Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vihreät Kuulat

JouluHerkku

Niitä pitää olla. Mutta nyt kun on lodju tyhjä ei kyllä voisi kuvitellakkan niitä syövän ennen ensi joulua.

9

3545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoisinko

      aika hintavia siihen nähden, että sisältävät vain mehua, sokeria ja jotain hyytelöimisainetta.
      Huomaahan sen siitäkin, että näitä kuulia voi syödä vaikka kuinka paljon, eikä tunnu missään. Toista on sentään kunnon suklaan kanssa.

    • kulor

      Vihreät kuulat ovat liköörikonvehtien ja Juhlapöydän konvehtien ohella jokajouluinen ikuisuusvitsaus ;) No ei vaan, ihan hyviä ne ovat kerran vuoteen nautittuna. Kuulat vaan tuppaavat kuivahtamaan pinnalta kun rasia on aukaistu, joten ne on mässytettävä aika pian parempiin suihin.

    • suklaahirviö

      Ainaskin tämän hirviön mielestä Finlandia-marmeladipallorasia on parempi kuin Vihreät kuulat! Olen sanonutkin niille ihmisille, joilta marmeloa yleensä tulee, että please, mieluummin Finlandiaa.. ;) Ja tänä jouluna meni viesti perille ja sain Finlandia-rasian..!

      Minusta vaan on kivempaa, kun on eri värejä.. eikä vain sitä vihreää.. :( Onhan Finlandia-rasiassakin yksi rivi niitä vihreitä kuulia ja mulle se on kyllin. Onhan joulukuusessakin MONEN VÄRISIÄ palloja, joten miksi ei joulun marmelot voisi olla myös monen värisiä? ;)

      Jotkut kuulemma tekee niin, että F. säästetään itsenäisyyspäivään - se nimi kai on semmoinen - ja vihreät kuulat jouluun, mutta minäpäs syön niitä monivärisiä AINA, ostan niitä CandyKingistäkin, kun siellä on yhdessä laatikossa aina niitä.. valitsen sieltä suosikkivärit: lila, punainen, oranssi ja sitten herkuttelen.. :) Ihan siis läpi vuoden. Prinsessamarmeladitkin on hyviä, nekin on CandyKing-herkkuja.

      Huh meni jouluna tosissaan 500 grammaa marmeloa, söimme miehen kanssa kahteen pekkaan.. ;)

      Toivottavasti oli muillakin hyvät marmelojoulut.

      T: suklaahirviö

      ********************************************
      http://suklaahirvio.blogspot.com
      BLOGI AHMINNASTA, AHMINNAN KONTROLLOINNISTA,
      ARKAA TOIVOA TOIPUMISESTA, SUKLAAHIMOA,
      VIILTÄVIÄ ANALYYSEJÄ KONDITORIOISTA JA
      MAKEISFIRMOISTA
      ********************************************

      • Rocker Out

        Finlandia-marmeladit on pilattu. Muutama vuosi sitten alkuperäisit maut muutettiin karmeiksi esanssisotkuiksi, joita ei syö erkkikään. Tänä jouluna näkyi olevan pakkauksissa merkintä, että "juhlavuoden kunniaksi" on palautettu alkuperäiset maut. Joopa joo. Vain sitruuna ja päärynä (=sama kuin vihreät kuulat) ovat alkuperäisen makuisia. Loput ovat mautonta mössöä, jossa maistuu halpa esanssi. Kaipa se on vain hyväksyttävä, että Fazerin "tuotekehittelijät" ovat Finlandian peruuttamattomasti pilanneet eikä sitä kannata enää kokeilla jatkossa.


      • suklaahirviö
        Rocker Out kirjoitti:

        Finlandia-marmeladit on pilattu. Muutama vuosi sitten alkuperäisit maut muutettiin karmeiksi esanssisotkuiksi, joita ei syö erkkikään. Tänä jouluna näkyi olevan pakkauksissa merkintä, että "juhlavuoden kunniaksi" on palautettu alkuperäiset maut. Joopa joo. Vain sitruuna ja päärynä (=sama kuin vihreät kuulat) ovat alkuperäisen makuisia. Loput ovat mautonta mössöä, jossa maistuu halpa esanssi. Kaipa se on vain hyväksyttävä, että Fazerin "tuotekehittelijät" ovat Finlandian peruuttamattomasti pilanneet eikä sitä kannata enää kokeilla jatkossa.

        Tosissaan, siitä oli puhetta että ne maut on (muka) perinteistyneet.. tai jotain..

        Kyllä nuo mulle maistuivat, mutta voi tietty todelliselle marmelotuntijalle olla pettymys. Itse en ole mikään oikea tosi marmeladi-ekspertti, kunhan natustelen vaan aina silloin tällöin.

        Oikeastaan niistä marmeloista oli tosi vaikea erottaa "makuja", minusta ne monet maistuivat vähän samalta. Sellaisen olin huomaavinani. Sitruuna tietty erottuu.. kun on sen verran erilaisempi ja kirpakampi maku.

        T: suklaahirviö

        P.S. Mutta onhan toki Finlandia marmelolla hieno perinne kun sitä on kai lähetetty oikein Englantiin asti kuningattaren kruunajaisiin!!! :) En tiedä tosin syökö kuningatar ne hehe .. :)


      • manedwolf
        suklaahirviö kirjoitti:

        Tosissaan, siitä oli puhetta että ne maut on (muka) perinteistyneet.. tai jotain..

        Kyllä nuo mulle maistuivat, mutta voi tietty todelliselle marmelotuntijalle olla pettymys. Itse en ole mikään oikea tosi marmeladi-ekspertti, kunhan natustelen vaan aina silloin tällöin.

        Oikeastaan niistä marmeloista oli tosi vaikea erottaa "makuja", minusta ne monet maistuivat vähän samalta. Sellaisen olin huomaavinani. Sitruuna tietty erottuu.. kun on sen verran erilaisempi ja kirpakampi maku.

        T: suklaahirviö

        P.S. Mutta onhan toki Finlandia marmelolla hieno perinne kun sitä on kai lähetetty oikein Englantiin asti kuningattaren kruunajaisiin!!! :) En tiedä tosin syökö kuningatar ne hehe .. :)

        Mutta Finlandiatkin on pilattu sokerihuurteella! Ennen vanhaan ne olivat todella hyviä, nyt enintään keskitasoa. Snurf.


      • mimosa79**
        manedwolf kirjoitti:

        Mutta Finlandiatkin on pilattu sokerihuurteella! Ennen vanhaan ne olivat todella hyviä, nyt enintään keskitasoa. Snurf.

        ..mutta ennen vanhaan kun olivat vielä sokeroimattomia ja hedelmän muotoisia.. ah =) vai aikako kultaa muistot.


      • Kokki
        mimosa79** kirjoitti:

        ..mutta ennen vanhaan kun olivat vielä sokeroimattomia ja hedelmän muotoisia.. ah =) vai aikako kultaa muistot.

        Aina voi tehdä itse marmelaadia. Ei ole kovinkaan vaikeaa. Itse saa päättää maut ja muodot.


    • etsilleen

      Vihreiden kuulien ja Finlandia-rasian sijaan olen nykyään tykästynyt Kouvolan Lakritsin marmelaadeihin http://www.kouvolanlakritsi.fi/index.php?k=9661. Niitä löytyy ainakin Ristikon K-Supermarketista.

      Tuoreina todella suussasulavia ja maukkaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe