Parhaat grillit pk seudulla?

Sellanen

Jeps eli parhaat grillit espoo, helsinki, vantaa linjalla? Mitä kannattaa kokeilla? Mitä ruokaa kannattaa ottaa? Hinta-laatu suhteeltaan parhaat? Missä sijaitsee?

Uusia ideoita kaivataan kiitos :D

7

1718

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en oo varma

siinä hotelli Simonkentän kupeessa oli joitakin vuosia takaperin ältsin hyvä grilli.
      Simonkentässä tuli asuttua reissutyövuosina
      (liian) paljon, ja sapuskat alkoi tympimään, jotenka sieltä sai yömyöhälläkin tosi hyvät
      ja isot maggispeggikset. Eli siis makkaraperunat. Eikä ollut edes hinnan kiroissa, varsinkaan verrattuna Simonkentän eväisiin, jossa on pari heinää ristissä ja jotain soossia pirskoteltu lautasen reunoille näön vuoksi.

• Sellanen

Taitaa vielä olla olemassa, en kyllä ole käynyt koskaan. Pitääkin kokeilla:D

• kutsutte

nakkikioskeja "grilleiksi"? Mitä niissä muka grillataan?

• halooooo, tieysti

nakkeja!

• ovat
        halooooo, tieysti kirjoitti:

nakkeja!

höyrytettyjä eikä grillattuja ne nakit.

• höyrymöyry
        ovat kirjoitti:

höyrytettyjä eikä grillattuja ne nakit.

No kutsu sitten saa*na nakkiputkaa vaikka "höyryksi" jos se kiihottaa enemmän! Kannattaa kysellä kylillä missä täällä on lähin höyry kun on nälkä. Teeppä se ja kerro mitä tapahtu!

• mitenkään
        höyrymöyry kirjoitti:

No kutsu sitten saa*na nakkiputkaa vaikka "höyryksi" jos se kiihottaa enemmän! Kannattaa kysellä kylillä missä täällä on lähin höyry kun on nälkä. Teeppä se ja kerro mitä tapahtu!

selitä, miksi nakkikioskeja kutsutaan grilleiksi, kun niissä ei grillata mitään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe