granaattiomena
Vastaukset 5
- Koriste...
Muuta käyttöä en keksi!
- karambolan...
eli tähtihedelmän ja granaattiomenan? Granaattiomena on mehukasta ja erittäin hyvänmakuista syötynä sellaisenaan, tai hedelmäsalaatissa. Karambola sen sijaan on usein koristeena käytetty hedelmä eikä maistu miltään. Granaattiomenan ulkonäkö on mielestäni lähinnä ruma.
- tule mieleen...
mutta granaattiomena on erittäin hyvänmakuista sellaisenaan syötynä, varsinkin kun hedelmä on kypsä. Hedelmäsalaattiin sopii myös.
- sellaisenaan
se on raikas hedelmä.
- sen muistan
parhaiten :) Turkista ostin kojusta vastapuristettua granaattiomenan mehua, ihana terveyspommi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2531063Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223832- 98831
- 69706
- 58664
- 100604
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509