynnissä Belgialaisia suklaa konvehteja.
Konvehtirasia oli Palace 350g, isoja konvehteja ja todella herkullisia ja edullisia n.3,5 euroa.

Netistä etsin näitä suklaa ja konvehtipuoteja, joissa olisi Belgialaista suklaata.
Noissa suklaapuodeissa on käsintehtyjä konvehteja myynnissä, mutta ne ovat aika kalliita.

9

6366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjolla myös
      • Kaktus

        Hei,
        Kiitoksia tuosta suklaa linkistä.
        Kyllä nuo näyttävät herkullisilta ja tekisi mieli kyllä tuolta suklaata tilatakin, mutta
        hinnat on kyllä vähän kalliita.
        Vaikka noilla suklaakonvehdeilla onkin hintaa, niin voisihan sieltä ainakin yhden kerran tilata kokeeksi, mutta täytyy nyt ensin tutustua tuohon myymälän valikoimaan ja tilata sitten, vaikka se vähän kyllä kirpaisee maksaa suklaasta hunajaa.


      • *laatusuklaan ystävä*
        Kaktus kirjoitti:

        Hei,
        Kiitoksia tuosta suklaa linkistä.
        Kyllä nuo näyttävät herkullisilta ja tekisi mieli kyllä tuolta suklaata tilatakin, mutta
        hinnat on kyllä vähän kalliita.
        Vaikka noilla suklaakonvehdeilla onkin hintaa, niin voisihan sieltä ainakin yhden kerran tilata kokeeksi, mutta täytyy nyt ensin tutustua tuohon myymälän valikoimaan ja tilata sitten, vaikka se vähän kyllä kirpaisee maksaa suklaasta hunajaa.

        Neuhausin suklaata saa ihan kotosuomen stockmannilta, ei siis tarvitse Neuhausilta sitä tilata ja suosittelen sitä todella kokeilemaan!!! Todellla laadukasta. Tosin tämän jälkeen on vaikea palata tavallisten kuolevaisten suklaiden pariin, on ne Neuhausit vaan sen verran ylivertaisia.
        Kokeile niin tiedät miltä oikea suklaa maistuu ;)


      • zahle
        *laatusuklaan ystävä* kirjoitti:

        Neuhausin suklaata saa ihan kotosuomen stockmannilta, ei siis tarvitse Neuhausilta sitä tilata ja suosittelen sitä todella kokeilemaan!!! Todellla laadukasta. Tosin tämän jälkeen on vaikea palata tavallisten kuolevaisten suklaiden pariin, on ne Neuhausit vaan sen verran ylivertaisia.
        Kokeile niin tiedät miltä oikea suklaa maistuu ;)

        Muistakaa että Neuhausin suklaapuoti sijaitsee senaatintorin laidalla
        unioninkatu 32
        www.neuhaus.fi


    • ne..

      Lidlin belgialaiset konvehdit ovat?:) Kun meinasin että voisin niitä jouluksi ostaa. Näyttivät niin herkullisilta. Mietitytti kuitenkin että jos ne ovat niin samanlaisia.

      • suklaahirviö

        Ostin itse Lidlistä sellaisen Palace Belgian Pralines-rasian. Laitoin siitä kuvankin blogiini 25.10.. hehe minä kun aloitin joulusuklaanapostelut hyvissä ajoin..

        http://suklaahirvio.blogspot.com/2008/10/ei-mennyt-neukkula-nurin-vai.html

        Eli tuollainen kohtuuhintainen rasia ainakin on Lidlissä. Ostin, mutta minusta kokemus ei ollut kaksinen. Isoja mollukoita kokonsa puolesta ja ihan näyttäviä - vink, vink, kahvipöytään - mutta jotenkin tavanomainen pläjäys. Ja HALVAN oloinen mitä noiden suklaatien asetteluun tuli.. Jos antaisin kouluarvosanan nelosesta kymppiin, niin kuutosta enempää ei tuosta parhaalla tahdollakaan irtoaisi. Mutta hinta on toki huokea. Se kannustaa kokeilemaan.

        Rasvaisenoloiset täytteet!

        T: suklaahirviö


    • Belgique

      Eikö se ole aika loogista, että käsintehdyt konvehdit ovat arvokkaampia kuin nuo esim. Lidlin ja muiden halpakauppojen myymät massatuotannon halparasiat? Kyllä Belgialaisessakin suklaassa on sitä "halpistuotetta" mitä muissakin maissa (Puola, Bulgaria yms), eli ei kannata ihan sokkona luottaa ainoastaan siihen valmistusmaahan ja kuvitella kaiken olevan laadukasta. Jos aitoa herkkuhetkeä aikoo järjestää, niin suoittelen pysyttelemään irtokonvehdeissa, vaikka sitten ostaisikin vähän vähemmän.

      • suklaahirviö

        En ole maistanut belgialaisia irtokonsuja, pitäis varmaan koettaa jostain löytää. ;) Mutta suomalaiset irtokonvehdit ovat ainakin mulle olleet melkoinen pettymys. Ostin Kultasuklaalta kerran pari irtokonvehtia, eivätkä ne minusta oikeastaan olleet sen hintansa väärttejä. IHAN hyviä tietysti, IHAN maistuvia, mutta sillä hinnalla olisi odottanut enemmän..

        Joskus noista ylellisyyksistä tulee palattua perussuklaan pariin ihan siksi, kun ne harvemmin lunastavat niitä odotuksia.. Mutta voi olla että joku belgialainen superlaadukas suklaati voisi sen tehdä..! Meillä täällä lähimmässä isossa kaupungissa on oikea suklaakauppa, jossa myös näitä keskieurooppalaisia irtokonsuja on myynnissä. Olen harkinnut visiittiä sinne mutta niiden hinnat arveluttaa. Jos tuleekin pettymys!

        T: suklaahirviö

        P.S: Belgialaisessa sukussa on sitä halpatuotantoakin, mutta tietty siinä mielessä ne on kokeilun arvoisia, että maut ovat usein vähän suomalaisesta suosikkisuklaasta poikkeavia.


      • se hyvä puoli
        suklaahirviö kirjoitti:

        En ole maistanut belgialaisia irtokonsuja, pitäis varmaan koettaa jostain löytää. ;) Mutta suomalaiset irtokonvehdit ovat ainakin mulle olleet melkoinen pettymys. Ostin Kultasuklaalta kerran pari irtokonvehtia, eivätkä ne minusta oikeastaan olleet sen hintansa väärttejä. IHAN hyviä tietysti, IHAN maistuvia, mutta sillä hinnalla olisi odottanut enemmän..

        Joskus noista ylellisyyksistä tulee palattua perussuklaan pariin ihan siksi, kun ne harvemmin lunastavat niitä odotuksia.. Mutta voi olla että joku belgialainen superlaadukas suklaati voisi sen tehdä..! Meillä täällä lähimmässä isossa kaupungissa on oikea suklaakauppa, jossa myös näitä keskieurooppalaisia irtokonsuja on myynnissä. Olen harkinnut visiittiä sinne mutta niiden hinnat arveluttaa. Jos tuleekin pettymys!

        T: suklaahirviö

        P.S: Belgialaisessa sukussa on sitä halpatuotantoakin, mutta tietty siinä mielessä ne on kokeilun arvoisia, että maut ovat usein vähän suomalaisesta suosikkisuklaasta poikkeavia.

        Niitähän voi tosiaan ostaa vaikka vain sen yhden ja maistaa, ei pääse kovin isoa tappiota tulemaan, jos ei vaikka mielestään olekaan sitten hintansa väärti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe