Hyväksyykö kehitysoppilas Criss Angelin?

yksikään ei yski

Hänhän tekee aivan yliluonnollisia temppuja, olette kyllä nähneet...Miten hän kykenee rikkomaan luonnonlakeja, kun evoluution mukaan ei ole mitään henkistä, näkymätöntä todellisuutta, kuten Jumalaa, olemassa?

6

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ristinkaataja

LOL! Toi oli viikon parhain.

• Salccari

Juu, aivan varmasti rikkoo luonnonlakeja. : )

• hihiih

Jumalahan käskee tappamaan kaikki noituuden harjoittajat. Siitä vaan taikureita tappamaan. XD

• Kyllä minä ainakin hyväksyn. Ei minulla ole mitään illuusionisteja vastaan.

Hän tosin käyttää illuusioissaan niin typeriä keinoja (kuvamanipulaatio, palkatut näyttelijät yms.) ettei sillä mitään todellista viihdearvoa ole.

• kirjanoppinut

Nuo Gellerin temputkin hämmästyttivät ihmisiä, mutta mitään luonnonlakia niissä ei rikottu. Monta dokumenttia niistä ja niiden teknikastakin on tehty. Miksei siis silmänkääntäjä Criss Angelinkin tempuista?

• Uri Gellerin ja Criss Angelin välillä on ratkaiseva ero.

Geller väitti pystyvänsä vaikuttamaan esineisiin ilman fyysistä kontaktia. Siis pelkän ajatuksen voimalla. Hän väitti omaavansa yliluonnollisia kykyjä. Näin rankka väite herätti tietenkin kriitikkojen mielenkiinnon ja se oli helposti osoitettavissa hölynpölyksi.

Criss Angel sanoo olevansa illuusionisti (ei psykokineetikko) eikä väitä omaavansa mitään yliluonnollisia kykyjä. Hän tekee vain silmänkääntötemppuja, mikä nyt jokaiselle rationaaliseen ajatteluun kykenevälle on itsestäänselvyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      101
      1145
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      860
    3. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      101
      841
    4. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      814
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      688
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      687
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      570
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      53
      569
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      56
      515
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      49
      478
    Aihe