hyvä,perinteinen pupupaistin ohje?
pupupaisti
2
2085
Vastaukset
- Helppoa
Nylje pupu, paloittele jos haluat, heitä pataan, vettä ja punkkua sekaan ja suola ja mausteet, juureksia jos haluat.
- Nimetön
Marinoi pupun palasia burgundissa (ts. Pinot Noir -viinissä, muut punkut eivät kelpaa) ja mausteissa (sipuli,valkosipuli,laakerinlehti, mustapippuri ja
vähän provencen yrttiseosta tai yrttikimppu
[bouguet garni?, voi soveltaa]) nelisen päivää
jääkaapissa. Kun marinoi pakastepussissa niin punkkua menee puoli pulloa. Paketti pitää kääntää
pari kertaa päivässä.
Erota lihanpalat marinadista ja kuivaa ne. Jauhota
lihanpalaset vehnäjauholla ja paista ne voissa. Älä tunge kerralla liikaa lihaa pannulle.
Laita jäähtyneet lihat ja marinadi uunivuokaan
ja hauduta uunissa 175 C kypsäksi. Lientä voi
joutua lisäämään ennen uuniin panoa, sitä pitäisi olla reilusti lihojen yläpuolelle. Mä käytän
kasvislientä (kuutioista).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984