Joo eli kertokaapas mitä voisi rakentaa/missä voisi käyttää vanhoja rikki menneitä salibandypalloja. Joita on siis paljon. Ainakin minulla. Ja varmaan meillä kaikilla.
Olisi mahtavaa, jos niille keksisi jotain käyttöäkin, niin eivät kaatopaikatkaan täytyisi niin nopeasti.
Eli juttuja vähän niinkuin "niksi-pirkka" tyyliin :)
Rikkinäiset pallot hyötykäyttöön!
6
1027
Vastaukset
- oslo
Olen nähnyt auton vetokoukussa (?) salibandypallon, mm-kisoissa oli neiti, jolla oli semmonen kaulanauha salibandypalloista.. Mutta voithan olla vielä nokkelampi ja laittaa niitä vaikka kattoon roikkumaan narusta :D
- SpiidiGonzales
Pujoittele reikien läpi pieni kuusentuikkusarja. Lamppu aina pallon sisälle. Ripusta pihakuuseen naapurien ihailtavaksi.
Varmasti mahtavannäköinen. :)- P*p**
sen kun pistää puoliks ja laittaa siihen avainlenksun ni siitä saa hyvän avaimenperän (jos on paljon avaimia,se on ekstra kätsy!). tai mulla on kaverilta saatu pehmolelu nalle ni laitoin sille sen toisen puolen sit niiku kypäräks! :D mielikuvitusta kehii..!
- mice29
jos sult löuytyy niit ni mul olis niil käyttöö muitse o salaisuus ja jos et ite hasluu pitää ja keksii ni meitti ottais ilomielin niin vaikka ensalkuun ni 100kpl rikkinäisii tai niin paljon kun halut antaa =) miltäs kuulostais =) tarvitsen niit
- JH
Moi,
Pari pienempää reikää molempiin puoliskolle ja yhdistä ruuvi-mutterilla niitä sopivalla asteen kallistuksella niin saat kännyköille oma makupaikka...
JH- Canvas!
Mikä h*lvetin makupaikka? Joku paikka, josta kännykkä saa makua? Miksi haluat kännykkään makua? Onko sinulla tapana nuolla puhelintasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303797Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83079Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322834Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122582Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322403- 411818
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611185"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821119Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361079Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 771071