Hyväksyykö kehitysoppilas Criss Angelin?

yksikään ei yski

Hänhän tekee aivan yliluonnollisia temppuja, olette kyllä nähneet...Miten hän kykenee rikkomaan luonnonlakeja, kun evoluution mukaan ei ole mitään henkistä, näkymätöntä todellisuutta, kuten Jumalaa, olemassa?

6

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ristinkaataja

LOL! Toi oli viikon parhain.

• Salccari

Juu, aivan varmasti rikkoo luonnonlakeja. : )

• hihiih

Jumalahan käskee tappamaan kaikki noituuden harjoittajat. Siitä vaan taikureita tappamaan. XD

• Kyllä minä ainakin hyväksyn. Ei minulla ole mitään illuusionisteja vastaan.

Hän tosin käyttää illuusioissaan niin typeriä keinoja (kuvamanipulaatio, palkatut näyttelijät yms.) ettei sillä mitään todellista viihdearvoa ole.

• kirjanoppinut

Nuo Gellerin temputkin hämmästyttivät ihmisiä, mutta mitään luonnonlakia niissä ei rikottu. Monta dokumenttia niistä ja niiden teknikastakin on tehty. Miksei siis silmänkääntäjä Criss Angelinkin tempuista?

• Uri Gellerin ja Criss Angelin välillä on ratkaiseva ero.

Geller väitti pystyvänsä vaikuttamaan esineisiin ilman fyysistä kontaktia. Siis pelkän ajatuksen voimalla. Hän väitti omaavansa yliluonnollisia kykyjä. Näin rankka väite herätti tietenkin kriitikkojen mielenkiinnon ja se oli helposti osoitettavissa hölynpölyksi.

Criss Angel sanoo olevansa illuusionisti (ei psykokineetikko) eikä väitä omaavansa mitään yliluonnollisia kykyjä. Hän tekee vain silmänkääntötemppuja, mikä nyt jokaiselle rationaaliseen ajatteluun kykenevälle on itsestäänselvyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162