Sellaasta se joulu teettää. Itse en oo kuurilla, vaikka neljä kiloa tuliki lisää.
Vastaukset 26
- gek-ko
alan kyllästyä hameisiin.
t: gekko ja jätesäkit - zisel
oikeestaan tää koko elämä on yhtä laihdutusta: kattoo siis mitä pistää suuhunsa ja jos tulee mässyt niin juoksentelee seuraavan päivän tai sitä seuraavan tai sitä seuraavan jne... ;)
Tuttu lääkäri sanoi, että vaikka pari päivää miten ylensöisi, ei tule paria kiloa lisää, koska kaikki energia ei ehdi imeytyä elimistöön vaan menee suolesta läpi. Että muutaman lisäkilon hankkimiseksi täytyy ylensyödä pari viikkoa. Ja siltikin siitä on vähintään puolet elimistöön kertynyttä nestettä, mikä poistuu ennen pitkää ilman diettiäkin.
Vaaka näytti tänä aamuna samaa kuin joulun aaton aattona, vaikka energiapitoista keppanaa tuli juotua ämpärikaupalla. Tosin lihakset on vähän kipeenä parin viikon kuntoilutauon päätyttyä.- zisel
Suotta mä sitten yhden mässyillan jälkeen oon itteeni rääkännyt! Kiitos tiedosta.
koko sen aikaa mitä on yhdessä asuttu. Mä en mahda sille mitään ku on aina nii hyvää ruokaa, ja akka tekee sit aina enemmän kuin 'jaksetaan' syödä, ja mä oon niin nuuka, että hyvin pitkin hampain heitän ruokaa pois, ni syön aina yön pimeinä tunteina kaikki tähteet pois.
Ja niin, kymmenen kiloa on tullu puolen vuoden aikana lisää painoa.- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
koko sen aikaa mitä on yhdessä asuttu. Mä en mahda sille mitään ku on aina nii hyvää ruokaa, ja akka tekee sit aina enemmän kuin 'jaksetaan' syödä, ja mä oon niin nuuka, että hyvin pitkin hampain heitän ruokaa pois, ni syön aina yön pimeinä tunteina kaikki tähteet pois.
Ja niin, kymmenen kiloa on tullu puolen vuoden aikana lisää painoa.jatkat kaikessa rauhassa syöpöttelyä paitsi jätät vaaleen leivän ja pastat yms vaaleet hiilarit pois---> laihdut. Atkins ja suosittelen sitä lämpimästi ihan kaikille joille kitudieetit on yhtä tuskaa ja jotka on herkkusuita.
zisel kirjoitti:
Suotta mä sitten yhden mässyillan jälkeen oon itteeni rääkännyt! Kiitos tiedosta.
Ei se satunnainen ylensyönti lihota vaan se, että joka päivä napostelee enemmän kuin kuluttaa. Sitä paitsi yhden berliininmunkin kuluttaminen vaatii lähes marathonin kirmaamista, joten liikunta auttaa muuhun kuin enenrgianpolttamiseen. Kuntokerhot toki mieluusti väittävät niin saadakseen rahasi. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei se satunnainen ylensyönti lihota vaan se, että joka päivä napostelee enemmän kuin kuluttaa. Sitä paitsi yhden berliininmunkin kuluttaminen vaatii lähes marathonin kirmaamista, joten liikunta auttaa muuhun kuin enenrgianpolttamiseen. Kuntokerhot toki mieluusti väittävät niin saadakseen rahasi. ;-)
vaan valkkaria ja pahan maun lisäksi syy on siinä että yhden kaljan jälkeen saisin painaa menee tolla juoksumatolla muistaakseni 45min että palais ne kalorit. Sitten kun vetäis jonkun mäyriksen niin....
zisel kirjoitti:
jatkat kaikessa rauhassa syöpöttelyä paitsi jätät vaaleen leivän ja pastat yms vaaleet hiilarit pois---> laihdut. Atkins ja suosittelen sitä lämpimästi ihan kaikille joille kitudieetit on yhtä tuskaa ja jotka on herkkusuita.
Pasta on hyvää. Vaaleeta leipää en syö kuin 'pakosta', eli sillo jos ruisleipää ei oo.
Ja kyllä mun kroppaan saa 5-10 kiloa vielä lisääkin tulla. Tai, no ainaki se viis kiloo, eikä se oo viel pahakaan.- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
Pasta on hyvää. Vaaleeta leipää en syö kuin 'pakosta', eli sillo jos ruisleipää ei oo.
Ja kyllä mun kroppaan saa 5-10 kiloa vielä lisääkin tulla. Tai, no ainaki se viis kiloo, eikä se oo viel pahakaan.on toi niin anna palaa vaan :D Mutta sitten kun se 5 kiloo on tullut niin lopetat sen mähkimisen ellet halua olla possu. Oot kuitenkin muistaakseni yli 30 vuotias joten kannattaa vähän varoo.
zisel kirjoitti:
on toi niin anna palaa vaan :D Mutta sitten kun se 5 kiloo on tullut niin lopetat sen mähkimisen ellet halua olla possu. Oot kuitenkin muistaakseni yli 30 vuotias joten kannattaa vähän varoo.
mut ok mä lupaan kattella itteni perähä.
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
mut ok mä lupaan kattella itteni perähä.
piikittelyä jos mainitsen että "muistaakseni oot yli 30v"? :D Nuori mieshän sä oot, haloo!
Jep, kerro heti kun se 5 kiloo on tullut niin sen jälkeen voit alkaa raportoimaan tänne päivän syömiset niin mä voin sit kommentoida. :D Tää on mulle tärkee asia! zisel kirjoitti:
piikittelyä jos mainitsen että "muistaakseni oot yli 30v"? :D Nuori mieshän sä oot, haloo!
Jep, kerro heti kun se 5 kiloo on tullut niin sen jälkeen voit alkaa raportoimaan tänne päivän syömiset niin mä voin sit kommentoida. :D Tää on mulle tärkee asia!ei oo viel tarpeeks vanha, että olis viisas, eikä myöskään kuulu enää nuoriin ja viriileihin.
Mä raportoin heti jos painossani alkaa olla olennaisia muutoksia.- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
ei oo viel tarpeeks vanha, että olis viisas, eikä myöskään kuulu enää nuoriin ja viriileihin.
Mä raportoin heti jos painossani alkaa olla olennaisia muutoksia.mä varaan tohon viereen jo nyt vihon, kynän ja taskulaskimen.
zisel kirjoitti:
vaan valkkaria ja pahan maun lisäksi syy on siinä että yhden kaljan jälkeen saisin painaa menee tolla juoksumatolla muistaakseni 45min että palais ne kalorit. Sitten kun vetäis jonkun mäyriksen niin....
Ja valkkarissako ei ole kaloreita? ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Ja valkkarissako ei ole kaloreita? ;-)
kuin kaljassa.
- vika
vaikka tällä hetkellä olen syönyt ylenmäärin sekä ottanut massanlisäys juomia ym. ei vain ole vuoden aikana noussut kuin 8kg vain ja siitäkin on päässyt n.3kg putoamaan. Olen liian liikkuvainen ihminen kuulemma. Tai no, onhan noita yli 10 aktiivista harrastusta päällä, mut se et syön kuitenki enemmän ku kulutusta tulee. Ihme juttu..
...esti ylensyönin. Painoa 7 kiloa vähemmän kuin viime vuonna.
- jenzku beibeh
kilon tai parin ku sais pois niin olen tyytyväinen ;)
- sininen_sitruuna
... joulu otti veronsa -2kg. :) Piti käydä oikeen vaalla tän alotuksen takia.
laihduttamista?
En muuten oo muuttanu elintapojani, lisään vaan vähän urheilua ja jätin tun alkomaholin pois vähäks aikaa... nii ja aloin venytellä...tipaton on vaan nenän valkaisua. Sitä paitsi, tipattoman aikana saatta jopa lihoa, ku pitää olla juomalle korviketta.
relaxed_eyes kirjoitti:
tipaton on vaan nenän valkaisua. Sitä paitsi, tipattoman aikana saatta jopa lihoa, ku pitää olla juomalle korviketta.
Treenien jälkeen saunaan ja 3 litraa vettä naamariin :D ootahan kuhan se kaljan kaa läträäminen alkaa taas pitää pitää tuo litra määrä kohdillaan, mut vaihtaa se vaan ohra pirtelöön.
- Jurppis68
On päällä ku massaa on muutenkin tullu, ei kuitenkaan pelkästään syömisen takia. Vielä vaan paino ei putoo vaikka kuinka katselis mitä syö ja liikkuu, kaikki ei ole viä oikein kuosissa. Helmikuun alusta vois onnistua sit paremmalla tsaumalla jos asiat nasahtaa kohilleen. Dietti jatkuu hamaan tulevaisuuteen asti et paino alkais putoomaan eikä vaan nouseen.
Kuurilla ollaan ja laihistellaan mutta ei se joulusta johdu kun maltoin kerrankin syödä hillitysti vaan niistä yhdeksästä kuukaudesta joiden aikana kiloja tuli muuan kerättyä :D Mutta loppusuoralla mennään ja fiilis on hyvä.
- vili
lenkkeilen duuniin ja takas(13 km)...illalla sitten salille. ei mukavaa, mutta pakollista. alkoi olemaan aika lehmä olo
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135855En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21568Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 46471
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119442Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22407