Julmustia mistä?

Tänä vuonna

Onko kellään omaa näköhavaintoa ruotsalaisesta Julmust-juomasta tänä joulukautena pääkaupunkiseudulla?

Äsken sitä ei ollut edes Vantaan Ikealla, vaikka vielä vuosi sitten sai. Joskus on näkynyt isoimmissa marketeissa, mutta ei enää.

Auttakee!

8

5339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä*

Löysinkin itse Helleforsin Julmust-juomaa eilen Stockmannilla. Kokeilkaa!

• sitä myös

Citymarketista...

Oli vain niin juonikkaassa paikassa eli mehuhyllystössä eikä virvoitusjuomahyllystössä, ettei ymmärtänyt ensin sieltä etsiä.

• Anna75
        sitä myös kirjoitti:

Citymarketista...

Oli vain niin juonikkaassa paikassa eli mehuhyllystössä eikä virvoitusjuomahyllystössä, ettei ymmärtänyt ensin sieltä etsiä.

Suomessa "julmust" myydään nimellä Juhlajuoma. Ja sitä tosiaan löytyy lähes kaikista suuremmista kaupoista, esim Prisma tms...

Tänä vuonna Stockmos maistui hajuvedelle, ja Hellefors voitti makukisan meikäläisen mielestä. Harmittaa, ettei ainakaan Pirkanmaalta ole löytynyt esim. Spendrupsin tai Apotekarnes mustia... Suomessa joutuu tyytymään B-laatuihin :)

Julmust is a MUST!!
        Sopii hyvin myös kinkun kanssa.

• TeriB

Hellensiä löytyy vähän joka paikasta, mutta maistuu aspartaamilta? Sen asemesta aitoa Stockmosin Julmustia ei tänä vuonna tilauksesta huolimatta tullutkaan Kontumarkettiin, Helsinkiin. Espoosta en ole vielä löytänyt koskaan - Nikkilästä kylläkin ja kerran Jumbosta Vantaalta. Laitoin Lars Ekroosille kyselyn, ettei tarvitse joka kauppaan soitella. Markkinointi voisi olla parempikin. Odotellaan............Joulumieltä

• Apotekarnes rules!

Itse ostan aina ison satsin Apotekarnes Julmustia tai Påskmustia, kun käyn Ruotsissa siskon luona vähintään kerran vuodessa. Nyt tulee tännä jouluksi, mutta ei ikävä kyllä uskalla ottaa pulloa mukaan matkatavaroihin, ettei pamahda yläilmoissa.

Ikävä kyllä en ole löytänyt tuota Suomesta, mutta täytyy pitää silmät auki ja esittää toive paikalliseen ruokakauppaan.

• dfijad

Ikeasta Tampereelta löytyy, tosin sivusta todella huomaamattomasta paikasta JÄÄKAAPISTA 0,5 litran pullo. Aika hinnakaskin tosin.

• Anonyymi

Mistä LIGHT versiota?

• Anonyymi

Parempaa kaupan kotikalja on. Voihan itsekin sekoittaa kotikaljaa ja cokista jos tuo hiivamehu sattuu olemaan loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5983
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      307
      4981
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      44
      2569
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      72
      1756
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1634
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1491
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1363
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      116
      1347
    Aihe