Minkä ikäiselle voi alkaa antamaan kaakaota? Sitten kun tavallista maitoakin, vai?
Minkä ikäisenä
6
960
Vastaukset
- itse en vielä vuoden
ikäiselle tarjoaisi kaakaota, koska on niin makeaa. Yritä pärjätä pelkällä maidolla mahdollisimman pitkälle. Äkkiä lapsi oppii makeaan...
- itse kaakao
on terveellistä,mutta sen kanssa tarjottava sokeri ei.Esim tumma suklaa on hyväksi pieninä määrinä nautittuna.
- .............
itse kaakao kirjoitti:
on terveellistä,mutta sen kanssa tarjottava sokeri ei.Esim tumma suklaa on hyväksi pieninä määrinä nautittuna.
on sokerittomanakin versiona. Se sokerinvastustajille tiedoksi!
............. kirjoitti:
on sokerittomanakin versiona. Se sokerinvastustajille tiedoksi!
tosissas? Minkä takia lapsi pitäis opettaa kaakauta juomaan? Mehunkin käyttöä pitäis rajoittaa niin ei se kaakau kyllä yhtään sen parempi vaihtoehto niille hampaille ole! Ja vaikka käyttäisitkin vaan sokeritonta niin miks, eikä pelkkää maitoa maitona?
- en kyllä..
erikseen alkaisi tarjoamaan yhtään minkäänikäiselle lapselle. Sitten esim. lähempänä kouluikää voisi joskus viikonloppuna tms, mutta ei koskaan minään arkijuomana.
- homssula
meillä annetaan jo puolitoista vuotiaalle kaakaota,iltamaito ei muuten uppoa, Tosin jauhoa laitan vain pienne t-lusikallisen verran isosiskokun saa myös kaakaota, kaikessahan pitää matkia. Tämän jälkeen on kyllä hampaiden pesu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991