Onko kellään omaa näköhavaintoa ruotsalaisesta Julmust-juomasta tänä joulukautena pääkaupunkiseudulla?
Äsken sitä ei ollut edes Vantaan Ikealla, vaikka vielä vuosi sitten sai. Joskus on näkynyt isoimmissa marketeissa, mutta ei enää.
Auttakee!
Julmustia mistä?
8
5419
Vastaukset
- Kysyjä*
Löysinkin itse Helleforsin Julmust-juomaa eilen Stockmannilla. Kokeilkaa!
- sitä myös
Citymarketista...
Oli vain niin juonikkaassa paikassa eli mehuhyllystössä eikä virvoitusjuomahyllystössä, ettei ymmärtänyt ensin sieltä etsiä. - Anna75
sitä myös kirjoitti:
Citymarketista...
Oli vain niin juonikkaassa paikassa eli mehuhyllystössä eikä virvoitusjuomahyllystössä, ettei ymmärtänyt ensin sieltä etsiä.Suomessa "julmust" myydään nimellä Juhlajuoma. Ja sitä tosiaan löytyy lähes kaikista suuremmista kaupoista, esim Prisma tms...
Tänä vuonna Stockmos maistui hajuvedelle, ja Hellefors voitti makukisan meikäläisen mielestä. Harmittaa, ettei ainakaan Pirkanmaalta ole löytynyt esim. Spendrupsin tai Apotekarnes mustia... Suomessa joutuu tyytymään B-laatuihin :)
Julmust is a MUST!!
Sopii hyvin myös kinkun kanssa.
- TeriB
Hellensiä löytyy vähän joka paikasta, mutta maistuu aspartaamilta? Sen asemesta aitoa Stockmosin Julmustia ei tänä vuonna tilauksesta huolimatta tullutkaan Kontumarkettiin, Helsinkiin. Espoosta en ole vielä löytänyt koskaan - Nikkilästä kylläkin ja kerran Jumbosta Vantaalta. Laitoin Lars Ekroosille kyselyn, ettei tarvitse joka kauppaan soitella. Markkinointi voisi olla parempikin. Odotellaan............Joulumieltä
- Apotekarnes rules!
Itse ostan aina ison satsin Apotekarnes Julmustia tai Påskmustia, kun käyn Ruotsissa siskon luona vähintään kerran vuodessa. Nyt tulee tännä jouluksi, mutta ei ikävä kyllä uskalla ottaa pulloa mukaan matkatavaroihin, ettei pamahda yläilmoissa.
Ikävä kyllä en ole löytänyt tuota Suomesta, mutta täytyy pitää silmät auki ja esittää toive paikalliseen ruokakauppaan. - dfijad
Ikeasta Tampereelta löytyy, tosin sivusta todella huomaamattomasta paikasta JÄÄKAAPISTA 0,5 litran pullo. Aika hinnakaskin tosin.
- Anonyymi
Mistä LIGHT versiota?
- Anonyymi
Parempaa kaupan kotikalja on. Voihan itsekin sekoittaa kotikaljaa ja cokista jos tuo hiivamehu sattuu olemaan loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741420Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv46612Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564