Kuka tietää mihin hävisi fazerin sämppäri.Aiemmin löytyi joka kaupasta, mutta enää en ole nähnyt missään.
Sämppäri sämpylä hävisi?
8
647
Vastaukset
- On tavattoman trendikästä
Antaa uusia nimiä samoille mauttomille leivontatyön tuloksille, näin saadaan kuluttajan mielenkiinto vireille. Sämpylä oli ennen sämpylä ja sillä siisti. Nykyään se on Pomppelis tai Homppelis, siihen on lisätty makua pahentamaan porkkanaa tai jotain mikä ei leipään kuulu. Suomalainen sämpylä on muistuma neuvostoajan sahanpuruleivästä, täyttä paskaa, muka uutuutena.
Suomalainen leipomotaito on kai euroopan kehnoin, johtuneeko alan keskittymisestä suurtuottajiin kuten Oululainen, Vaasa jne. Edes "ranskis" ei ole säilynyt entisellään, sitäkin on "tuotekehitelty", eikä ainakaan parempaan suuntaan.
Mihin on kadonnut leipurien ammattiylpeys?
Paskaa tarjotaan ja julmaan hintaan.- ei maistu enää
hyvälle, sillä suola on jätetty pois tai sitä on liian vähän. Pelkkä jauho-vesiseos hiivalla kohotettuna on mautonta.
Joulunaikaan sai sentään hyvää limppua, jota ei oltu pilattu vähentämällä suolan määrää. Tykkään piimälimpusta ja siirapilla voidellusta limpusta. Pitää silloin ostaa pakastimeen, kun on saatavilla. Voihan muhkunkieliset uutiset olla jonkun mieleen, muttei minun.
Ranskis on semmonen pienen sämpylän kokoinen, ennen kuin laitetaan nostatuskoneeseen, eli paljon ilmaa sisään ja sitten uuniin. - leipätiskissä.
Niinkin perustarvike kuin rapeakuorinen kuohkea sämpylä on kuulemma mahdoton leipoa nykyisillä menetelmillä.
Kitara komppaa ja leipuri leipoo Pomppaa. Muovipussiin ja Vantaalta Utsjoelle herkut liikkeelle. - Hondo
leipätiskissä. kirjoitti:
Niinkin perustarvike kuin rapeakuorinen kuohkea sämpylä on kuulemma mahdoton leipoa nykyisillä menetelmillä.
Kitara komppaa ja leipuri leipoo Pomppaa. Muovipussiin ja Vantaalta Utsjoelle herkut liikkeelle.Lopettiko Fatzer Sämppäri sämpylöiden teon??
- Hondo
ei maistu enää kirjoitti:
hyvälle, sillä suola on jätetty pois tai sitä on liian vähän. Pelkkä jauho-vesiseos hiivalla kohotettuna on mautonta.
Joulunaikaan sai sentään hyvää limppua, jota ei oltu pilattu vähentämällä suolan määrää. Tykkään piimälimpusta ja siirapilla voidellusta limpusta. Pitää silloin ostaa pakastimeen, kun on saatavilla. Voihan muhkunkieliset uutiset olla jonkun mieleen, muttei minun.
Ranskis on semmonen pienen sämpylän kokoinen, ennen kuin laitetaan nostatuskoneeseen, eli paljon ilmaa sisään ja sitten uuniin.Moni kaipaa noita rapeakuorisia ja sisältä pehmeitä.
Niitähän saa mm välimeren maista ja ovat vielä lämpimiä.Pitää kuitenkin muistaa, että siellä niitä jonotetaan ja sämpylät syödään heti lämpiminä.Suomessa tuo ei toimi, koska ihmiset tulevat kauppoihin kaukaa ja harva ehtii syödä mitään, ennenkuin tuntien päästä ostoksien teosta.
Tuollainen rapea välimeren sämpylä on sitten ihan kamala kun se hiukan kuivahtaa.Täällä leivotaan pakon sanelemina hiukan toisenlaista tavaraa ja se pannaan muovipussiin, jolloin se on syötävissä vielä huomenna.Yksi hyvä vaihtoehto on ostaa esikypsennettyjä ja panna kotona uuniin. - Niitä ei enää
Hondo kirjoitti:
Lopettiko Fatzer Sämppäri sämpylöiden teon??
Missään myydä, oliko muuta epäselvää?
- Anonyymi
..... säälin sinua koska koit suurta tarvetta ilmaista negatiivinen kantasi miten kaikki on huonosti.
Minä leivon kaikki leivät itse (oma elävään juureen) teen vanhoja tapoja kunnioittaen mutta välillä leivon myös kaupan hiivalla..... ja valmistan mielelläni hiivan,voin ja ym muut itse. Minä leivon , ilosta leipoa ja jaan mielelläni muillekin terveellistä aitoa juureen leivottua leipää ym..... Mitä jos
Opettelet leipomaan niin ei tarvitse valittaa kaupan leivistä. Saat juuri itsesi näköiset leivät.... - Anonyymi
leipätiskissä. kirjoitti:
Kitara komppaa ja leipuri leipoo Pomppaa. Muovipussiin ja Vantaalta Utsjoelle herkut liikkeelle.Ei ole mahdotonta mutta vaatii taitoa ja tietoa.... Minä leivon omaan vanhaan juureen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812