Rikkinäiset pallot hyötykäyttöön!

pömppä

Joo eli kertokaapas mitä voisi rakentaa/missä voisi käyttää vanhoja rikki menneitä salibandypalloja. Joita on siis paljon. Ainakin minulla. Ja varmaan meillä kaikilla.
Olisi mahtavaa, jos niille keksisi jotain käyttöäkin, niin eivät kaatopaikatkaan täytyisi niin nopeasti.
Eli juttuja vähän niinkuin "niksi-pirkka" tyyliin :)

6

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oslo

Olen nähnyt auton vetokoukussa (?) salibandypallon, mm-kisoissa oli neiti, jolla oli semmonen kaulanauha salibandypalloista.. Mutta voithan olla vielä nokkelampi ja laittaa niitä vaikka kattoon roikkumaan narusta :D

• SpiidiGonzales

Pujoittele reikien läpi pieni kuusentuikkusarja. Lamppu aina pallon sisälle. Ripusta pihakuuseen naapurien ihailtavaksi.

Varmasti mahtavannäköinen. :)

• P*p**

sen kun pistää puoliks ja laittaa siihen avainlenksun ni siitä saa hyvän avaimenperän (jos on paljon avaimia,se on ekstra kätsy!). tai mulla on kaverilta saatu pehmolelu nalle ni laitoin sille sen toisen puolen sit niiku kypäräks! :D mielikuvitusta kehii..!

• mice29

jos sult löuytyy niit ni mul olis niil käyttöö muitse o salaisuus ja jos et ite hasluu pitää ja keksii ni meitti ottais ilomielin niin vaikka ensalkuun ni 100kpl rikkinäisii tai niin paljon kun halut antaa =) miltäs kuulostais =) tarvitsen niit

• JH

Moi,

Pari pienempää reikää molempiin puoliskolle ja yhdistä ruuvi-mutterilla niitä sopivalla asteen kallistuksella niin saat kännyköille oma makupaikka...

JH

• Canvas!

Mikä h*lvetin makupaikka? Joku paikka, josta kännykkä saa makua? Miksi haluat kännykkään makua? Onko sinulla tapana nuolla puhelintasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8878
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2358
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe